Dat meen je niet dat jij nog een trui aanhad..............quote:
Nee dat meen ik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Dat meen je niet dat jij nog een trui aanhad..............
sowquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:21 schreef blieblie het volgende:
http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/
Nog een keer dit way koele toetsenbord
idd ganz geil jahquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:21 schreef blieblie het volgende:
http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/
Nog een keer dit way koele toetsenbord
Waar moet ik zijn vanavond?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:22 schreef gazylady2 het volgende:
Okeej, plan van aanpak voor vanavond:
- eten
- hele hoop tuinstoelen buiten zetten
- omkleden
- opmaken
- haren doen
- gasten ontvangen
- cadeautjes in ontvangst nemen
- feestje bouwen
- naar de kermis
- op stap
- ?
en hoe laat kom je me ophalen?quote:
78kg, ik heb een fietspomp...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je? Weet ik of ik mijn achterband moet oppompen.
Mooi nummerquote:And she'll tease you, She'll unease you.
All the better just to please you.
She's precocious and she knows just, What it takes to make a pro blush.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je? Weet ik of ik mijn achterband moet oppompen.
http://images.google.nl/images?q=dispenders&hl=nl&btnG=Google+zoekenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
sow, munne broer heeft de 'dispenders' net geinstaleerd... dat wordt weer shaken..
huhmmm.. Das zo'n ding waar je flessen op z'n kop in kan hangen, waar je dan precies zoveel CL uit krijgt als je je glas daar tegen aan duwt......... D'n dieje....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=dispenders&hl=nl&btnG=Google+zoeken
Kwil niet weten waar die dingen in moeten voordat je gaat shaken.
Dynamo Open Air is ver van voor jouw tijd knulquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:43 schreef FlowDesign het volgende:
Okke wat was er nou met Meerhoven en drie dagen herrie in de tuin? Ik volg je niet helemaal.
Extrema is nog steeds op Aquabest hoor.
zunnequote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
huhmmm.. Das zo'n ding waar je flessen op z'n kop in kan hangen, waar je dan precies zoveel CL uit krijgt als je je glas daar tegen aan duwt......... D'n dieje....
idd heilig is het lamquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:52 schreef blieblie het volgende:
Goeie teksten hebben ze in de kerk![]()
"Heilig, heilig, heilig is het lam".
Welkom bij De ver van mijn bed showquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dynamo Open Air is ver van voor jouw tijd knul![]()
![]()
It's amazing...quote:Op zondag 17 juli 2005 04:05 schreef febster het volgende:
Ik ben gewoon een keer nuchter rond dit tijdstip![]()
Goed he, ik verstond gewoon een keer wat je zeiquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:29 schreef febster het volgende:
[..]
Goed he, ik verstond gewoon een keer wat je zei
Leuke oorbellen hoepels trouwens
Beetje, was op het dak aan het werk dus heb wel veel lawaai gehoordquote:Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen achtse barrier...ook zo genoten van extrema???
Ik had het idee dat ze dit jaar meer herrie mochten maken dan vorig jaar.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje, was op het dak aan het werk dus heb wel veel lawaai gehoord
Wat deed Josti gisteren nou? Alsof er een vogeltje in ging zitten?quote:
Groningen <> Eindhoven. Geen verschilquote:Op zondag 17 juli 2005 20:08 schreef inkie1010 het volgende:
Ik tel hier weer even mee! Ben de hele zomervakantie in Eindhoven
Heheh nee hoor geen vakantiewerk. Gewoon lekker een paar weekjes bij mijn ouders!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Groningen <> Eindhoven. Geen verschilHeb je vakantiewerk?
Hoi trouwens. Ik leef nog
Dat wist ik nietquote:Op zondag 17 juli 2005 21:33 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Heheh nee hoor geen vakantiewerk. Gewoon lekker een paar weekjes bij mijn ouders!
Ik ben Eindhovense hoor, studeer alleen in Groningen
En ook hoi
Ja klopt ik was een tijdje vrij weinig op fok! (door drukte etc), maar heb het weer helemaal terug gevonden de afgelopen weken!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat wist ik nietAlles goed verder?
heel lang geleden dat ik je gesproken heb. Volgens mij was de laatste keer ooit in de crewchat ofzo
De populairste Nintendo consoles (op de originele gameboy na) heb ik: NES, SNES, N64, GC en een GBA. Qua spellen niet zo heel veel trouwens, maar ik zoek sporadisch wat af op Ebay. Op dit moment misbruik ik mijn NES en N64 voor wat projecten (zie signature).quote:Op zondag 17 juli 2005 21:43 schreef inkie1010 het volgende:
Heb je veel van Nintendo?
Ik heb een NES (12 spellen), GC en GBA SP...
maar die DS gaat er ook nog wel komen, zeker als ze diablo en starcraft ervoor gaan maken!
Ga ff verder in het gameforumquote:Op zondag 17 juli 2005 21:50 schreef inkie1010 het volgende:
Maar iedereen kan toch wel wat over Nintendo zeggen![]()
Niet echt.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:56 schreef inkie1010 het volgende:
Heb je wel een connectie met Eindhoven dan?![]()
Ja, je zit meer in het zuiden dus het is inderdaad een stuk warmer.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:11 schreef inkie1010 het volgende:
Dan is het niet zo ernstig
Ik vind trouwens Winkelcentrum Woensel erg mooi geworden (al is het nog lang niet helemaal klaar). Verder is Eindhoven echt stukken heter dan Groningen, heeerlijk
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:11 schreef inkie1010 het volgende:
Dan is het niet zo ernstig
Ik vind trouwens Winkelcentrum Woensel erg mooi geworden (al is het nog lang niet helemaal klaar). Verder is Eindhoven echt stukken beter dan Groningen, heeerlijk
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:11 schreef inkie1010 het volgende:
Eindhoven echt stukken heter dan Groningen, heeerlijk
Volgens mij begin augustus altijd...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:52 schreef inkie1010 het volgende:Oeh resident evil vind ik veels te eng
Maar dan nu ff over eindhove: wanneer is eigenlijk de kermis?
In Roosendaal heeft het zelfs geregend om een uurtje of 3 vanmiddagquote:Op maandag 18 juli 2005 15:07 schreef gazylady2 het volgende:
Het zou btw vandaag toch weer zo heet zwemweer worden??
op het moment ben ik alleen maar blij dat ik niet mee naar AquaBest ben gegaan..
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef blieblie het volgende:
OMG![]()
http://www.fishki.net/comment.php?id=4016
Eej Flow, rond een uurtje of 15:07 (ten tijde van mijn post) heeft het zelfs geregend in Valkenswaardquote:Op maandag 18 juli 2005 18:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In Roosendaal heeft het zelfs geregend om een uurtje of 3 vanmiddag
Afmatten!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:59 schreef ArTiC het volgende:
zou om 18.00uur weer voor een app. gaan kijken..belt om 15.00 die makelaar...ja het is net verkocht.
lijers...
Volgens mij is dat omdat ze de ene helft opnieuw asfalteren!quote:Op maandag 18 juli 2005 13:21 schreef blieblie het volgende:
Mogguh!!!
Ze hebben de Kennedylaan al afgezet. Dus het zal wel binnenkort beginnen denk ik.
Die kermis that is.
Dat is van de Fontys tot aan de A?50?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:18 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat omdat ze de ene helft opnieuw asfalteren!
Trouwens de bussen zijn nu ook verplaatst kwam ik vandaag achter!
Gaat die Indiana Jones thingy nog steeds achteruit?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef Inu het volgende:
sooow, ik leef ook nogDisney was echt heel loik, maar wel erg warm... Die achtbaan in dat Moviepark is echt gaaaaaaaaaaf, word je keihard weggeschoten
We hebben alle achtbanen gehad tot we ze saai vonden
En het langste wachten was een uur bij de Big Thunder Mountain die overigens errug
is omdat ie stuk ging.... en zelfs het autorijden ging goed
Ik heb een keer bij een klant (skateshop) 'je geld of je leven' onder de bon moeten zettenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
'Uw moeder is een hoer' op kassabon
Gekke belgen![]()
Ok thx dudequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik deze week tijd heb mik ik de vraagbaak ff in de brievenbus.
Nu 2 nog en dan ben jij klaar voor het grote werk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:01 schreef omegaproject het volgende:
* omegaproject is geslaagd voor motor examen 1
Die schijnt supervet te zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:46 schreef Inu het volgende:
Ben net naar de sneak geweest, Hitchiker's Guide to the GalaxyHijs leujk
![]()
Lijkt me dus echt een onbegrijpelijke butt filmquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:46 schreef Inu het volgende:
![]()
Ik vond hem erg slecht. ERG slecht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:46 schreef Inu het volgende:
![]()
Het is geen remake. Het is gewoon de verfilming van het boek. Ware het niet dat het boek eerst een hoorspel was. En daarna een boek. En daarna een TV serie. En daarna een film, waarvan de film het slechtste is op alle fronten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die schijnt supervet te zijn!
(Het is een remake of deel 2 ofzo toch?)
Wij begrijpen elkaar *schudt hand*quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is geen remake. Het is gewoon de verfilming van het boek. Ware het niet dat het boek eerst een hoorspel was. En daarna een boek. En daarna een TV serie. En daarna een film, waarvan de film het slechtste is op alle fronten.
OK, de eerste 25 minuten waren leuk. Daarna kon het mij niet meer boeien en zag ik teveel inconsistenties met het oorspronkelijke verhaal. Ik had mijn 75 minuten (zo kort duurt de film) beter kunnen gebruiken.
Ik heb wel Charlie & The Chocolate Factory gezien vandaag. Die was wél erg leuk. Depp speelt een erg goede rol
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben een fan van het boek van de Hitchhikers Guidequote:Op woensdag 20 juli 2005 02:26 schreef febster het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar *schudt hand*
Depp is gewoon al een reden om een film te gaan zien imho.
Dronken en interpunctie gebruikenquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:36 schreef Anthraxx het volgende:
Andere films die ik vind dat je moet vermijden: Madagascar. Ik ben bijna in slaap gevallen bij die film. Het enige leuke van die film zijn de penguins (Just smile and wave boys) maar verder niet 1 glimlach. Ik vond het ronduit slecht.
The War of the Worlds. Deze film ben ik heengeweest met mijn vader afgelopen week. Wij beide kennen het boek, het hoorspel en de muziek versie. De muziek versie was zelfs een deel van mijn opvoeding. Buiten deze drie geniale dingen om was het een vermakelijke film met erg mooie CGI en op zich best goed acteerwerk. Helaas voor de film ga ik het vergelijken met het oorspronkelijke boek van Wells, uit 1898. En dan blijft er weinig van over. Leuke avond gehad, maar het Amerikaans Patriotisme () in de film gaven mij braakneigingen en het is een schande dat ze de muziek van Jeff Wayne niet gebruikt hebben. Als was het alleen maar The Eve of War. Dat was niet alles, maar in deze dronken toestand is dit het enige wat ik mij even kan herinneren
On the bright side... eind dit jaar komt er een animatie versie van het verhaal uit die wel gebaseerd is op de muziek van Jeff Wayne. Er is nog hoop
2 flessen wijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:40 schreef febster het volgende:
[..]
Dronken en interpunctie gebruikenhoeveel heb je op, 1 bier
?
Haha, iig much better dan Herbiequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:35 schreef Inu het volgende:
Ik vond hem wel leukMaar ik heb het hele boek ook nog niet uit... En Madagaskar is ook leuk ja!
Kom jij ook nog ff langs op CZ ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:42 schreef Inu het volgende:
Grote kamerschoonmaak has begon....
Jawel, entree crew weer gewoon. Alleen ik moet dus donderdagmiddag al daar zijn, omdat ik anders in de file komquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef daNpy het volgende:
Ben je geen (wannabe-) crew meer?
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:04 schreef daNpy het volgende:
Dan ga je maar op de grond slapen.
Ben ik een keer aardig
Dat moet je in je voordeel uitbuitenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:01 schreef Inu het volgende:
oe, die zijn echt zwaar kutAls de een dan beweegt vliegt de ander een meter de lucht in
Uh... huisgenootjes?quote:
Nah, lag in een kamer vol met mensenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat moet je in je voordeel uitbuiten
Of er allebei gebruik van maken
tsss als ze daar over gaat zeiken heb je maar een kutvriendinquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:19 schreef Inu het volgende:
Een meisje langs laten komen op Campzone lijkt me best gevaarlijk... dan ziet ze je ware aard enzo![]()
Preciesquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
tsss als ze daar over gaat zeiken heb je maar een kutvriendin
Ok nice. Hoeveel tafels nemen jullie mee?quote:Maareh, wij zijn zo goed als klaar ... morgen ff aanhanger ophalen, tafels en koelkast er in, stoelen in de auto, PC + shit in de auto, tas in de auto, knutsel krat in de auto en gaan met die banaan.
ff kijken of ik die stroomkabel nog kan vinden, en ons zeil moet genoeg zijn ... de rest mag ook iets doen
Inu, Omega, r8ality en danpy (de echte nerds)quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ah okDus ongeveer de helft uit dit topic zit daar dan?
Echte nerds?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Inu, Omega, r8ality en danpy (de echte nerds)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoi Anthraxx.
Heb je nu al een werkende wekkerradio om je chip gebouwd?
Als je ooit een stage wil bij ASML moet je maar een gil geven. Wellicht dat ik kan vragen bij mijn pa of ie wat heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]![]()
Nee. Volgend semester is het wel tijd om een MP3 speler te gaan maken
Na dit jaar beginnen de stage periodes dus dan hoor je het wel. Ik zal het in mijn hoofd houden iigquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je ooit een stage wil bij ASML moet je maar een gil geven. Wellicht dat ik kan vragen bij mijn pa of ie wat heeft.. Ofzo....
Lijkt me wel redelijk in de hoek van ideaal zitten voor een chipfreakquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Na dit jaar beginnen de stage periodes dus dan hoor je het wel. Ik zal het in mijn hoofd houden iig
Vette avatar. Monty Python's Quest for the Holy Grailquote:
- Go away or I shall taunt you a second time again.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vette avatar. Monty Python's Quest for the Holy Grail
Your mother was a gamster... and your father smelled of Elderberry
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:18 schreef gazylady2 het volgende:
Vanavond naar Jan Smit
Vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lijkt me wel redelijk in de hoek van ideaal zitten voor een chipfreak.
quote:
Lotte is aan het inpakken en vindt het prettig om ons mee te delen wat ze meeneemt naar die nerdbende volgende weekquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef daNpy het volgende:
Watskeburt?
Je bent gekquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:32 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
![]()
Was no. 3![]()
Nu vind ik het nie meer leuk hoor![]()
Nee!! Jij komt er niet in!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je bent gek.
Zin om volgende week met me naar de bios te gaan?
6packquote:
Juistquote:
Heb jij een broer met een baard?quote:
Broer niet, zijn broertje zou ik best met een baard voor kunnen stellen, dus da zou wel kunnen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij een broer met een baard?
Zo ja dan heb ik hem gezien, zo nee dan heb je een dubbelganger met een baard
Juistquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:14 schreef ArTiC het volgende:
Kan het niet iedere week campzone zijn? Zijn we iig van dat volk af
Ik moet zeggen..feb met een baard.....jezus terug op aardequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Broer niet, zijn broertje zou ik best met een baard voor kunnen stellen, dus da zou wel kunnen.
Open met je "vrienden" dan een eigen Helmond reeksquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:14 schreef ArTiC het volgende:
Moet jij geen stofzuigerslang onder je auto monteren?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Open met je "vrienden" dan een eigen Helmond reeks![]()
Nee, dan ben ik _nooit_ meer thuisquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:14 schreef ArTiC het volgende:
*zoekt het probleem*quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik _nooit_ meer thuis.
Ik heb ventieldopspoilers gemonteerd...downforce jonge!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef daNpy het volgende:
Zit er al onder.
Nu jij je tupperware bakkie nog
mis je iets dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik _nooit_ meer thuis.
oe, das een goeiequote:Op woensdag 20 juli 2005 22:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
*zoekt het probleem*
.
.
.
.
.
.
.
Nope krijg het niet gevonden, enlighten me.
Mooie lucht. Hoewel hier de lucht altijd een stuk roder lijktquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef blieblie het volgende:
Ik krijg em niet scherp.
Maar de lucht is wel errug mooi hiero.
[afbeelding]
Dat was hier zoon uur of 2 geledenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooie lucht. Hoewel hier de lucht altijd een stuk roder lijkt
Ik zelf was vandaag wel in Helmondquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik moet zeggen..feb met een baard.....jezus terug op aarde
ik heb atomic kittenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:24 schreef blieblie het volgende:
Die foto is Zeer gedateerd met een grote.
Magoe, wie helpt mij, ik weet er geen meer: Minipops "quiz"
Heb je wel een klopboor? Anders schiet t niet op he.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:30 schreef blieblie het volgende:
Hmmm. Met een Betonboor ook niet
.
Waar hebben ze dit appartementencomplex van gemaakt?.
Hij staat ook op klopstand?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:15 schreef blieblie het volgende:
Neej ik ben met een accuschroefmachine aant boren.
Tuurlijk heb ik een klopboor.
En het ding maakt veel lawaai maar na 1.5cm gaattie niet meer verder.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij staat ook op klopstand?(hamericoontje)
Gewapend betonquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Weet je wel zeker dat je niet ergens in een stuk staal staat de boren?
In het kader van dat zou kunnen heb ik er afgelopen middag idd ook al een metaalboor opgezet (werkt dat tegen staal in gewapend beton?).quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Weet je wel zeker dat je niet ergens in een stuk staal staat de boren?
Owkeeeeeeej...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:56 schreef Miesjel het volgende:
Voor dat soort plafonds heb je een boorhamer nodig, geen klopboor. Ze zijn te huur bij de kluswinkels en hun geld echt waard.
Is lachen als jij aan het boren bent en niet in de gaten hebt dat de boor boven je hoofd in het beton aan het verbranden isquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:52 schreef blieblie het volgende:
Koffie = blegh.
Overigens werkt het met de andere boor ook niet. En keb ondertussen 1 klein steenboortje en 1 klein betonboortje gesloopt.
Hoppa, 10 euro door de gootsteen.
Bagger.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:26 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
Senseo Crema Special Edition
[afbeelding]
Het oranje deel waar het waterreservoir aan hangt is trouwens half doorzichtig
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:14 schreef ArTiC het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:15 schreef blieblie het volgende:
Neej ik ben met een accuschroefmachine aant boren.
Tuurlijk heb ik een klopboor.
En het ding maakt veel lawaai maar na 1.5cm gaattie niet meer verder.
Senseokoffie, mijn koffie!quote:
Ik haal alleen kwaliteitsspul binnenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is lachen als jij aan het boren bent en niet in de gaten hebt dat de boor boven je hoofd in het beton aan het verbranden is
Heb dat eens gehad en kreeg allemaal bloedhete ijzerdeeltjes op mijn hoofd.
Als jij er niet doorheen komt zit er niets anders op dan een stukje verderop een nieuw gat te boren, of met een fatsoenlijke staalboor (geen gamma kwaliteit dus, en het liefst een HSS boor die ook RVS aankan) het betonijzer door te boren. Suc6
Ik had dus een fatsoenlijke boorhamer van hilti, en zelfs daar kwam ik niet mee door het betonstaal.
Irritant is dat hé...en dan heb jij nog geluk dat je er redelijk 'op tijd' achter komt...ik had vroeger ook weleens dat je het maanden of zelfs jaren laten pas hoord dat het eigenlijk wel wederzijds wasquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:29 schreef febster het volgende:
Tijdje terug, ik proberen een vriendin te versieren, heel de dag haar kamer geverfd enzo, s'avonds ff naar feestje ik breng der thuis gebeurt er niks...
Zegt ze vandaag, ja ik had je wel willen zoenen, maar ik dacht dat jij niet wilde
Mijn ouders hebben die rode special edition (welke niet echt rood is maar meer oranjerood), maar die oranje is ook erg vet ja....quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:26 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
Senseo Crema Special Edition
[afbeelding]
Het oranje deel waar het waterreservoir aan hangt is trouwens half doorzichtig
Suc7quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik haal alleen kwaliteitsspul binnen. Keb HSS metaalboortjes van B&D en van Bosch.
Maar bij een gat stuk verderop kwam ik ook niet echt ver dus morgen maar de cheapass boorhamer van mijn baas lenen. Wellicht dat dat helpt.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:29 schreef febster het volgende:
Tijdje terug, ik proberen een vriendin te versieren, heel de dag haar kamer geverfd enzo, s'avonds ff naar feestje ik breng der thuis gebeurt er niks...
Zegt ze vandaag, ja ik had je wel willen zoenen, maar ik dacht dat jij niet wilde
Buurtman wel jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef amaranta het volgende:
EN die vent naast edward scharenhand is barry white
Jij bent mijn buurtman Juup....
Wij in de buurt van de Vierringschool. Het is vaak niet normaal hier, ben nu ook aan het corrensponderen met milieuambtenaren en VROM e.d.. Gemeente Eindhoven kan niets doen, ook Gemeente Son niet want Rendac heeft een vergunning, en daar kan alleen de provincie iets tegen doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef amaranta het volgende:
Nee eigenlijk nooit...tot nu toe...
maar laatst reed ik door de wijk, ter hoogte van de edah ofzo, en daar kon ik het wel weer ruiken..
jullie wel?
Wij wonen achter basisschool de klim op....
Naast ons woont een marokkaans gezin, ik zal het morgen in de groep gooien...quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij in de buurt van de Vierringschool. Het is vaak niet normaal hier, ben nu ook aan het corrensponderen met milieuambtenaren en VROM e.d.. Gemeente Eindhoven kan niets doen, ook Gemeente Son niet want Rendac heeft een vergunning, en daar kan alleen de provincie iets tegen doen.
Kunnen ze hier niet een paar moslimextremisten in de wijk laten wonen die zich dan zo aan de verbrande varkenslucht irriteren dat ze Rendac gaan opblazen met een zelfmoordactie? Twee vliegen in een klap
Misschien had je zelf het initiatief moeten nemen? Is maar een idee hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:29 schreef febster het volgende:
Ik heb nog aardig wat klusjes voor je liggen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef FlowDesign het volgende:
Kut dat ik morgen moet werken, ik wil op stap
Der komt hier weinig voorbij fietsen dus tzal wel niet druk zijn vanavond.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef FlowDesign het volgende:
Kut dat ik morgen moet werken, ik wil op stap
Hij wist dattie initiatief moest nemenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien had je zelf het initiatief moeten nemen? Is maar een idee hoor.![]()
Je weet toch hoe vrouwen zijn wat dat betreft... (althans... ik dacht dat jij dat wel zou weten.)
Volgende week ergens tijd?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hij wist dattie initiatief moest nemen.
Heeftie alleen niet gedaan...
Iemand die Flow morgen wakker moet houdenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
wie de neuk is Fred L?
Als jij geen 10 minuten doet over reageren dan sluit ik het niet afquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als jij nie gelijk offline gaat kan ik dat zeggen.
Ik ben aan de trage kant jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij geen 10 minuten doet over reageren dan sluit ik het niet af
Ben ik wieder.
Ah... jij bent dus die kerel die al die naieve studentjes aant werk houdt zodat je in een dikke auto rond kunt pimpenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:34 schreef otisclub het volgende:
[..]
Iemand die Flow morgen wakker moet houden![]()
Ow godquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:27 schreef otisclub het volgende:
[..]
Ik heb nog aardig wat klusjes voor je liggen.![]()
Ik ontferm me over hemquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah... jij bent dus die kerel die al die naieve studentjes aant werk houdt zodat je in een dikke auto rond kunt pimpen.
* otisclub schrijft al een halve snipperdagquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow god
Fred ga slapen
Ik ben er morgen trouwens pas tussen 9 en half 10, dan komt die nieuwe jongen ook.
oh kut, ze hebben er internet...hangt nog dat kansloos volk in dit topic rond zo..damn.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh kut, ze hebben er internet...hangt nog dat kansloos volk in dit topic rond zo..damn.
Jammer johquote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh kut, ze hebben er internet...hangt nog dat kansloos volk in dit topic rond zo..damn.
Ze drijven weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:05 schreef blieblie het volgende:
Tis wel lekker weer om met een hoop dure elektronica op een grasveld in een tentje te zitten ofnie?.
Ben je een mietje of watquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:05 schreef blieblie het volgende:
Tis wel lekker weer om met een hoop dure elektronica op een grasveld in een tentje te zitten ofnie?.
Dat wil ik zien!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:43 schreef _DeBje_ het volgende:
Ow Juup,
bedankt voor het boek, vond het net op de deurmat...
Kan ik eindelijk gaan sleutelen...
BLIJF AF!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:43 schreef _DeBje_ het volgende:
Ow Juup,
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:43 schreef _DeBje_ het volgende:
Ow Juup,
geen dankquote:
De auto staat gelukkig hierquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je weet het uit de films he.
Alleen de rode draadjes moet je doorknippen.
In de blubberquote:
quote:---------------------- za zo ma di wo
Zonneschijn (%) 30 20 20 20 30
Neerslagkans (%) 30 50 90 70 60
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |