Je bent nu ingelogd en post niet als verborgen bezoeker.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:11 schreef wyccie het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom zijn de topics hier maar 6 pagina's en in FMR en MUZ 13 ofzo?
Wie, dat kruisje?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:12 schreef wyccie het volgende:
Wie is de linker persoon?
HUH?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent nu ingelogd en post niet als verborgen bezoeker.
Ja, maar als je ingelogd bent gaan er meer post op 1 pagina. Een topic bestaat altijd uit 300 posts.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
HUH?![]()
Dus als ik niet ingelogd was dan zouden de pagina's doorlopen tot en met 13?
Ik was lekker eerderquote:Op zondag 17 juli 2005 03:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Warhol en mr. Pedo.
Aha, bedankt voor je uitleg. Snap het nut niet zoquote:Op zondag 17 juli 2005 03:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja, maar als je ingelogd bent gaan er meer post op 1 pagina. Een topic bestaat altijd uit 300 posts.
Had maar niet mr. Pedo ook moeten noemen.quote:
Je kent je kunstquote:Op zondag 17 juli 2005 03:20 schreef wyccie het volgende:
Abraham Lincoln door Dali met Gala in haar blote kont?
Badabing!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:21 schreef wyccie het volgende:
Lance Henriksen
Die auto waar het binnen regentquote:Op zondag 17 juli 2005 03:21 schreef wyccie het volgende:
Dali is wel een maffe genie.
Ik had helemaal niet door dat het al zo laat was. Ben nu echt klaarwakker.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik doe er nog één, dan ga ik bedwaarts. Kom maar op
Ik wou vroeg naar bed gaan, maar het bier was zo lekker en op hier was het zo gezellig.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat het al zo laat was. Ben nu echt klaarwakker.
Badabing!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:24 schreef Sloggi het volgende:
Carmen Electra, de bovenste?
Sopranoslingo!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk woord.
[[url=http://img325.imageshack.us/img325/5601/jkrowling1max9np.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ga je sporten?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:25 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig hoef ik pas om 13:00h actief te springen en hopsen.
Tot morgen Sloggiquote:
Ach vooruit toch maar. Rowlingquote:Op zondag 17 juli 2005 03:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sopranoslingo!
doe niet mee met het plaatje raden. Ik weet het nu toch al.
Ben je danseres?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:28 schreef wyccie het volgende:
Dansje oefenen
Sopranoslingo.... net zo leuk als Honcholingo ?
Meestal kom je dan toch wel bij een 5 of 4-letterig woord uit; fuck of cuntquote:Op zondag 17 juli 2005 03:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je danseres?
Nee, met Sopranoslingo bedoel ik dat maffiataaltje dat zij spreken in de Sopranos.
Finooch, Fazool, Stoolie of rat zeggen ze ook vaak.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Meestal kom je dan toch wel bij een 5 of 4-letterig woord uit; fuck of cunt
Volgens mij isquote:Op zondag 17 juli 2005 03:33 schreef wyccie het volgende:
Ik doe alsof ik heel goed kan dansen't Is meer for fun.
![]()
Amerikaanse acteur.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:34 schreef wyccie het volgende:
Scandinaviër?
Maar hij is het niet. Meneer zat o.a in Devil's advocate, Ferris Buellers day of en Howard the Duck.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:36 schreef Sloggi het volgende:
Hij lijkt 'n beetje op Jeff Daniels.
Ferris beuller,daar speelde hij de meany,toch?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar hij is het niet. Meneer zat o.a in Devil's advocate, Ferris Buellers day of en Howard the Duck.
Bij Photobucket zitten die er al automatisch bij. Erg makkelijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:40 schreef wyccie het volgende:
Heb me maar even aangemeld bij Photobucket.
Op zich heb ik geen probleem met Imageshack, maar meer met de IMG tags van Fok denk ik
quote:Op zondag 17 juli 2005 03:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ferris beuller,daar speelde hij de meany,toch?
K*t,kom niet op z'n naam....quote:
quote:
Ken ook niet alle acteurs hoor.quote:
Hier lijkt het zo'n vriendelijke jongen, maar toch goede geloofwaardige rollen als slechterik neergezet in Clockwork Orange en Caligulaquote:Op zondag 17 juli 2005 03:51 schreef fotoloog het volgende:
Nou je het zegt...
Hij heeft altijd iets engs vind ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier lijkt het zo'n vriendelijke jongen, maar toch goede geloofwaardige rollen als slechterik neergezet in Clockwork Orange en Caligula![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 03:55 schreef wyccie het volgende:
Annette Barlo?
A Clockwork orange,meesterlijke film !!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier lijkt het zo'n vriendelijke jongen, maar toch goede geloofwaardige rollen als slechterik neergezet in Clockwork Orange en Caligula![]()
Dat is tot nu toe de beste film die ik heb gezien.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
A Clockwork orange,meesterlijke film !!
oh.... zie nu pas dat het Leon is, zelfs je sig had ik er niet mee in verband gebracht.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:00 schreef mr_anonimous het volgende:
<------ vind ik een van de betere die ik ooit heb gezien.
Gewelddadig vind ik nog wel meevallen, die horrorfoto van die award is zeker niet geschikt voor tere kinderzieltjes.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
oh.... zie nu pas dat het Leon is, zelfs je sig had ik er niet mee in verband gebracht.
Dacht gewoon dat het een gewelddadige avatar was .
Hintje: De man schrijft.
Al die Anti-Dakota Fanning topics zijn een beetje overdreven, al kan ik het wel begrijpen. Maar ze was wel heel goed in I am Sam.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gewelddadig vind ik nog wel meevallen, die horrorfoto van die award is zeker niet geschikt voor tere kinderzieltjes.
Ik vind dat ze goed kan acteren maar ze heeft ook wel iets engs vind ik. Alsof ze van een andere planeet komt ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al die Anti-Dakota Fanning topics zijn een beetje overdreven, al kan ik het wle begrijpen. Maar ze was wel heel goed in I am Sam.
Het eerste wat ik dacht was Prick up your ears maar dat is geen achternaam.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:09 schreef wyccie het volgende:
Over het leven van de man is een film gemaakt, titel is zijn achternaam.
ik zou je keihard uitlachen als dat je achternaam is.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was Prick up your ears maar dat is geen achternaam.
Ik had vroeger wel les van Meneer Pricker.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik zou je keihard uitlachen als dat je achternaam is.
Ken het probleem. Zit ook al een tijdje biertjes te drinken.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:22 schreef fotoloog het volgende:
Jezus......dat ik daar niet opkom...het zal wel de alcohol zijn...![]()
Nou dat was zwaar hequote:Op zondag 17 juli 2005 04:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Oscar Wilde denk ik. TIOBE op school gelezen.
Nogal.quote:
Het is ook meer een slowchattopic met lichte hersengymnastiek. Vind ik dan tenminste.quote:Op zondag 17 juli 2005 04:27 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, is 1/250 sec. F=8 een standaardinstelling?
(potdorie ik zit hier alleen maar te slowchatten, maar dat mag best op dit tijdstip vind ik)
Bij een zonnetje is die instelling perfect!quote:Op zondag 17 juli 2005 04:27 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, is 1/250 sec. F=8 een standaardinstelling?
(potdorie ik zit hier alleen maar te slowchatten, maar dat mag best op dit tijdstip vind ik)
Nopequote:Op zondag 17 juli 2005 04:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Denise Janah?
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:43 schreef wyccie het volgende:
Oh...dan raadt niemand deze dus... toch lijkt ze op de eerste foto op Oprah!
De vroege vogels komen er wel achter.
truste! Ik ga ook mijn oogjes laten rusten.
quote:
Das voor zijn acteerwerk.quote:
Little Steven van Zandt idd. De eerste foto is van de Sopranos.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:50 schreef fotoloog het volgende:
Bruce & Steve?
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:15 schreef fotoloog het volgende:
Evita Peron
Bartooroom of zoiets.......het zegt mij niets.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Wat staat er op dat kaartje ?
Clive Davies James of zo tochquote:
Milagro! Da's lang geleden.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:53 schreef milagro het volgende:
Clyve Davies of zo toch
Fractie van een secondequote:Op zondag 17 juli 2005 22:05 schreef pyl het volgende:
Jim Jarmusch
als ze hun vingers al zo houden...ken ik ze nietquote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef pyl het volgende:
Een muziekneger slaat de zaak meestal dood, ik weet het, maar ik waag het er toch op. Primeurtje voor mij:
[afbeelding]
Wat betekent dat dan?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:15 schreef pos het volgende:
als ze hun vingers al zo houden...ken ik ze niet
dat dacht je goed pylquote:Op zondag 17 juli 2005 22:15 schreef pyl het volgende:
Ha die pos!![]()
Dat zijn die wazige figuren van Steel Pulse, dacht ik.![]()
dat weet ik ook eigenlijk nietquote:
40 Cents?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef pyl het volgende:
Een muziekneger slaat de zaak meestal dood, ik weet het, maar ik waag het er toch op. Primeurtje voor mij:
[afbeelding]
Onderste helft van gezicht lijkt op Craig David.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Nope. Ik heb er helemaal geen verstand van, maar die van mij lijkt me nogal radicaal: ik las in een uitgebreid interview met hem (in het Cultuurkatern van NRC) dat hij fel gekant is tegen 'gemengde' relaties, dwz, zijn brothers zouden het niet met blanke vrouwen moeten aanleggen.........quote:Op zondag 17 juli 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
40 Cents?
daar zullen heel wat sisters het roerend mee eens zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 22:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Nope. Ik heb er helemaal geen verstand van, maar die van mij lijkt me nogal radicaal: ik las in een uitgebreid interview met hem (in het Cultuurkatern van NRC) dat hij fel gekant is tegen 'gemengde' relaties, dwz, zijn brothers zouden het niet met blanke vrouwen moeten aanleggen.........
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:24 schreef pos het volgende:
een rapper?
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:26 schreef milagro het volgende:
daar zullen heel wat sisters het roerend mee eens zijn
Nope.quote:Malcolm Z dan
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef pyl het volgende:
Een muziekneger slaat de zaak meestal dood, ik weet het, maar ik waag het er toch op...
Nope.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:41 schreef Modus het volgende:
Nas?
nooit van gehoordquote:Op zondag 17 juli 2005 22:51 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm..........vooruit, ik houd de zaak op, begrijp ik: meneer noemt zich Common.![]()
iddquote:Op zondag 17 juli 2005 23:03 schreef pyl het volgende:
Tja, een schrijvert, lijkt me........
Dat zeg ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
Toneelschrijver
Enige wat ik ken... maar kom er nog niet ver mee.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXX has written twenty-nine plays including The Birthday Party, The Caretaker, The Homecoming, and Betrayal, twenty-one screenplays including The Servant, The Go-Between and The French Lieutenant's Woman, and directed twenty-seven theatre productions, including James Joyce's Exiles, David Mamet's Oleanna, seven plays by Simon Gray and many of his own plays including his latest, Celebration, paired with his first, The Room at The Almeida Theatre, London in the spring of 2000.
ik ook niet hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord ...
haha hoezo?? Ze komt me wel bekend voor, maar zou (nu) niet weten wie het is.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:24 schreef pyl het volgende:
Da's weer meer iets voor Diaan, lijkt me.......![]()
O? Ik was in de veronderstelling dat jij zo'n popkenner was - of anders Peaceman wel........quote:Op zondag 17 juli 2005 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
haha hoezo??
twee keerquote:Op zondag 17 juli 2005 23:33 schreef Modus het volgende:
Sarah Bettens? Of die dame van Roxette?
Natuurlijk wel, maar het was zo'n rare gok. Volgens mij is die Amanda van The Dreden Dolls niet zo oud.quote:
Ik niet zo hoor, Peaceman wel maar hij is nu niet hier... heb ik dus niets aan...quote:Op zondag 17 juli 2005 23:32 schreef pyl het volgende:
[..]
O? Ik was in de veronderstelling dat jij zo'n popkenner was - of anders Peaceman wel........![]()
Verzin je nou gewoon een naam in de hoop dat het toevallig goed is?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
Hoe weet ik nou hoe oud Latoyah Wilcox is ?
Ik probeer op een ludieke manier een andere naam te noemen jij kent haar dus niet en ik heb het fout.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verzin je nou gewoon een naam in de hoop dat het toevallig goed is?
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ze bestaat echt hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
www.toyahwilcox.comquote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel even gegoogled om te kijken wie dat is, maar kon nergens iets vinden.
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel even gegoogled om te kijken wie dat is, maar kon nergens iets vinden.
9 van de tien namen die ik post kloppen niet, dat leer je nog wel newbiequote:Op zondag 17 juli 2005 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja.... waarom zou ik op Toyah Wilcox googlen als Tong haar naam niet eens kan schrijven?![]()
Inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
9 van de tien namen die ik post kloppen niet, dat leer je nog wel newbie
Magnolia dame! Aimee Mannquote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef wyccie het volgende:
Voordat er nog meer foute foute namen vallen geef ik nog maar een hint.
Ze zong in een bandje in de jaren tachtig, maar tegenwoordig zingt ze lekker solo.
Haar 'doorbraak' was de soundtrack van een prachtige film.
Ik ken dat hele wijf niet dus ik mag datquote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij trouwens ook.... het is Willcox, met twee ll'en dus![]()
Yeah!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Magnolia dame! Aimee Mann![]()
![]()
Mooiste soundtrack ooit...
Zangeres die 25 jaar geleden het modebeeld bepaalde waar meisjes en vrouwen zich nog steeds door laten bïnvloeden.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef wyccie het volgende:
Soapster met alcoholverslaving?
en je dacht aan haar vanwege Toyah...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zangeres die 25 jaar geleden het modebeeld bepaalde waar meisjes en vrouwen zich nog steeds door laten bïnvloeden.
Ja, dezelfde periode, dit plaatje was te gemakkelijk geweestquote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef milagro het volgende:
[..]
en je dacht aan haar vanwege Toyah...
Ranja heeft me geleerd dat dat post-punk isquote:
Inderdaad...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Stil hier....
He Diaan jij ook hier?quote:
Andy Garciaquote:
Fajah en Touriyah zijn twee verschillende dames. Maar dit is Fajah Lourens idd.quote:
ow ja... foutje .... persoonsverwisselingquote:Op maandag 18 juli 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fajah en Touriyah zijn twee verschillende dames. Maar dit is Fajah Lourens idd.
Hallo! Desiderius Erasmus.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi Wyccie
die van jou is Erasmusch.
oeps moest ik even wachten?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
-effe wachten!-
Kloptquote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Billy Joe Armstrong of zoiets van Green Day
nee hoor. Ik had een plaatje gepost maar jij was eerst dus haalde ik hem weg.quote:
ow is het hier niet zo dat degene die het goed raadt, het volgende plaatje mag posten?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nee hoor. Ik had een plaatje gepost maar jij was eerst dus haalde ik hem weg.
Nee hoor iedereen mag een plaatje posten. Liever niet twee te gelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow is het hier niet zo dat degene die het goed raadt, het volgende plaatje mag posten?
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef wyccie het volgende:
Voetbalcoach?
Nee het is hier totale anarchie.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow is het hier niet zo dat degene die het goed raadt, het volgende plaatje mag posten?
Ow okay.... dan weet ik dat...quote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen mag een plaatje posten. Liever niet twee te gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |