Zijn kut internet verbindingquote:Op zondag 17 juli 2005 18:28 schreef rockstah het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ik in mijn 2000 gespeelde potjes online maar 10 keer lag gehad heb?
Nee. Er zijn een aantal SNES ports geweest ja (Mario en DKC) maar zooooveel nieuwe goede games. Golden Sun, FF:TA, M&L, AW, Fire Eblem, Metroid Fusion, etcquote:
SNES graphics tsk tsk...quote:Nee. Er zijn een aantal SNES ports geweest ja (Mario en DKC) maar zooooveel nieuwe goede games. Golden Sun, FF:TA, M&L, AW, Fire Eblem, Metroid Fusion, etc
Hij bedoeld SNES kwaliteit games smartassquote:Op zondag 17 juli 2005 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Er zijn een aantal SNES ports geweest ja (Mario en DKC) maar zooooveel nieuwe goede games. Golden Sun, FF:TA, M&L, AW, Fire Eblem, Metroid Fusion, etc![]()
Yup, ook binnen een jaar na launchquote:Op zondag 17 juli 2005 18:29 schreef Notorious het volgende:
Wanneer gaat die DS nou online? Net zo snel als de GC?
Even onderwerpje veranderen?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:29 schreef Notorious het volgende:
Wanneer gaat die DS nou online? Net zo snel als de GC?
Neem je daar dan genoegen mee na 21 pagina's in het revo. topic over de meest uit de kluiten gewassen geruchten en (valse) hoopvolle ideeen?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:31 schreef Xrenity het volgende:
Ik ga me echt kapot lachen als Nintendo de Revolution showt en hij 'eigenlijk wel best leuk is'
En nu zijn alle N-fans blij...quote:Yup, ook binnen een jaar na launch
Hij zal leuk zijn voor N-tards die Mario deel 53487344 willen spelen of Zelda deel 534867341534.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:31 schreef Xrenity het volgende:
Ik ga me echt kapot lachen als Nintendo de Revolution showt en hij 'eigenlijk wel best leuk is'
Dat zijn nog steeds 1 op de 200 wedstrijden!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:28 schreef rockstah het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ik in mijn 2000 gespeelde potjes online maar 10 keer lag gehad heb?
'Toegeven' is een eigenschap die Nintendo fanboys niet kennen.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:33 schreef Notorious het volgende:
[..]
En nu zijn alle N-fans blij...
Riepen ze niet online gaming is niet belangrijk je moet met vrienden op de bank zitten bla bla bla connectivity is de shit bla bla.
[afbeelding]
Online gamen is ook niet belangrijk, maar een leuke toevoeging. Dat heeft de Xbox wel aangetoond. Daar ben ik 2 jaar geleden al op teruggekomen hoor, dat geef ik toe.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:33 schreef Notorious het volgende:
[..]
Riepen ze niet online gaming is niet belangrijk je moet met vrienden op de bank zitten bla bla bla connectivity is de shit bla bla.
[afbeelding]
De tigste Zelda game bied iig kwaliteit, itt een tweede Haloquote:Op zondag 17 juli 2005 18:34 schreef Notorious het volgende:
[..]
Hij zal leuk zijn voor N-tards die Mario deel 53487344 willen spelen of Zelda deel 534867341534.
Tja, dat is waar. Er waren destijds te veel obstakels en Nintendo wilde geen geld vragen voor een online service. Ik vermoed dat ze als half excuus dit gezegd hebben. Al hebben ze natuurlijk nooit letterlijk gezegd wat jij nu zegt.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:33 schreef Notorious het volgende:
[..]
[afbeelding]
De jaloezie slaat weer toe. Halo 2 een baggergamequote:Op zondag 17 juli 2005 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De tigste Zelda game bied iig kwaliteit, itt een tweede Halo
halo 2 owned online. itt iedere andere Nintendo game. Kunnen Nintendo games online?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heerlen heeft gewoon geen breedband internet.quote:Bij iedereen is dat anders. Xbox Lag! heb ik trouwens niet, maar een jongen bij mij in de buurt wel. Bij hem had ik dat gespeeld. En hij had geen 56k verbinding.
Fixed!quote:Dual Screen en een pennetje is ook niet belangrijk, maar een leuke toevoeging. Dat heeft de DS wel aangetoond.
Opinion! = fact?!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
KillZone...quote:Is er ook maar een schiet game op een andere console die er een beetje bij in de buurt komt?
Och ja, ik ben zo jaloersquote:Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De jaloezie slaat weer toe. Halo 2 een baggergame![]()
Is er ook maar een schiet game op een andere console die er een beetje bij in de buurt komt?
Om moedeloos van te worden, zeg ik een keer dat er iets goeds is aan de Xbox, is het nog niet goed. Wat wil je, dat ik mn Nintendozooi uit het raam gooi en me ga rukken op het LE hoesje van Halo 2?quote:
Omdat een paar van mijn favoriete franchises op de console zullen uitkomen. Overigens haal ik ook gewoon een Xbox360 en een Ps3, precies hetzelfde wat ik deze generatie ook heb gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:16 schreef Hutkoffer het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom mensen al voor de Revo kiezen, terwijl ze alleen weten hoe hij er op dit moment uit ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |