Mijn humeur is al jaren onverpestbaar door anderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef Tijn het volgende:
Ach kom, je laat zo'n knulletje die buiten de tijden post je humeur toch niet verpesten zeker.
Ja hoor. Al kwam m'n huisbaas wel laatst vragen of dit nou m'n laatste jaar was en wanneer ik dan precies zou vertrekken. Volgens mij was 'ie wel een beetje teleurgesteld toen ik zei dat ik nog zeker 2 jaar te gaan heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:46 schreef k_i_m het volgende:
Nog steeds woonachtig op het Gooische matras, tijn?
Dat vond ik dus best wel grappig aan het bier op mijn scherm te zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:46 schreef broer het volgende:
Hé Lamon, was jij vanmiddag in het Louvre?
Daar zag ik een schilderij en dat heette La Mona Lisa, of zoiets, en toen moest ik aan jou denken, want misschien heet jij wel Alisa van je achternaam.
Nou, zodoende. Ik weet ook niet meer precies waar het over ging.
Sorry.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:48 schreef Lamon het volgende:
aan het bier op mijn scherm te zien.
Toch kom ik je nooit tegen. Ga je wel eens naar buiten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hoor. Al kwam m'n huisbaas wel laatst vragen of dit nou m'n laatste jaar was en wanneer ik dan precies zou vertrekken. Volgens mij was 'ie wel een beetje teleurgesteld toen ik zei dat ik nog zeker 2 jaar te gaan heb.
Hmmm... buiten... interessant conceptquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch kom ik je nooit tegen. Ga je wel eens naar buiten?.
Beste k_i_m,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:22 schreef k_i_m het volgende:
Neehoor
groetjes,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:24 schreef qu63 het volgende:
beste k_i_m en tijn,
kom een keer gezellig naar Bussum!
Dan kom ik ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |