Iepenlaan. En de Hilversumse meent kent bijna iedereen dacht ik... sjonnie en anita-buurtje toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar in bussum!
ik woon zelf btw in de H'sumse meent.. maar dat kent bijna niemand
Oh het is al niet meer nodig. Nevermind.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:51 schreef Christine het volgende:
En ik ga trouwens geen nieuw singlestopic openen. Dat weiger ik pertinent.
doe ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh het is al niet meer nodig. Nevermind.
Oproepje aan iedereen: jullie hoeven bovenstaande twee posts niet te lezen.
niet in mijn deelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Iepenlaan. En de Hilversumse meent kent bijna iedereen dacht ik... sjonnie en anita-buurtje toch?
Naja , ik vind het daar niet helemaal pluis.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet in mijn deel
ik zit tussen de koophuizen, dat kunnen de sjonnies niet betalen
hier is het pluis hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja , ik vind het daar niet helemaal pluis.
dat mag natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:00 schreef Christine het volgende:
Goedzo. Al vind ik de iepenlaan leuker.
Lekker dicht bij de hei.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een leven. Net thuis en nu alweer iedere dag semibikkelen. Heerlijk.
Ja. Kwart voor 8 op. Hele dag gewerkt, daarna 2 uur bedrijfsborrel, daarna pannenkoeken eten, daarna nog wat meer bier, daarna wat in cafeetjes in de jordaan gezeten, toen die dicht gingen nog met 2 vriendinnen hier thuis gezeten,en morgen rond half 11 weer op. Zwaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was dit tevens een 'ik ga slapen, ik ben moe'-post?
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:06 schreef Christine het volgende:
Het is weer tijd,
Het is weer tijd,
Het is weer
Semi-bikkel-tijd!
Hehe dit gesprek duurt echt een paar dagen al he?quote:Op zondag 31 juli 2005 02:07 schreef qu63 het volgende:
woonde je nou in de Iepenlaan?
jaquote:Op zondag 31 juli 2005 02:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe dit gesprek duurt echt een paar dagen al he?
Mijn ex woont daar.
Daar zouden we wel een grote erfenis aan overgehouden hebben. Op een dag.quote:
Bussum heeft idd ook zn mooie kantenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar zouden we wel een grote erfenis aan overgehouden hebben. Op een dag.
Leuke buurt daar hoor. Ik mis het wel.
dat is het Gooi hequote:Op zondag 31 juli 2005 02:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Je kan er ook leuk winkelen.
Alleen jammer dat het er krioelt van de ballen.
Nouja, het is overzichtelijker dan Den Haag.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is het Gooi he
Alleen dat winkelen valt me best tegen hoor..
Dat zal wel jaquote:Op zondag 31 juli 2005 02:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, het is overzichtelijker dan Den Haag.
Het is ook wel eens verademend om ergens te gaan winkelen waar je niet constant sjans hebt met allochtonen.quote:
Bussum heeft ze ook wel hoor..quote:Op zondag 31 juli 2005 02:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is ook wel eens verademend om ergens te gaan winkelen waar je niet constant sjans hebt met allochtonen.
Mja, en ook hangjongeren die op de hei gaan schreeuwen.quote:
Caroline Tensen ben ik 6 jaar lang, 5 dagen in de week langs gereden op weg bnaar schoolquote:Op zondag 31 juli 2005 02:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, en ook hangjongeren die op de hei gaan schreeuwen.
Of Caroline Tensen die je tegenkomt tijdens je ochtendwandelingetje, of Bridget Maasland die je op weg naar de trein voorbij rent... toch leuk daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |