abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28886125
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:30 schreef Notorious het volgende:

[..]

Des te eerder ik Mario Kart via XBOX Live kan spelen.
Grote kans
Komt eerder op de PlayStation. eerde he, het gebeurd niet ofzo
Nintendo heeft al gemeld dat de dag dat ze geen consoles meer verkopen de dag is dat ze zich volledig terugtrekken uit de markt.
  zondag 17 juli 2005 @ 17:36:46 #52
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28886140
Die Revolution wordt gewoon Game Cube Turbo zei die gast van Nintendo niet in een interview met IGN dat het maar 3x zo sterk zou worden?
quote:
Komt eerder op de PlayStation. eerde he, het gebeurd niet ofzo
Nintendo heeft al gemeld dat de dag dat ze geen consoles meer verkopen de dag is dat ze zich volledig terugtrekken uit de markt.
Ja en dan zullen ze dus hun licenties verkopen aan de hoogste bieder.

En hoezo eerder op de PlayStation? Microsoft wou Nintendo al een keer kopen maar de Nintendo directie vroeg 25 miljard dollar en Microsoft vond dat teveel.
pi_28886152
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:35 schreef Notorious het volgende:

[..]

Yeah So?

Microsoft en Sony hebben meer geld... nou ja Sony heeft een schuld van 60 miljard.

Ik zie Nintendo nog opgekocht worden door Microsoft of EA.
MS heeft het al geprobeerd

Wat denk je nou zelf man? En mocht het gebeuren dan sta jij zeker vooraan om de nieuwe mario te kopen

Daarbij heb je dat artikel echt niet binnen 2 minuten gelezen
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:36 schreef Notorious het volgende:
Die Revolution wordt gewoon Game Cube Turbo zei die gast van Nintendo niet in een interview met IGN dat het maar 3x zo sterk zou worden?
Is al officieel bekend gemaakt dat dat niet klopte.

En Hutkoffer is graph-fag zo te horen?
pi_28886170
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:36 schreef Notorious het volgende:
Figuren als Mario en Kirby hebben ook niet zoveel polygonen nodig he.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_28886174
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:33 schreef Notorious het volgende:
No shit Vahid ik kom je ook op elk forum tegen.

Ik ben overal.
...and you shall see.
pi_28886180
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Figuren als Mario en Kirby hebben ook niet zoveel polygonen nodig he.
Nee inderdaad, waarom dan een nieuwe console?
pi_28886204
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef Hutkoffer het volgende:

[..]

Nee inderdaad, waarom dan een nieuwe console?
Newsflash; nieuwe consoles brengen niet alleen betere graphics.
pi_28886208
Vanwege Zelda
...and you shall see.
  zondag 17 juli 2005 @ 17:40:00 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28886220
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:35 schreef Hutkoffer het volgende:

[..]

Arrogante kwal
Ga eerst maar even je huiwerk maken. Wat denk je dat Nintendo met die zin wilt bereiken?
Het kan nooit dat ze een krachtige console bouwen met die afmetingen. Het kan wel, maar niet betaalbaar voor de consument. Dus eh, mijn keuze is nogal makkelijk welke console ik prefereer
Welk huiswerk? Nintendo heeft strax niet de krachtigste console nee, en nee, een GTA of een HALO zal er niet op te spelen zijn. Maar do I care? Nee, want ik weet van mezelf toch al wel dat de Revolution me genoeg boeit om hem meteen te gaan kopen.

Verder wil Nintendo met die zin (al is die 90% zeker niet eens van hunzelf ) dat mensen verder kijken dan graphics en uiterlijk vertoon. Een simpele vergelijking is PSP vs DS. Op dit moment vind ik de PSP nog helemaal niet interessant omdat ik al die games al wel gezien heb. Ik heb geen zin in Wipeout of Ridge Racers als ik ook dingen kan doen als Electroplankton, Meteos en Yoshi's Touc & Go. We gamen al veel te lang steeds hetzelfde.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_28886225
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:39 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Newsflash; nieuwe consoles brengen niet alleen betere graphics.
Wat krijgt de Turbo Cube dan nog meer? Ander kleurtje?
pi_28886252
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:40 schreef Hutkoffer het volgende:

[..]

Wat krijgt de Turbo Cube dan nog meer? Ander kleurtje?
Ik had begrepen dat het om een controller ging.
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik ben overal.
Woei, een gamesen onderonsje
  zondag 17 juli 2005 @ 17:43:42 #62
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28886292
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik ben overal.
Ik herken je XBOX trolls uit duizenden.

Maar goed ik verwacht dat Sony veel marktaandeel gaat verliezen in Amerika.

Zodra de PS3 uitkomt dropt Microsoft de prijs en wordt Halo 3 gelaunched. En aangezien de PS3 dan ook nog duur om te maken is door die Blu Ray rotzooi zal Sony hem met verlies moeten verkopen en als Microsoft die prijs steeds droped moet Sony wel meedoen and that will bleed Sony dry and that will make Ken Kutaragi cry...

quote:
Gamesen, IGF, Opa-Ages, Gaming-Age we zijn overal.
pi_28886298
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Welk huiswerk? Nintendo heeft strax niet de krachtigste console nee, en nee, een GTA of een HALO zal er niet op te spelen zijn. Maar do I care? Nee, want ik weet van mezelf toch al wel dat de Revolution me genoeg boeit om hem meteen te gaan kopen.

Verder wil Nintendo met die zin (al is die 90% zeker niet eens van hunzelf ) dat mensen verder kijken dan graphics en uiterlijk vertoon. Een simpele vergelijking is PSP vs DS. Op dit moment vind ik de PSP nog helemaal niet interessant omdat ik al die games al wel gezien heb. Ik heb geen zin in Wipeout of Ridge Racers als ik ook dingen kan doen als Electroplankton, Meteos en Yoshi's Touc & Go. We gamen al veel te lang steeds hetzelfde.
Ach, geef mij maar meer realiteit in de games. Geef mij maar een controller. Ik heb genoeg van Mario en Co.
  zondag 17 juli 2005 @ 17:44:21 #64
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28886310
Hoowww damn wat zijn er een stel domme en irritante mensen hier bezig zeg.

*knakt vingers*
quote:
Het enige van Nintendo wat nog wel leuk is gebleven na de SNES.
* MMaRsu lacht hard.

Zullen we deze fanboy discussie maar stoppen, sommige mensen zijn namelijk niet te overtuigen dat Nintendo het best goed doet, veel mensen erg blij zijn met hun Gamecube, en dat Nintendo echt wel meer leuke games maakt dan Mario .

Sommige mensen .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 17 juli 2005 @ 17:46:20 #65
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28886349
quote:
We gamen al veel te lang steeds hetzelfde.
Na 20 jaar Mario, Zelda, Donky Kong en Yoshi wordt het tijd voor iets nieuws!
  zondag 17 juli 2005 @ 17:46:20 #66
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28886351
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:43 schreef Hutkoffer het volgende:

[..]

Ach, geef mij maar meer realiteit in de games. Geef mij maar een controller. Ik heb genoeg van Mario en Co.
Fun > realiteit ( realiteit? lol, je word in CoD in je been geschoten en je loopt fijn verder, hoe realistisch is dat mgoed ).
pi_28886386
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Fun > realiteit ( realiteit? lol, je word in CoD in je been geschoten en je loopt fijn verder, hoe realistisch is dat mgoed ).
Cod, lekker voorbeeld..wat een kut game.
pi_28886393
quote:
Ja man.
quote:
Zodra de PS3 uitkomt dropt Microsoft de prijs en wordt Halo 3 gelaunched. En aangezien de PS3 dan ook nog duur om te maken is door die Blu Ray rotzooi zal Sony hem met verlies moeten verkopen en als Microsoft die prijs steeds droped moet Sony wel meedoen and that will bleed Sony dry and that will make Ken Kutaragi cry...
Wat dacht je van:

Zodra de X360 launcht komt SOny met een Ps2 prijsdaling + FFXII release?

NPD van die maand:

600.000 Ps2
350.000 Xbox 360

...and you shall see.
  zondag 17 juli 2005 @ 17:49:42 #69
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28886435
quote:
Zullen we deze fanboy discussie maar stoppen, sommige mensen zijn namelijk niet te overtuigen dat Nintendo het best goed doet, veel mensen erg blij zijn met hun Gamecube,
Hoezo goed? Zelfs de N64 deed het beter en die console was al helemaal een ramp. Hoeveel games zijn nou al geflopt op de GC? Metroid Prime 2, Pikmin 2?

Nintendo komt teveel met van die vage niche games dat soort games doen het misschien goed in Japan maar hier niet.
  zondag 17 juli 2005 @ 17:51:01 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28886468
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef Hutkoffer het volgende:

[..]

Cod, lekker voorbeeld..wat een kut game.
Wat voor ' realistische ' games speel jij liever dan?
  zondag 17 juli 2005 @ 17:51:28 #71
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28886482
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:48 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Ja man.
[..]

Wat dacht je van:

Zodra de X360 launcht komt SOny met een Ps2 prijsdaling + FFXII release?

NPD van die maand:

600.000 Ps2
350.000 Xbox 360

Ben je de NPD van afgelopen feestdagen vergeten waar de XBOX de PS2 sloopte in sales! Zelfs met GTA4!

Halo 2 hype is niks vergeleken met die van de XBOX 360!
  zondag 17 juli 2005 @ 17:53:33 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28886526
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:49 schreef Notorious het volgende:

[..]

Hoezo goed? Zelfs de N64 deed het beter en die console was al helemaal een ramp. Hoeveel games zijn nou al geflopt op de GC? Metroid Prime 2, Pikmin 2?

Nintendo komt teveel met van die vage niche games dat soort games doen het misschien goed in Japan maar hier niet.
Metroid Prime 2 is zeker niet geflopt . Pikmin 2 wel ja, maargoed, dat is ook een onbekende franchise in principe. Nintendo doet niet altijd alles voor de winst jongen, games als electro-plankton brengen ze uit voor mensen die er plezier aan willen beleven, die lekker willen experimenteren .

Dat jij alleen spellen als DOA wil spelen moet je lekker zelf weten, maar ga geen mensen/consoles/bedrijven afzeiken omdat zij andere games dan ' realistische shooters' leuk vinden.

En ik zal maar niet te verzekerd zijn dat de Xbox360 de consolewar gaat winnen oid, Playstation heeft de naam mee, en zal volgende generatie waarschijnlijk de beste graphics krijgen ( en ook is dat niet zo, een hoop breezahs e.d denken nu al van wel, dus hebben hun woordje al klaar liggen ), dat is de voornaamste reden waarvoor veel mensen een Xbox hebben gekocht.

Zonder Halo 1 was de Xbox zelf waarschijnlijk een grote flop geworden, als je dat maar weet .

pi_28886542
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef Notorious het volgende:

[..]

Ben je de NPD van afgelopen feestdagen vergeten waar de XBOX de PS2 sloopte in sales! Zelfs met GTA4!
Dat waren maar 2 maandjes.

Ik verwacht dat de hype van X360 ook niet langer dan dat zal gaan duren. PLaystation is geen naam die je moet onderschatten. Ps3 zal GIGANTSCH veel gaan verkopen.
...and you shall see.
pi_28886582
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat voor ' realistische ' games speel jij liever dan?
Realistiche games is misschien niet het juiste woord. Zie het als alles behalfe Nintendo games
pi_28886590
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:54 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Dat waren maar 2 maandjes.

Ik verwacht dat de hype van X360 ook niet langer dan dat zal gaan duren. PLaystation is geen naam die je moet onderschatten. Ps3 zal GIGANTSCH veel gaan verkopen.
Do not underestimate the power of Playstation brandname.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')