abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 20:55:35 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28955730
* Renesite gaat morgen weer spelen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_28956531
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind het juist een uitdaging om een zo goed en mooi mogelijk OV netwerk aan te leggen.
ik plant gewoon her en der een bus station neer en tol poortjes..
wedden dat ze het ov in gaan
pi_28957173
Super mooi plaatje met die dubbele highway.. ben het niet met je eens over vervoer aanleggen enzo, maar dit ziet er goed uit Wat is dat trouwens voor brug over die sunken highway heen?
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:40:51 #204
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_28957223
mijn commercial stad, 820k plebs met rond de 600k commercial. hij is net zo hokkerig als die andere stad (al mijn steden zijn zo, ik ben mss niet zo creatief ).

[img=http://img93.imageshack.us/img93/7947/commercial6tu.th.jpg]
Widening the bell curve.. one step at a time
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:42:23 #205
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_28957275
aangezien ik de rechten niet heb om mijn berichten te wijzigen probeer ik het nog een keer.

Widening the bell curve.. one step at a time
pi_28957374
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:42 schreef Quickbeam het volgende:
aangezien ik de rechten niet heb om mijn berichten te wijzigen probeer ik het nog een keer.

[[url=http://img93.imageshack.us/img93/7947/commercial6tu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Rechtsboven je post, middelste icoontje.. das edit. Je kan niet meer editen na een uur geloof ik, daarvoor wel grote stad, maar wat je zelf al zegt.. er zit weinig variatie in, tis meer een grote verzameling gebouwen op een kluitje. Neemt niet weg dat zelfs dat al moeilijk is te maken natuurlijk
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:01:12 #207
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28957963
Hokkerig is tof. Ik ben nu ook bezig met een toffe stad, met die WTC transport hub als absoluut middelpunt. ik moet altijd één echt middelpunt in mn stad hebben, meestal zijn dat iets van zes grote plaza's tegen elkaar aan.
For great justice!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:14:41 #208
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_28958433
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:39 schreef Atreidez het volgende:
Super mooi plaatje met die dubbele highway.. ben het niet met je eens over vervoer aanleggen enzo, maar dit ziet er goed uit Wat is dat trouwens voor brug over die sunken highway heen?
Puzzle pieces en slope tool.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_28958893
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:42 schreef Quickbeam het volgende:
aangezien ik de rechten niet heb om mijn berichten te wijzigen probeer ik het nog een keer.

[[url=http://img93.imageshack.us/img93/7947/commercial6tu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Aan de hoofdweg linksonder te zien heb je een keer de randen egaliseren optie moeten gebruiken, of niet?

Verder redelijk wat verpaupering
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:40:03 #210
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_28959373
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind het juist een uitdaging om een zo goed en mooi mogelijk OV netwerk aan te leggen.
In me vorige regios gebruikte ik veel OV. Nu puur wegen werkt ook wel aardig

zag er net ook een met 3xsnelweg staan

[img]http://http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/3x.jpg[/img]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:42:03 #211
79435 matjas
***********
pi_28959440
pfff bouwen jullie allemaal op een large map ofzo? want ik red het prima met wat ov en 1 snelwegje....
pi_28959490
En ik ben bezig geweest om een grote vijver te maken. Is vrij aardig gelukt al zeg ik het zelf.

pi_28959523
3 snelwegen, WTF moet je daarmee Alleen wegen gaat redelijk, totdat er leuke hoogbouw komt meestal.

Ik bouw niet in grote mappen, net te zwaar voor deze pc
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:49:17 #214
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_28959697
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:27 schreef Cerbie het volgende:
Aan de hoofdweg linksonder te zien heb je een keer de randen egaliseren optie moeten gebruiken, of niet?
Toen ik dat een keer per ongeluk deed, was ik m'n vliegveld kwijt, m'n grachten en m'n wegen stond echt helemaal niets meer
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:55:31 #215
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28959934
Voor de liefhebbers zijn hier en hier twee plaatjes van mijn huidige stad te vinden. Echte hoogbouw rondom mijn middelpunt (1e plaatje) schiet nog niet op, eerst de rest van de stad ff volbouwen. .
For great justice!
  Moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 23:15:16 #216
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28960689
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef QyRoZ het volgende:
Voor de liefhebbers zijn hier en hier twee plaatjes van mijn huidige stad te vinden. Echte hoogbouw rondom mijn middelpunt (1e plaatje) schiet nog niet op, eerst de rest van de stad ff volbouwen. .
Hebben wj dat in Groningen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 23:15:49 #217
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28960718
Heb je naast die woonwijk nou industrie !!!!!
Hightech?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_28960787
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef QyRoZ het volgende:
Voor de liefhebbers zijn hier en hier twee plaatjes van mijn huidige stad te vinden. Echte hoogbouw rondom mijn middelpunt (1e plaatje) schiet nog niet op, eerst de rest van de stad ff volbouwen. .
Als je kanalen gebruikt kan je dat het beste doen op een geheel egaal werkvlak .
Anders krijg je die rare texture fouten in de kanalen zoals opt eerste plaatje te zien is.
  Moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 23:21:17 #219
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28960921
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:39 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Hmm, ziet er kinderachtig uit. (rct achtig iets) Ik wacht wel op een nieuw deel van EA
Normaal heeft RCT een touch, dit imho niet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:28:20 #220
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_28961201
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:44 schreef Cerbie het volgende:
3 snelwegen, WTF moet je daarmee Alleen wegen gaat redelijk, totdat er leuke hoogbouw komt meestal.

Ik bouw niet in grote mappen, net te zwaar voor deze pc
2 snelwegen gaf file
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_28961892
Owja ik heb een multiplier voor de wegen via een of andere mod om het wat realistischer te maken
Maar 2 en dan nog file, dan doe je wat verkeerd lijkt me, of dat moet de enige verbinding tussen industrie en wonen zijn
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_28961968
Als je der gewoon voor zorgt dat er geen andere zooi dan HT industry je stad in komt kan je de industrie gewoon tussen je woonwijken plempen .
Scheelt een hoop gezeur met vervoer enzo.
pi_28963952


Geeft echt een leuk gezicht met die nederlandse treintjes
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 20 juli 2005 @ 01:30:43 #224
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28964215
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:43 schreef ElmarO het volgende:
En ik ben bezig geweest om een grote vijver te maken. Is vrij aardig gelukt al zeg ik het zelf.

[[url=http://img301.imageshack.us/img301/7756/sc180avignon6fe.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ziet er heel goed uit Vooral dat eilandje
  woensdag 20 juli 2005 @ 01:31:32 #225
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28964232
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef BlaZ het volgende:
oi foutje

[afbeelding]


Wat mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')