quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef peristilius het volgende:
Mario en Cloud, dat mensen zelfs over andere keuzes durven na te denken.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef peristilius het volgende:
Mario en Cloud, dat mensen zelfs over andere keuzes durven na te denken.
Ik zie het jou nog niet zo snel doenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:09 schreef piet_pelle het volgende:
Ja Mario is vet cool man, hij spuit een heel eiland gewoon schoon dat vies gemaakt is door een boze olie baron![]()
Ik heb een hekel aal mensen die een game zo zwakzinnig kunnen omschrijven.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:09 schreef piet_pelle het volgende:
Ja Mario is vet cool man, hij spuit een heel eiland gewoon schoon dat vies gemaakt is door een boze olie baron![]()
[mierenneukersmodus] Het is de prins uit PERSIË! [/miereneukersmodus]quote:Op zondag 17 juli 2005 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aal mensen die een game zo zwakzinnig kunnen omschrijven.
Soul calibur: je drukt op een knopje en je poppetje schopt een ander poppetje.. NOU JOEPIE
Price of persia: je loopt met een prins uit iran over tegels die vallen als je niet snel genoeg bent... Wat een leuk spel zeg.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
MARIO
en Cyberdemon, want Cloud(?) ken ik niet.
[nog ergere mierenneukersmodus] Perzië is met de Z [/nog ergere mierenneukersmodus]quote:Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef zeldalord het volgende:
[mierenneukersmodus] Het is de prins uit PERSIË! [/miereneukersmodus]
Jim zou Mario zwaar kicken als ze gingen vechten dus ik kies voor Jimmie boy. Die andere gasten ken ik niet dus daar bemoei ik me niet mee.quote:
Zou grappig zijn als Cyberdemon wint met 1 stem.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:27 schreef MMaRsu het volgende:
Go cloud, nog 4 stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |