Zoek is voor me op dan...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:04 schreef Notorious het volgende:
NPD de cijfers staan maandelijks op elk game forum met inhoud en staan ook op game sites.
De PSP blijft toch bekend staan als game-handheld, maar daarbij, het gaat om de non-gamers die je aanspoort om te gamen. Maar jij hebt het steeds over de media opties enzo :\quote:Dat hele multimedia gedoe van de PSP lijkt me juist aantrekkelijker voor non-gamers dan die gimmicks van de DS.
quote:En ik veracht dat de next gen tussen Sony en Microsoft gaat en Nintendo met op afstand derde.
2. Is leuk, (niks voor mij though, word ik misselijk van) maar helaas werkt de batterijduur niet echt meequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
2.Films afspelen, wat dacht je van een met de auto met je ouders naar spanje rijden, tijd zat om te kijken dan, en er is altijd nog zoiets als Scenes bij een film, op de heenweg 3 kwartier kijken in de trein, en op de terugweg
3.Zie jij jezelf als in de trein met je DS in het microfoontje schreeuwen?
4.zie jij jezelf op het centraal station je ds in 1 hand vast houden en met je andere hand het pennetje, die word dan zo uit je handen getrokken
mischien is punt 4 wat overdreven maar die ds heeft ook imo vele nutteloze opties
Ik kan ze bevestigen. PSP vs GBA/DS was 257000 om 250000 en de DS had 57000 van die 250000.quote:
quote:Zoek is voor me op dan...
quote:Ik kan ze bevestigen. PSP vs GBA/DS was 257000 om 250000 en de DS had 57000 van die 250000.
Hoe lang kan je winst maken als je steeds meer marktaandeel verliest?quote:Ik verwacht dat Sony en Microsoft elkaar helemaal gek proberen te maken en Nintendo gewoon z'n eigen weg gaat en veel winst blijft maken.
Doen ze anders nog vrij aardig Jantje.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:19 schreef Notorious het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[..]
Hoe lang kan je winst maken als je steeds meer marktaandeel verliest?
[afbeelding]
De meeste winst van Nintendo komt toch uit de handheldmarkt en nu hebben ze eindelijk sterke concurrentie. Nog effe en ze worden de markt uitgedrukt.
Ze vinden altijd wel iets om te blijven bestaan. Al zijn het portable woordenboeken en IQ-tests.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:22 schreef MMaRsu het volgende:
Pff stelletje infidels.
Nintendo word niet van de markt gedrukt!
PUNT KLAAR UIT!
Ik blijf het trouwens enigszins frappant vinden om iemand van 23 te zien juigen om het feit dat Nintendo niet zo populair meer is als tijdens de NES en SNES periodequote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef Notorious het volgende:
Was het niet zo dat in de GC generatie Nintendo voor het eerst sinds haar bestaan verlies had gemaakt. Daar heb jij zeker overheen gelezen.![]()
Dan zijn ze toch uit de games-markt gedrukt?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze vinden altijd wel iets om te blijven bestaan. Al zijn het portable woordenboeken en IQ-tests.
Des te eerder ik Mario Kart via XBOX Live kan spelen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik blijf het trouwens enigszins frappant vinden om iemand van 23 te zien juigen om het feit dat Nintendo niet zo populair meer is als tijdens de NES en SNES periodeWie is er nou kiddy?
*PROESTquote:Op zondag 17 juli 2005 17:30 schreef Hutkoffer het volgende:
Notorious_Roy. ik vind je ondertitel frappanter. Think outside the box. You brainwashed Nfag
Knuffels of zoquote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef PandorasBox het volgende:
Ow, is dat Notorious?
Ik dacht al, mijn anti virus begon gek te doen.
Nintendo zal nog lang blijven bestaan. Alleen weet ik niet of ze voor altijd consoles zullen maken...
Dudequote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef Notorious het volgende:
Was het niet zo dat in de GC generatie Nintendo voor het eerst sinds haar bestaan verlies had gemaakt. Daar heb jij zeker overheen gelezen.![]()
Yeah So?quote:
Arrogante kwalquote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*PROEST
Nfag ook
Kid, you ain't even on my level.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |