Ik zat er in op het moment supreme.quote:
Juist.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zat er in op het moment supreme.
Ik ga gewoon terugzeiken, dat zal hem leren [afbeelding]
Ja inderdaad, daarom heb ik de order voor de sauna ook gecancelledquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:16 schreef ChrisJX het volgende:
Zwembadjes voor honden, het moet niet gekker worden
Ik en tuinslangen is een zeer slechte combinatie.quote:
Nu springt hij er ook steeds in en zit hij vol verwachting te kijken of het balletje al het water in vliegt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:23 schreef maan het volgende:
Ik heb ook een zwembadje voor mijn hond gekocht maar zei is wel helemaal gek van water en vind het badje heerlijk niks mis mee
Laat het me even weten zodra mensen om je moeten lachen, dan geef ik je ook een glimlachquote:
Haha, gaan we weer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:36 schreef _Arthur het volgende:
Honden zijn kut beesten.
Dat doet mijn hond ook. Met een grote aanloop en dan met 4 poten wijd er in, maar ik ga niet de hele dag met hem naar het strand/meer/sloot als ik nog meer te doen heb. Dus vandaar het zwembadje. Dat beest is gewoon verwendquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:40 schreef root1980 het volgende:
haha wie koopt er nou een zwembad voor zijn hond
Mijn hond springt altijd in het meer, met warm weer.
*Schenkt glimlach aan Off-ShoRe*quote:
Nee, ik moet ergens een grens trekken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:53 schreef Skv het volgende:
Heeft jouw hond ook fitnessapparaten enzo?
Jah, waarschijnlijk ook een eigen slaapkamer e.dquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:53 schreef Skv het volgende:
Heeft jouw hond ook fitnessapparaten enzo?
Dan krijg je meteen de sauna erbij want anders raakt die hond echt verwendquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:56 schreef Skv het volgende:
Mag ik dan de pre-ordered home-cinema hebben?
*Armen over elkaar legt*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:12 schreef stame het volgende:
Verander jij ook in een handdoek?
Ik snap die poef niet helemaal...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
*Armen over elkaar legt*
*Met hoofd knikt*
*Poef*
Handdoeken kunnen niet typen gozer.quote:
quote:
En dan kan je geen handdoek worden...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Magische krachten dude.
Ik heb toch ook een zwembad opgeblazen gekregen?
Ik mag jou welquote:
Heb je zin om langs te komen? Gaan we lekker zwemmen.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heb je zin om langs te komen? Gaan we lekker zwemmen.
Die bind ik wel aan een boom of zoquote:
Ik had geen plastuit liggen dus deed ik het op gevoel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:33 schreef stame het volgende:
Maar heb jij nou eigenlijk ook in dat badje zitten zeiken?
Iddquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:04 schreef Thieske het volgende:
Haha zie het helemaal voor me!
Ik dacht dat je al gewoon in het badje zat..dan is het volgens mij moeilijker om over een tuinstoel te zeiken dan in het water.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik had geen plastuit liggen dus deed ik het op gevoel.
Heel mijn tuinstoel onder gezeken. [afbeelding]
Ik ben gaan staan op dat moment.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:43 schreef stame het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al gewoon in het badje zat..dan is het volgens mij moeilijker om over een tuinstoel te zeiken dan in het water.
Je hebt helemaal gelijk, sorryquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ben gaan staan op dat moment.
Van schrik spring je toch zo snel mogelijk het badje uit.
Maakt niet uit hoorquote:
Weet je dat voor de volgende keer, maar de volgende keer zit er geen hondje meer in.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor
Ik had gewoon chloor erin moeten doen, had ik zelf kunnen blijven zitten.
Ik haal mijn bikini al uit de kast.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:52 schreef stame het volgende:
[..]
Weet je dat voor de volgende keer, maar de volgende keer zit er geen hondje meer in.
Doe eens lief en neem ook een bikini meequote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:58 schreef stame het volgende:
[..]
* stame gaat op zoek naar zijn zwembroek
Oke, omdat je het zo lief vraagtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
Doe eens lief en neem ook een bikini mee
Mudfight
Ik zet de videocamera wel neer.quote:
Er staat hier bij de AH wel een toffe zwerver die hem vast wel bedienen wil.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:13 schreef stame het volgende:
[..]
Zou helemaal leuk zijn als je um ook nog aanzette
Maar wat was je eigenlijk van plan om te filmen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Er staat hier bij de AH wel een toffe zwerver die hem vast wel bedienen wil.
*Zweepje weglegd*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:17 schreef stame het volgende:
[..]
Maar wat was je eigenlijk van plan om te filmen?
Oohw oke... vind ik best geil, dat film ideequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
*Zweepje weglegd*
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:21 schreef stame het volgende:
[..]
Oohw oke... vind ik best geil, dat film idee
Ik ben nog niet oud genoegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Dan kan ik uit rekenen hoeveel ik je moet betalen.
quote:
18 ander krijg ik problemen met je ouders.quote:
Oohw dan zie ik geen enkel probleemquote:Op zondag 17 juli 2005 10:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
18 ander krijg ik problemen met je ouders.
quote:
Je moet maar zo denken, je zal best een bron van entertainment voor de buren gevormd hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:02 schreef Poncho het volgende:
Ik had een zwembadje voor mijn hond gekocht omdat het vrij warm was. Met veel moeite het zwembadje opgeblazen en zojuist met 200 liter water lopen zeulen om het voor hem te vullen.
Ik was dus heel trots op mijn zwembadje en riep mijn hond. Toont dat klote beest niet eens een greintje interesse erin. Dus om alsnog mijn geld niet zomaar weggegooid te hebben doe ik mijn uiterste best om het leuk voor hem te maken. Ik ga als een debiel in dat zwembadje springen en doen en eindelijk toont hij interesse en springt in het badje. Ik natuurlijk helemaal blij en speel wat met hem waarna ik een raar geluid hoor. Staat dat kutbeest gewoon te zeiken in het zwembadje.
Laatste keer dat ik dit gedaan heb. De volgende keer gaat hij gewoon de sloot weer in
Pis schijnt de huid te reinigen TS, dus wat let je.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, je zal best een bron van entertainment voor de buren gevormd hebben.
![]()
Nu loopt dat kutbeest de hele dag een balletje tegen me aan te duwen, off ik die alsjeblieft even in het zwembad wil gooien. Hoe kom ik nu nog toe aan mijn dagelijkse bezigheden zoals mensen stilletjes uitlachen?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:16 schreef Delnooz het volgende:
[..]
Zou me echt rotgelachen hebben. Maar als je t een beetje goed regelt ga je lui in een tuinstoel hangen, flikkert een balletje dat zinkt in dat bad, hond een half uur zoeken, komt een met een nat hoofd weer terug bregen en dan heb jij weer je verkoeling!
![]()
Tuuuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:04 schreef Ronno het volgende:
douw zn kop in zn eigen pis...
zal hem leren!
Alles om de gemiddelde fokker een plezier te doen.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:27 schreef Delnooz het volgende:
Je zorgt er wel voor dat mensen jou nu stiekem uit kunnen lachen![]()
Zoals ik al zei zie ik geen enkel probleem, zolang die hond maar aan die boom vast blijft zittenquote:Op zondag 17 juli 2005 11:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Eric mijn grote negervriend komt ook langs, is dat een probleem?
Gaat je aardig af.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:33 schreef Poncho het volgende:
[..]
Alles om de gemiddelde fokker een plezier te doen.
Altijd fijn om mensen een plezier te doen door me uit te laten lachen.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Gaat je aardig af.
meesterlijk zelfs
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |