quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:49 schreef AudreyHepburn het volgende:. 's Ochtends om half 8 beginnen op je werk is nooit grappig.
.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:37 schreef Christine het volgende:
[..]
. Posten in IR's semi-bikkeltijd terwijl je niet aan het semi-bikkelen bent is nooit grappig.
.
En dat geldt ook voor jou.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:04 schreef Ole het volgende:
Nee, dan moet je je eigenlijk nog een keertje of 10 kunnen omdraaien, omdat je vakantie hebt
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:39 schreef qu63 het volgende:
[..]Grapjes maken over posten in IR's semi-bikkeltijd terwijl je niet aan het semi-bikkelen bent is nooit grappig
ik denk dat er een misverstandje is.. ik zal em nog een keer doen:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:40 schreef Christine het volgende:
[..]
. Iemand beschuldigen over niet-semi-bikkelen terwijl die persoon wél aan het semi-bikkelen is, is nooit grappig.
.
Ooooh nu snap ik 'mquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat er een misverstandje is.. ik zal em nog een keer doen:
Grapjes maken over "posten in IR's semi-bikkeltijd terwijl je niet aan het semi-bikkelen bent" is nooit grappig
geen ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooooh nu snap ik 'm
Duurde even.
Waarom ben jij nog aan het semi-bikkelen?
ik kom net thuis uit de kroeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:53 schreef qu63 het volgende:
en jij?
tot hoe laat was de kroeg open?quote:
Tot 1 uur.quote:
ahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Tot 1 uur.
Maar ik was met een vriend en die moet morgen weer bijtijds opstaan, en hij was met de auto (en de BOB) dus gezellig even op een terrasje, bijpraten, biertje, etc. was gewoon leuk.
's avonds dan he...quote:
waar in bussum!quote:
das klote jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:23 schreef Tijn het volgende:
Ga ik eens vroeg naar bed, word ik midden in de nacht wakker en kan ik niet meer slapen.
![]()
dan slaap ke helemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:27 schreef Tijn het volgende:
Ik zet maar een film op. Kheb Sleepy Hollow nog liggen
eenschquote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:13 schreef Stranger het volgende:
Ja, hallo, tijd om te gaan slapen, morgen weer te vroeg op
Iepenlaan. En de Hilversumse meent kent bijna iedereen dacht ik... sjonnie en anita-buurtje toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar in bussum!
ik woon zelf btw in de H'sumse meent.. maar dat kent bijna niemand
Oh het is al niet meer nodig. Nevermind.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:51 schreef Christine het volgende:
En ik ga trouwens geen nieuw singlestopic openen. Dat weiger ik pertinent.
doe ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh het is al niet meer nodig. Nevermind.
Oproepje aan iedereen: jullie hoeven bovenstaande twee posts niet te lezen.
niet in mijn deelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Iepenlaan. En de Hilversumse meent kent bijna iedereen dacht ik... sjonnie en anita-buurtje toch?
Naja , ik vind het daar niet helemaal pluis.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet in mijn deel
ik zit tussen de koophuizen, dat kunnen de sjonnies niet betalen
hier is het pluis hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja , ik vind het daar niet helemaal pluis.
dat mag natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:00 schreef Christine het volgende:
Goedzo. Al vind ik de iepenlaan leuker.
Lekker dicht bij de hei.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een leven. Net thuis en nu alweer iedere dag semibikkelen. Heerlijk.
Ja. Kwart voor 8 op. Hele dag gewerkt, daarna 2 uur bedrijfsborrel, daarna pannenkoeken eten, daarna nog wat meer bier, daarna wat in cafeetjes in de jordaan gezeten, toen die dicht gingen nog met 2 vriendinnen hier thuis gezeten,en morgen rond half 11 weer op. Zwaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was dit tevens een 'ik ga slapen, ik ben moe'-post?
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:06 schreef Christine het volgende:
Het is weer tijd,
Het is weer tijd,
Het is weer
Semi-bikkel-tijd!
Hehe dit gesprek duurt echt een paar dagen al he?quote:Op zondag 31 juli 2005 02:07 schreef qu63 het volgende:
woonde je nou in de Iepenlaan?
jaquote:Op zondag 31 juli 2005 02:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe dit gesprek duurt echt een paar dagen al he?
Mijn ex woont daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |