Ik had net al iets laten zien, maar meneer is niet tevreden.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij gingen wij samen iets sturen![]()
als ie dat gezien heeft zijn we gelijk geel! en rood en blauw en lila![]()
dat waren nog s tijdenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, die jij ook verdiend. Jij bent immers ook heel even admin geweest![]()
enkel 15 jarige uitgewoonde sletjesquote:Op maandag 18 juli 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, na de kleurtjes willen we nu tagjes. Maar Danny is niet meer zo vrijgevig, enkel 15 jarige meisjes krijgen.
Zie het als een goed begin. Een warming up.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had net al iets laten zien, maar meneer is niet tevreden.
Ik ben geen babequote:Op maandag 18 juli 2005 01:44 schreef Danny het volgende:
[..]
enkel 15 jarige uitgewoonde sletjes
én alle andere babes die hun tieten mailen
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:45 schreef Shirley het volgende:
Nee laat maar. Ik zet m'n principes niet opzij, IK DOE HET NIET!
joh, op het strand ligt iedereen topless. I don't see the big deal.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:45 schreef Shirley het volgende:
qu63, je wordt hartelijk bedanktquote:Op maandag 18 juli 2005 01:45 schreef Shirley het volgende:
* mother-mother mompelt iets terug maar is onverstaanbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 01:46 schreef Danny het volgende:
[..]
* Danny mompelt iets over 'hele serie blablabla'...
Ik niet. Ik draag bikini's.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:47 schreef Danny het volgende:
[..]
joh, op het strand ligt iedereen topless. I don't see the big deal.
of mensen met een mooi tagje... ook heel zeldzaamquote:Op maandag 18 juli 2005 01:47 schreef Shirley het volgende:
Ik was voor mijn doen al héél vergegaan! En dat wordt gewoon niet geaccepteerd, Vergelijk het met moslima's zonder hoofddoek, ook heel zeldzaam.
Roem is vergankelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:48 schreef Danny het volgende:
[..]
of mensen met een mooi tagje... ook heel zeldzaam
Mijn tagje is mooi!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:48 schreef Danny het volgende:
[..]
of mensen met een mooi tagje... ook heel zeldzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |