Ik ga me niet voor zoiets doms als jij hoereren.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:10 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ja dat bepalen wij wel he! hup posten die handel!
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te kunnen begrijpen.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ga me niet voor zoiets doms als jij hoereren.
en denk je dat nitespeed dat kan waarderen?quote:
Zo lief ben je dus nietquote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
damn dat is een toffe spreukquote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te kunnen begrijpen.
en voor zoiets doms als ik ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
waarom post je je tieten niet? je doet er niemand kwaad mee je maakt alleen maar mensen blij. En voor jou is er ook geen nadeelquote:
Omdat ik daarboven sta. Ik mail ze hooguit naar Danny.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:20 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
waarom post je je tieten niet? je doet er niemand kwaad mee je maakt alleen maar mensen blij. En voor jou is er ook geen nadeel
heeft ze het gedaanquote:
ik sta er boven.......quote:Op maandag 18 juli 2005 01:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat ik daarboven sta. Ik mail ze hooguit naar Danny.
sout jij maar op je hebt je tagjequote:Op maandag 18 juli 2005 01:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja en nou opsouten.
Of je moet tieten sturen.
Jij hebt zometeen ook een tagje, in MEDquote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
sout jij maar op je hebt je tagje
kuthoer
krijg je daar tagjes dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij hebt zometeen ook een tagje, in MED
Jij bent het resultaat van een nachtje hoereren van je moeder. En nu ophoeren met je commentaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:22 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ik sta er boven.......
ik mail ze wel naar danny zodat ik iets krijg dus je hoereert jezelf wel dus je bent een slet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |