Grote kansquote:Op zondag 17 juli 2005 17:30 schreef Notorious het volgende:
[..]
Des te eerder ik Mario Kart via XBOX Live kan spelen.![]()
Ja en dan zullen ze dus hun licenties verkopen aan de hoogste bieder.quote:Komt eerder op de PlayStation. eerde he, het gebeurd niet ofzo
Nintendo heeft al gemeld dat de dag dat ze geen consoles meer verkopen de dag is dat ze zich volledig terugtrekken uit de markt.
MS heeft het al geprobeerdquote:Op zondag 17 juli 2005 17:35 schreef Notorious het volgende:
[..]
Yeah So?
Microsoft en Sony hebben meer geld... nou ja Sony heeft een schuld van 60 miljard.![]()
Ik zie Nintendo nog opgekocht worden door Microsoft of EA.
Is al officieel bekend gemaakt dat dat niet klopte.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:36 schreef Notorious het volgende:
Die Revolution wordt gewoon Game Cube Turbo zei die gast van Nintendo niet in een interview met IGN dat het maar 3x zo sterk zou worden?
Figuren als Mario en Kirby hebben ook niet zoveel polygonen nodig he.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:36 schreef Notorious het volgende:
Die Revolution wordt gewoon Game Cube Turbo zei die gast van Nintendo niet in een interview met IGN dat het maar 3x zo sterk zou worden?
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:33 schreef Notorious het volgende:
No shit Vahid ik kom je ook op elk forum tegen.
Nee inderdaad, waarom dan een nieuwe console?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Figuren als Mario en Kirby hebben ook niet zoveel polygonen nodig he.
Newsflash; nieuwe consoles brengen niet alleen betere graphics.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef Hutkoffer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, waarom dan een nieuwe console?
Welk huiswerk? Nintendo heeft strax niet de krachtigste console nee, en nee, een GTA of een HALO zal er niet op te spelen zijn. Maar do I care? Nee, want ik weet van mezelf toch al wel dat de Revolution me genoeg boeit om hem meteen te gaan kopen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:35 schreef Hutkoffer het volgende:
[..]
Arrogante kwal
Ga eerst maar even je huiwerk maken. Wat denk je dat Nintendo met die zin wilt bereiken?
Het kan nooit dat ze een krachtige console bouwen met die afmetingen. Het kan wel, maar niet betaalbaar voor de consument. Dus eh, mijn keuze is nogal makkelijk welke console ik prefereer
Wat krijgt de Turbo Cube dan nog meer? Ander kleurtje?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Newsflash; nieuwe consoles brengen niet alleen betere graphics.
Ik had begrepen dat het om een controller ging.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:40 schreef Hutkoffer het volgende:
[..]
Wat krijgt de Turbo Cube dan nog meer? Ander kleurtje?
Woei, een gamesen onderonsjequote:
Ik herken je XBOX trolls uit duizenden.quote:
Gamesen, IGF, Opa-Ages, Gaming-Age we zijn overal.quote:Woei, een gamesen onderonsje
Ach, geef mij maar meer realiteit in de games. Geef mij maar een controller. Ik heb genoeg van Mario en Co.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welk huiswerk? Nintendo heeft strax niet de krachtigste console nee, en nee, een GTA of een HALO zal er niet op te spelen zijn. Maar do I care? Nee, want ik weet van mezelf toch al wel dat de Revolution me genoeg boeit om hem meteen te gaan kopen.
Verder wil Nintendo met die zin (al is die 90% zeker niet eens van hunzelf) dat mensen verder kijken dan graphics en uiterlijk vertoon. Een simpele vergelijking is PSP vs DS. Op dit moment vind ik de PSP nog helemaal niet interessant omdat ik al die games al wel gezien heb. Ik heb geen zin in Wipeout of Ridge Racers als ik ook dingen kan doen als Electroplankton, Meteos en Yoshi's Touc & Go. We gamen al veel te lang steeds hetzelfde.
* MMaRsu lacht hard.quote:Het enige van Nintendo wat nog wel leuk is gebleven na de SNES.
Na 20 jaar Mario, Zelda, Donky Kong en Yoshi wordt het tijd voor iets nieuws!quote:We gamen al veel te lang steeds hetzelfde.
Fun > realiteit ( realiteit? lol, je word in CoD in je been geschoten en je loopt fijn verder, hoe realistisch is dat mgoedquote:Op zondag 17 juli 2005 17:43 schreef Hutkoffer het volgende:
[..]
Ach, geef mij maar meer realiteit in de games. Geef mij maar een controller. Ik heb genoeg van Mario en Co.
Cod, lekker voorbeeld..wat een kut game.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fun > realiteit ( realiteit? lol, je word in CoD in je been geschoten en je loopt fijn verder, hoe realistisch is dat mgoed).
Ja man.quote:Woei, een gamesen onderonsje
Wat dacht je van:quote:Zodra de PS3 uitkomt dropt Microsoft de prijs en wordt Halo 3 gelaunched. En aangezien de PS3 dan ook nog duur om te maken is door die Blu Ray rotzooi zal Sony hem met verlies moeten verkopen en als Microsoft die prijs steeds droped moet Sony wel meedoen and that will bleed Sony dry and that will make Ken Kutaragi cry...
Hoezo goed? Zelfs de N64 deed het beter en die console was al helemaal een ramp. Hoeveel games zijn nou al geflopt op de GC? Metroid Prime 2, Pikmin 2?quote:Zullen we deze fanboy discussie maar stoppen, sommige mensen zijn namelijk niet te overtuigen dat Nintendo het best goed doet, veel mensen erg blij zijn met hun Gamecube,
Wat voor ' realistische ' games speel jij liever dan?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef Hutkoffer het volgende:
[..]
Cod, lekker voorbeeld..wat een kut game.
Ben je de NPD van afgelopen feestdagen vergeten waar de XBOX de PS2 sloopte in sales! Zelfs met GTA4!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:48 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ja man.![]()
[..]
Wat dacht je van:
Zodra de X360 launcht komt SOny met een Ps2 prijsdaling + FFXII release?
NPD van die maand:
600.000 Ps2
350.000 Xbox 360
![]()
Metroid Prime 2 is zeker niet gefloptquote:Op zondag 17 juli 2005 17:49 schreef Notorious het volgende:
[..]
Hoezo goed? Zelfs de N64 deed het beter en die console was al helemaal een ramp. Hoeveel games zijn nou al geflopt op de GC? Metroid Prime 2, Pikmin 2?
Nintendo komt teveel met van die vage niche games dat soort games doen het misschien goed in Japan maar hier niet.
Dat waren maar 2 maandjes.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ben je de NPD van afgelopen feestdagen vergeten waar de XBOX de PS2 sloopte in sales! Zelfs met GTA4!![]()
Realistiche games is misschien niet het juiste woord. Zie het als alles behalfe Nintendo gamesquote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat voor ' realistische ' games speel jij liever dan?
Do not underestimate the power of Playstation brandname.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:54 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat waren maar 2 maandjes.![]()
Ik verwacht dat de hype van X360 ook niet langer dan dat zal gaan duren. PLaystation is geen naam die je moet onderschatten. Ps3 zal GIGANTSCH veel gaan verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |