St. Vitus College.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:53 schreef Christine het volgende:
Op welke school heb je gezeten dan?
Ja. Naast de tennisclub Bosheimquote:Op zondag 31 juli 2005 02:56 schreef Christine het volgende:
Vitus is toch bij dat parkje?
ok.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
Oké, daar ben ik wel eens geweest ja. Mijn schoonouders zaten bij een kerk die daar elke zondag dienst hield in de aula. Enge kerk trouwens... brrr...
de hele Koningslaan is eigenlijk té erg voor woorden..quote:Op zondag 31 juli 2005 02:59 schreef Christine het volgende:
Ja ik weet waar ze woont... mooi huis mên!
het zijn best erge mensen in Bussum hoor.. wel dure auto en kleren, maar bij de goedkoopste winkels boodschappen doen en beknibbelen op ieder centjequote:Op zondag 31 juli 2005 03:04 schreef Christine het volgende:
Ja, ze maken er een hobby van om dure dingen te kopen. Maarja... als je niet weet wat je met je geld moet...
Queen concert in Nijmegenquote:Op zondag 31 juli 2005 03:06 schreef Christine het volgende:
Ja, vandaar dat de Nettorama daar zo'n succes is.
Wat was er trouwens op 10-07-2005?
Dat was het zeker ja. Af en toe het concert nog eens naluisteren en de foto's bekijken enzoquote:
dat is zeker jammer. Ook John Deacon had er van mij best nog bij mogen zijnquote:
Rex Fish Hunt adventures.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:23 schreef Koffieboon het volgende:
Komt er nog wat op tv?
Op ZDF is er nog wel eens "Die Schonsten Bahnstrecken - Europa" ook wel amusant.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:29 schreef Christine het volgende:
Als je goed zoekt is er vast ook wel ergens een testbeeld op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |