quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
maar waar het hier om gaat is de lekkere kassameisjes van AH brusselse poort!
bij de AH waar ik werk nietquote:Op zondag 17 juli 2005 14:08 schreef Meki het volgende:
bij mij AH hebben ze alleen jongens als Cassieres
heulemaal niet. Minstens VMBO.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze moeten minstens HAVO hebben, dus dom zullen ze niet zijn.,
Maar wel twee keer per week een overvloed aan oude dames die net op de markt geweest zijn en met hun zakken met naaispulletjes nog even boodschappen gaan doen. Het ene compenseert het andere.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:10 schreef Northside het volgende:
Brusselsepoort doet me niet zoveel. Hoogstens eens een matig meisje zo nu en dan... Bij de AH op bij het vrijthof, DAAR gebeurt het allemaal. En fijne kassameisjes, en iedere dag tegen etenstijd hordes studentes die voor zichzelf moeten koken...
En met die dikke lippen?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:45 schreef Infinity123 het volgende:
Is Zena die met die zwarte haren...??
je doelt op mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:15 schreef Butterfly19 het volgende:
Bij de C1000 hebben ze ook leuke kassa meisjes hoor![]()
99,9998% kans dat jij haar type ook niet bentquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb haar helaas vandaag niet gezien, zou ze op vakantie zijn? het meisje bij de kassa was ook al niet mijn type...
ach ja ik heb er maar een half jaartje gewerkt ofzo hoor, maar tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:19 schreef Butterfly19 het volgende:
Ik wist niet dat je ook bij een C1000 had gewerkt...
Ik werk er nu namelijk ook....![]()
Was je te oud? Daar zijn nu ook discussies over (leeftijdsdiscriminatie)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:22 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
ach ja ik heb er maar een half jaartje gewerkt ofzo hoor, maar toch
Kassameisjes zijn dan ook geen doel op zich, het is een leuke extra als je snel even ja avondeten gaat halen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:17 schreef -BoosBloempje- het volgende:
ik heb zelf ook bij de kassa gewerkt en ik kan zeggen dat we alleen maar lachen om zielige jongens die alleen maar lansg komen voor de kassa meisjes hor
zoek je deze BHFH?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb haar helaas vandaag niet gezien, zou ze op vakantie zijn? het meisje bij de kassa was ook al niet mijn type...
Ik kan het ook weten van deze damequote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef Loukie het volgende:
Zeeeeeker werken er ook leuke kassameisjes bij C1000!!! Trust me, ik kan het weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |