ik plant gewoon her en der een bus station neer en tol poortjes..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind het juist een uitdaging om een zo goed en mooi mogelijk OV netwerk aan te leggen.
Rechtsboven je post, middelste icoontje.. das edit. Je kan niet meer editen na een uur geloof ik, daarvoor welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:42 schreef Quickbeam het volgende:
aangezien ik de rechten niet heb om mijn berichten te wijzigen probeer ik het nog een keer.
[[url=http://img93.imageshack.us/img93/7947/commercial6tu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Puzzle pieces en slope tool.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:39 schreef Atreidez het volgende:
Super mooi plaatje met die dubbele highway.. ben het niet met je eens over vervoer aanleggen enzo, maar dit ziet er goed uitWat is dat trouwens voor brug over die sunken highway heen?
Aan de hoofdweg linksonder te zien heb je een keer de randen egaliseren optie moeten gebruiken, of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:42 schreef Quickbeam het volgende:
aangezien ik de rechten niet heb om mijn berichten te wijzigen probeer ik het nog een keer.
[[url=http://img93.imageshack.us/img93/7947/commercial6tu.th.jpg]afbeelding][/URL]
In me vorige regios gebruikte ik veel OV. Nu puur wegen werkt ook wel aardigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind het juist een uitdaging om een zo goed en mooi mogelijk OV netwerk aan te leggen.
Toen ik dat een keer per ongeluk deed, was ik m'n vliegveld kwijt, m'n grachten en m'n wegenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:27 schreef Cerbie het volgende:
Aan de hoofdweg linksonder te zien heb je een keer de randen egaliseren optie moeten gebruiken, of niet?
Hebben wj dat in Groningen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef QyRoZ het volgende:
Voor de liefhebbers zijn hier en hier twee plaatjes van mijn huidige stad te vinden. Echte hoogbouw rondom mijn middelpunt (1e plaatje) schiet nog niet op, eerst de rest van de stad ff volbouwen..
Als je kanalen gebruikt kan je dat het beste doen op een geheel egaal werkvlakquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef QyRoZ het volgende:
Voor de liefhebbers zijn hier en hier twee plaatjes van mijn huidige stad te vinden. Echte hoogbouw rondom mijn middelpunt (1e plaatje) schiet nog niet op, eerst de rest van de stad ff volbouwen..
Normaal heeft RCT een touch, dit imho nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hmm, ziet er kinderachtig uit. (rct achtig iets) Ik wacht wel op een nieuw deel van EA
2 snelwegen gaf filequote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:44 schreef Cerbie het volgende:
3 snelwegen, WTF moet je daarmeeAlleen wegen gaat redelijk, totdat er leuke hoogbouw komt meestal.
Ik bouw niet in grote mappen, net te zwaar voor deze pc
Ziet er heel goed uitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:43 schreef ElmarO het volgende:
En ik ben bezig geweest om een grote vijver te maken. Is vrij aardig gelukt al zeg ik het zelf.
[[url=http://img301.imageshack.us/img301/7756/sc180avignon6fe.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |