Toetsenist leek er een beetje buiten te vallen qua plaatje, maar klonk gewoon goed, niks op aan te merken alleen wat minder uitbundig zoals Joost kon zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:20 schreef Ibanez het volgende:
hoe was denieuwe zanger en toetsenist van sun caged??
quote:Op donderdag 15 september 2005 02:11 schreef LintuxCx het volgende:
En dan mag ik de eerste zijn om te zeggen dat Opeth in Amsterdam heerste?![]()
Bloodbath!! (voor het geval je je afvroeg wie dat steeds liepen te schreeuwen: dat waren wijquote:Op donderdag 15 september 2005 10:11 schreef MrData het volgende:
En de vervangende drummer deed 't helemaal niet verkeerd.
Ah waren jullie datquote:Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef Anton het volgende:
[..]
Bloodbath!! (voor het geval je je afvroeg wie dat steeds liepen te schreeuwen: dat waren wij)
Verder was het erg bruut. Van begin tot eind. Zelfs 2 nummers van HearseEn ik heb me heerlijk afgereageerd in de pit
![]()
Ze hebben toch ook Paranoid gespeeld?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:01 schreef MrData het volgende:
Waar ik me wel aan kan ergeren zijn die gasten die tussendoor namen van nummers gaan zitten roepen...de band heeft gewoon een setlist en daar gaan ze echt niet vanaf wijken omdat jij zo hard kan schreeuwen. Maargoed.
jaja ik ben hem nu aan het luisteren en ik vind hem nu al bijzonder mooiquote:Op donderdag 15 september 2005 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh straks (lees als ik thuis ben) heb ik ghost reveries op LPik heb hem express niet geluisterd .. dus ik laat me straks verassen
In Amsterdam iig wel. Het was topquote:Op woensdag 14 september 2005 13:46 schreef EeErnIe het volgende:
Speelden ze nou echt "face of melinda"?
Dan zou dit wel eens een nog specialer concert kunnen worden :heart:.
Ik was erbij!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:46 schreef Boswachter het volgende:
[..]
In Amsterdam iig wel. Het was topGelijk maar de nieuwe cd gekocht
Lopez heeft een bloedziekte of zo en heeft nu wat rust nodig. Hij lijkt wel een beetje het zorgenkindje van de band. Eerder was hij al opgenomen omwille van psychische kwellingen. Maar dat draagt natuurlijk bij rond de mysterieuze sfeer van Opeth. Hij is een uitstekende drummer imo!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef Ibanez het volgende:
Ik vond dat ze maar barweinig te melden hadden over Lopez, zou hij zgn geblesseerd zijn??
Owja?? wist ik niet! Aaah, over zijn drumtech. kan ik idd ook niks zeggen, das dik i.o.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:46 schreef keitel het volgende:
[..]
Lopez heeft een bloedziekte of zo en heeft nu wat rust nodig. Hij lijkt wel een beetje het zorgenkindje van de band. Eerder was hij al opgenomen omwille van psychische kwellingen. Maar dat draagt natuurlijk bij rond de mysterieuze sfeer van Opeth. Hij is een uitstekende drummer imo!
Haha ik zag hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:03 schreef Tokus het volgende:
toffe_ellende, trut, kon je niet even een andere foto kiezen bij dat interview? ik had precies dezelfde gebruikt een dag eerder
jaja, smoesjesquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Haha ik zag hetMaar ik had het ding dinsdag al klaar...
Zijn Extol geen Christenenquote:Op maandag 12 september 2005 10:13 schreef Ibanez het volgende:
Toen Extol met het eerste nummer bezig was, dacht ik:'fok, dit moet een fout zijn!!'
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |