dat was meer de andere die ik wilde laten zien.. dat is een motion tracking gadget.. dmv beweging met je hoofd beweegt de muis.. mischien handig voor rsi patiënten!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
En waarom zou het handig zijn voor mensen met een muisarm?
waarom verkoop je em als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:14 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb hem, de bedraade.. Hij roeleert, ziet er echt goed uit, echt 3D. Ik verkoop hem, zet hem maandag te koop voor 50 euro. Misschien wou een collega hem nog hebben, krijg ik maandag te horen.
*schop!*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:20 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
waarom verkoop je em als ik vragen mag?
Game nauwelijks nog, beetje jammer om zo'n ding dan te hebben liggen terwijl je er ook 50 euro's voor kan vangen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:20 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
waarom verkoop je em als ik vragen mag?
oh en welke games deed je dan zoal? wil graag weten wat wel en niet werktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Game nauwelijks nog, beetje jammer om zo'n ding dan te hebben liggen terwijl je er ook 50 euro's voor kan vangen..
Praktisch alles werkte hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:47 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
oh en welke games deed je dan zoal? wil graag weten wat wel en niet werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |