Hahahahaha, herkenbaar,,,en ik me maar afvragen hoe mannen dat doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef addie84 het volgende:
ik kreeg de eerste keer achteraf (!) kramp in mijn tong
Bedoel het niet zo letterlijk hoor, maar ik vind het enigzins raar dat mannen wel verwachten de ze hun leuter in haar mond mogen steken en de gruwelen bij de gedachte dat ze zelf head geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:16 schreef addie84 het volgende:
"Voor wat hoort wat"..
Dat vind ik dan weer onzin
snap ik dus echt geen snars vanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Averon het volgende:
[..]
de gruwelen bij de gedachte dat ze zelf head geven.
Bedoel je dat ze er zelf van gruwelen te pijpen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Averon het volgende:
[..]
Bedoel het niet zo letterlijk hoor, maar ik vind het enigzins raar dat mannen wel verwachten de ze hun leuter in haar mond mogen steken en de gruwelen bij de gedachte dat ze zelf head geven.
je bedoelde dus beffen ipv pijpen? het staat er een beetje onduidelijk, vandaar de verwarringquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef Averon het volgende:
De meeste wel, maar dat bedoelde ik niet.
wordt tijd voor een WKquote:
En dat is??quote:Op zondag 24 juli 2005 03:50 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat vindt beffen leuk om de reacties die vrouwen geven
Niemand dussss...... Wat is dit nou weer voor een dom gelul!!!! Jij beft dus alleen meisjes van 12, want dat is namelijk de gemiddelde leeftijd dat ze ontmaagd worden of woon je in Staphorst ofzo??quote:Op zondag 24 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
Ik bef geen vrouwen die voor mij ooit al een andere sexpartners hebben gehad
Dan zit je een beetje de zooi van een andere kerel op te likkenIk ben geen homo
Ik bef dus alleen maagden of meisjes die alleen maar met mij zijn geweest
Wat een kutzooiquote:Op zondag 24 juli 2005 04:54 schreef Fabber het volgende:
Meestal ligt het aan de kut die om de kut heenzit!!! Als die kut echt een kut is vind ik er al geen kut aan om met mijn kuttong in die kutkut te gaan zitten kutten!!!!
Heb je een lekker kutje?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:31 schreef Myra het volgende:
[..]
![]()
Beffen: Maake me gek![]()
![]()
!!! Pijpen vind ik ook leuk om te doen bij hem, het is fijn om hem zo te zien genieten
![]()
![]()
Haha.. als je daar al vies van bent. Moet je nagaan wat voor 'zooi' zich daar nog meer bevind. En veel vaker dan een van hun eerdere partners van paar dagen/weken/jaren geleden.quote:Op zondag 24 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
Moeten is wel een heel groot woord, dit komende van iemand die het overigens GRAAG doet om zijn vriendinnetje te plezieren...quote:
Zoek een vrouw die zichzelf wast...quote:Op zondag 24 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |