Jammer ik vond akerfeld grunts altijd wel erg tof eigenlijk, maar ik vind deze trippy kant ook wel erg leuk (als het maar niet te porcupine tree gaat klinken maar daar lijkt het nog niet op)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef BroekJ1987 het volgende:
Ik vind het erg cool. Aantal keer geluisterd nu en het valt me echt niet tegen!
Wel gelezen dat dit album 100% clean vocals zal hebben. Geen grunts.
Nee, die heb ik al.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:30 schreef Gatenkaas het volgende:
Het nieuwe nummer valt mij niet echt tegen, is lekker spacey en ik ben zelf niet vies van Fusion. Maar ik hoop toch echt op een nieuwe Blackwater Park of Ghost Reveries en dat zal dit album waarschijnlijk niet worden.
Beetje faal als je niet wacht op een album die net zo briljant is als die twee.quote:
Er is een wereld van verschil tussen net zo briljant en een nieuwe Blackwater park. Een nieuwe Blackwater park betekend het einde van de creativiteit van Opeth omdat ze het zelfde kunstje weer gaan herhalen. Net zo briljant hoeft niet nagenoeg het zelfde te klinken en kan ook een stap in een nieuwe muzikale richting betekenenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Beetje faal als je niet wacht op een album die net zo briljant is als die twee.
Ik hoop dat er ook een paar van die heerlijke rustige nummertjes op het nieuwe album staan!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef Vlindur het volgende:
Wij zijn op Harvest naar de Trouw ambtenaar gelopenHeerlijk nummer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |