VMBO-West op de Eenhoornsingel?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Tegenwoordig kom ik niet meer verder dan bufkes... In de tussenuren staan we daar voor de hele klas broodjes te halen... Doe me 8 werm sjink, 4 met pate, etc...![]()
Ga je dan wel een gesprekje aan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Morgen ga ik weer naar de Brusselse poort , ik hoop dat het Chinese meisje er nu wel weer is.
Hogeschool Zuyd op de Brusselsewegquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
VMBO-West op de Eenhoornsingel?
en veel burgersquote:Op donderdag 29 september 2005 16:49 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Nee man! de Plus in Heugem!![]()
Allemaal lekkere studentjes die boodschapjes komen doen![]()
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Hogeschool Zuyd op de Brusselseweg![]()
Ben net een paar weekjes geleden (goddank) verhuisdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik ben toevallig gisteren in Smeermaas geweest!
Wtf? Je zit bij mij op school?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Hogeschool Zuyd op de Brusselseweg![]()
jammer ik had je wel eens wllen ontmoeten, ik zat toen ik in smeermas was zelfs al e kijken of ik je zag!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben net een paar weekjes geleden (goddank) verhuisd
Ben jij niet de systeembeheerder?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zit zelf ook op de HS zuyd overigens
quote:
Hoe?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:09 schreef plopman het volgende:
c1 3* niks is heeft wel meer stijl in de naam.
Die werkt daar trouwens nog steeds! Of het is haar zusje of zo. Ik was zaterdag nog daar.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:04 schreef ehqo het volgende:
Is het eigenlijk nog wat geworden met dat Chinese, bebrilde meisje?
Even die retorische meepakken.
Ik ga tegenwoordig naar de C1000, goedkoper en beter assortiment. Ik kijk altijd nog wel even of ik het leuke ,chinese, bebrilde meisje bij de klantenservice ziet staan, maar ik heb haar al heel lang niet meer gezien dus.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:04 schreef ehqo het volgende:
Is het eigenlijk nog wat geworden met dat Chinese, bebrilde meisje?
Even die retorische meepakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |