En waarom niet je moet toch geleeft hebben?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Nog nooit geprobeerdzal het ook nooit doen waarschijnlijk
Dat valt me aardig van je tegen tonksquote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Nog nooit geprobeerdzal het ook nooit doen waarschijnlijk
Nee, je leeft pas als je alle dingen hebt gedaan waaraan je dood kan gaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
Dus je leeft alleen als je drugs gebruikt volgens jou?
Nee ik zeg alleen dat proberen nooit kwaad kanquote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
Dus je leeft alleen als je drugs gebruikt volgens jou?
Je voelt niks ? Dan heb je iets niet goed gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb het een al een paar keer geprobeerd maar ik voel nooit wat ofzoik kan overal vrij goed tegen dus dat scheelt! wij kunnen altijd gewoon aan wiet komen als we zin hebben...
Ik heb het geprobeert omdat ik alles een keer geprobeert moet hebben
Over je longen dat heeft met gewoon roken ook heel lang geduurtquote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Mattt het volgende:
[..]
Je voelt niks ? Dan heb je iets niet goed gedaan.
Haal voortaan goede voorgedraaide voor 2,50, en over je longen smoken, anders voel je niks natuurlijk.
Ik wist wel toen ik mn eerste 'sigarretje' had gerookt over mijn longen, jesus , wat erg was dat.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Over je longen dat heeft met gewoon roken ook heel lang geduurt
Om de een of andere reden heeft deze uitspraak totaal geen waarde heb ik zo het gevoelquote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, niets voor mij.
Blowen is toch geen ramp ?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, niets voor mij.
Als een meisje blowt vind ik het wel anders, gewoon , kan nietquote:
Kan er wel voore zorgen dat je inaanraking komt met een sterkere drugquote:
Dat je begint met ademen als je geboren wordt kan er ook voor zorgen dat je in aaraking met drugs komt, ooit...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kan er wel voore zorgen dat je inaanraking komt met een sterkere drug![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |