Tegen de tijd dat ik die dvd heb zal ik je wel weer om commentaar vragen danquote:Op zondag 17 juli 2005 00:47 schreef tong80 het volgende:
Dan mis je wel het briljante commentaar van Tong
En ik meen een dag d'r voor begraven is... En dat is wat dit concert imho een soort extra dimensie mee geeft, wat hem zo geweldig maaktquote:Op zondag 17 juli 2005 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend aan dit concert is dat Bob Hewson (Bono's vader) een week voor dat concert overleed.
Bono zong inderdaad vol overgave... alsof ie al z'n woede en verdriet e.d. eruit aan het schreeuwen was...quote:Op zondag 17 juli 2005 01:35 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
En ik meen een dag d'r voor begraven is... En dat is wat dit concert imho een soort extra dimensie mee geeft, wat hem zo geweldig maakt
"Close your eyes! And imagine! It's Jason McAteer!"quote:Op zondag 17 juli 2005 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit concert was wel op een mindere dag voor de Nederlandse voetballiefhebbers .... 'We' verloren die dag van de Ieren ..... Daarom was het publiek daar ook zo uitgelaten en erg vrolijk.
Juist. Volgens mij hebben ze dat stukkie gisteren niet uitgezonden. Of wel? (heb niet heel ingespannen gekeken; dvd staat in de kastquote:Op zondag 17 juli 2005 22:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
"Close your eyes! And imagine! It's Jason McAteer!"
Dat was prachtig!
Ik stond in de ArenA, dus ik kan het je niet vertellenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist. Volgens mij hebben ze dat stukkie gisteren niet uitgezonden. Of wel? (heb niet heel ingespannen gekeken; dvd staat in de kast).
Maar ongetwijfeld beter dan het geluid in de arena.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:02 schreef m021 het volgende:
Slecht geluid trouwens idd in die televisieuitzending.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |