Toen was al bekend dat de nieuwe eraan kwam. Er was ook een topic over in TTKquote:Op zondag 31 juli 2005 16:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb een maandje of twee geleden een oude gekocht![]()
Hm, volgens mij heb ik daarin gereageerdquote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen was al bekend dat de nieuwe eraan kwam. Er was ook een topic over in TTK
(maar gezien de searchfunctie oftewel het gebrek daaraan maakt dit topic ook niets uit)
Dan was het net te laatquote:Op zondag 31 juli 2005 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, volgens mij heb ik daarin gereageerdMaar toen had ik hem al net.
Alleen is de informatie via die site wel veel summierder.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:14 schreef Pauline het volgende:
Het staat natuurlijk mooi in de boekenkast, maar op zich red ik me wel met http://www.vandale.nl/
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Ah, gelukkig. De vorige heb ik net uit...
Als ik iets wil weten wat daar niet in staat (uitdrukkingen ofzo) raadpleeg ik gewoon een andere site. Bespraart me weer rond de 150 euro.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:34 schreef Lienekien het volgende:
Alleen is de informatie via die site wel veel summierder.
Als je wilt weten wat er in Van Dale staat (zoals ik) moet je dus Van Dale hebben.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:13 schreef Pauline het volgende:
[..]
Als ik iets wil weten wat daar niet in staat (uitdrukkingen ofzo) raadpleeg ik gewoon een andere site. Bespraart me weer rond de 150 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |