Jij noemt het maar een toevoeging het is gewoon onder van gamen geworden die niet weg te denken is.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om moedeloos van te worden, zeg ik een keer dat er iets goeds is aan de Xbox, is het nog niet goed. Wat wil je, dat ik mn Nintendozooi uit het raam gooi en me ga rukken op het LE hoesje van Halo 2?
Schelden is nergens voor nodig, dat doe je maar tegen je moeder.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef Hutkoffer het volgende:
[..]
Blinde kip ga eens in op mijn post N-Mongool.
Als we zo gaan beginnenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef Hutkoffer het volgende:
[..]
Blinde kip ga eens in op mijn post N-Mongool.
Je kan ook met je eigen vrienden online gamen Einstein.quote:Overigens vind ik het ook veel leuker om met een paar goede vrienden lekker op de bank te gamen, dan over ineternet. Maargoed als je geen vrienden hebt is online gamen een uitkomst
Deze?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:43 schreef Hutkoffer het volgende:
[..]
Oke oke. Wi je er op reageren lieverd?
In theorie welquote:Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef Hutkoffer het volgende:
[..]
halo 2 owned online. itt iedere andere Nintendo game. Kunnen Nintendo games online?![]()
I know, maar irl is dat toch leuker dan online ( fact, geen mening, tenzij je de koppen van je vrienden haat ? ).quote:Op zondag 17 juli 2005 18:42 schreef Notorious het volgende:
[..]
Je kan ook met je eigen vrienden online gamen Einstein.![]()
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef darkskedar het volgende:
Wat een nutteloze fanboy "discussies" zeg
De gameplay van KillZone was gewoon shit. Overgehypte game. En delusional S-fags dachten dat het beter zou verkopen dan Halo 2.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:43 schreef PandorasBox het volgende:
Kill7.5ne had wel wat kunnen worden hoor. Maar de hardware beperkingen van de Ps2 hebben het spel gekilled.
Dus ondertussen is iedereen gebrainwashed behalve jij; de Xbox fanaat? Geinigquote:Op zondag 17 juli 2005 18:46 schreef Notorious het volgende:
[..]
De gameplay van KillZone was gewoon shit. Overgehypte game. En delusional S-fags dachten dat het beter zou verkopen dan Halo 2.
Cijfers zeggen niets. 6 van de 10 games daarin vind ik kut (Halo 1/2, HL2, Metroid, MGS2 en NFL)quote:
Dat heb je goed gezienquote:
Dude. Hoe oud ben je?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cijfers zeggen niets. 6 van de 10 games daarin vind ik kut (Halo 1/2, HL2, Metroid, MGS2 en NFL)
Zegt de N-tard?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dus ondertussen is iedereen gebrainwashed behalve jij; de Xbox fanaat? Geinig
Is best lekker hoor, hoef je niet steeds naar elkaar toe, ieder een apart scherm en je kan er ook nog andere mensen bij halen zodat je niet alleen tegen elkaar hoeft.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
I know, maar irl is dat toch leuker dan online ( fact, geen mening, tenzij je de koppen van je vrienden haat ? ).
23quote:
Wat maakt het uit hoe oud iemand is? Ik ben 18, maar vind Mario nog leuk, ben ik dan een kind?quote:
Ohw ja hoor. Net als GTA en nog heel veel andere games.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
subjectief Roy, jij vind ze kut, maar het zijn misschien wel goede spellen ^^.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |