Ja.quote:
Ik lachte me anders rot toen bekend werd dat de PS3 en xbox360 presentaties allemaal pre-rendered waren.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:25 schreef Notorious het volgende:
Ze hebben niks laten zien omdat iedereen ze zou uitlachen vanwege de GC Turbo graphics na het zien van de PS3 en XBOX 360.
Waar gaat het nou om, de kwaliteit van de producten of het aantal verkoopcijfers wat bepaald wordt door de massa die kopen wat ze op tv zien?quote:
X360 pre rendered? Pre rendered op een 30% beta kit ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik lachte me anders rot toen bekend werd dat de PS3 en xbox360 presentaties allemaal pre-rendered waren.Heb liever geen nieuws dan nepnieuws, zoals die twee presentaties.
![]()
Het gaat om de kwaliteit, daarom is Nintendo er nog steeds, en Sega niet meer. Simpel hequote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waar gaat het nou om, de kwaliteit van de producten of het aantal verkoopcijfers wat bepaald wordt door de massa die kopen wat ze op tv zien?
Valt me tegen van een nintendo fan.
Dat was alleen PS3 moron. En nog altijd beter dan helemaal niks.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik lachte me anders rot toen bekend werd dat de PS3 en xbox360 presentaties allemaal pre-rendered waren.Heb liever geen nieuws dan nepnieuws, zoals die twee presentaties.
![]()
Dus de kwalietiet van de ps2 is zo'n 20 maal beter dan die van de cube, hij verkoopt immers wel 20 keer zoveel. Slim hoor.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit, daarom is Nintendo er nog steeds, en Sega niet meer. Simpel he
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat als je kwaliteitstitels maakt je altijd wel blijft bestaan. Heeft niets met verkoopaantallen te maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dus de kwalietiet van de ps2 is zo'n 20 maal beter dan die van de cube, hij verkoopt immers wel 20 keer zoveel. Slim hoor.
En weer een bewijs wat voor zielig mannetje je bent. Je favo console wordt bekritiseerd en hop, het knulletje begint te schelden.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dat was alleen PS3 moron. En nog altijd beter dan helemaal niks.
Alsof Halo geweldig is. Halo is een eentonige shooter met belachelijk slechte level design met een multiplayer modus waarbij de persoon met het grooste geweer wint.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef Notorious het volgende:
[..]
TS3 beter dan Halo?![]()
Goldeneye was alleen leuk in de multiplayer.
Ja nu praat te je jezelf echt tegen. Er is totaal geen coherentie tussen kwaliteit en commercieel succes in de games industrie tegenwoordig. Kijk naar EA.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat als je kwaliteitstitels maakt je altijd wel blijft bestaan. Heeft niets met verkoopaantallen te maken.
Dus moeten ze óf zeggen 'dit is pre-rendered' óf zeggen 'we hebben nu nog niks om te laten zien'. Maar zo achterbaks dingen laten zien en doen alsof het ingame is.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
X360 pre rendered? Pre rendered op een 30% beta kit ja.
Het is ingame!! Dude wat bazel je nou?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dus moeten ze óf zeggen 'dit is pre-rendered' óf zeggen 'we hebben nu nog niks om te laten zien'. Maar zo achterbaks dingen laten zien en doen alsof het ingame is.![]()
Idd ik heb nog steeds nachtmerries over ' the flood ' , en die ellenlange binnenlevels die allemaal op elkaar lekenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Alsof Halo geweldig is. Halo is een eentonige shooter met belachelijk slechte level design met een multiplayer modus waarbij de persoon met het grooste geweer wint.
Goldeneye & perfect dark zijn velen malen beter.
Eh, deze begrijp ik nietquote:Op zondag 17 juli 2005 18:49 schreef Notorious het volgende:
[..]
Zegt de N-tard?
Killzone kwam niet in de buurt van Halo 2.
psst het was zelfs speelbaarquote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dus moeten ze óf zeggen 'dit is pre-rendered' óf zeggen 'we hebben nu nog niks om te laten zien'. Maar zo achterbaks dingen laten zien en doen alsof het ingame is.![]()
*denkt aan MS en hun Xbox 360 show op MTVquote:Op zondag 17 juli 2005 19:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat zijn fragiele tere ziel is gecorrupteerd door de tv.
Die show was zo kut omdat je in nederland geen tv programma's over een product mag houden. De enige momenten dat je wat van de X360 zag was dan ook tijdens de reclames. De bands fungeerden puur als tijdvervulling.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
We present to you, the future in console gaming, the Xbox 360!
And now, The Killers!
And now, once again, The Killers!
Sony haalt het nog makkelijk met vage reclames over een derde dimensie
Sony reclames zijn inderdaad erg vaag...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
We present to you, the future in console gaming, the Xbox 360!
And now, The Killers!
And now, once again, The Killers!
Sony haalt het nog makkelijk met vage reclames over een derde dimensie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |