ja dat hebben we gezien met de ps2, die alien babe en de eend en elke keer als je in de bios zat keihard playstation toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Sony haalt het nog makkelijk met vage reclames over een derde dimensie
Met wat kwam Nintendo?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
We present to you, the future in console gaming, the Xbox 360!
And now, The Killers!
And now, once again, The Killers!
Sony haalt het nog makkelijk met vage reclames over een derde dimensie
ugh die vieze freakquote:Op zondag 17 juli 2005 20:10 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Sony reclames zijn inderdaad erg vaag...
Die playstation girl, wie kent die nog...?
[afbeelding]
![]()
Geproduceerd door Chris Cunningham![]()
Ja, die krijg je na elke voetbalwedstijd te zien, ofzo. Ik snap het ook niet. Het is gewoon vreemd.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb in nog geen enkele playstation reclame een betekenis kunnen vinden.
b.v. die gasten die zitten te gamen en er opeens een gier naast hem op de bank zit?!
die bleek in het echt best lekker te ijn, ze hebben alleen haar hoofd gecroppedquote:Op zondag 17 juli 2005 20:10 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Sony reclames zijn inderdaad erg vaag...
Die playstation girl, wie kent die nog...?
[afbeelding]
![]()
Geproduceerd door Chris Cunningham![]()
Dat was wel een goeie idd. Maar ging dat niet over Playstation online? Een beetje een farce dan.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ja, die krijg je na elke voetbalwedstijd te zien, ofzo. Ik snap het ook niet. Het is gewoon vreemd.
[afbeelding]
Die was wel cool.![]()
Zucht. En hoe moeilijk is het te begrijpen dat Nintendo de presentatie van de Revolution niet op de E3 deed, maar op een ander moment gaan doen? Alsof de E3 de enige plek is waar je een nieuwe console mag presenteren en alsof Nintendo de revolution MOEST presenteren op de E3 omdat sony en microsoft dat ook deden.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef Notorious het volgende:
[..]
Met wat kwam Nintendo?
Alweer een nieuwe Game Boy! Dit keer de GBA Micro!![]()
Het is veel slimmer om het (weer) veel later te doen en iedereen over de wel geshowde consoles laat praten.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zucht. En hoe moeilijk is het te begrijpen dat Nintendo de presentatie van de Revolution niet op de E3 deed, maar op een ander moment gaan doen? Alsof de E3 de enige plek is waar je een nieuwe console mag presenteren en alsof Nintendo de revolution MOEST presenteren op de E3 omdat sony en microsoft dat ook deden.![]()
Do not underestimate the power of the Playstationquote:For years I’ve lived a double life.
In the day I do my job,
I ride the bus,
Roll up my sleeves with the hoi polloi.
But at night I live a life of exhilaration,
Of missed heartbeats and adrenaline,
And, if the truth be known,
A life of dubious virtue.
I won’t deny I’ve been engaged in violence,
Even indulged in it.
I have maimed and killed adversaries,
And not merely in self defence.
I have exhibited disregard for life,
Limb,
And property,
And savoured every moment.
You may not think it to look at me,
But I have commanded armies,
And conquered worlds.
And though in achieving these things
I have set morality aside,
I have no regrets.
For though I’ve led a double life
At least I can say,
I have lived.
Misschien heel slim, maar misschien ook weer niet. Veel mensen hadden het nu eenmaal verwacht dat Nintendo iets zou laten zien en die laat je nu heel teleurgesteld achter en het zal aardig wat moeite kosten om die groep weer terug te winnenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:34 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het is veel slimmer om het (weer) veel later te doen en iedereen over de wel geshowde consoles laat praten.
Ik bedoelde het sarcastisch, Nintendo is gewoon weer eigenzinnig en tegendraads terwijl ze zich dat helemaal niet kunnen permitteren.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien heel slim, maar misschien ook weer niet. Veel mensen hadden het nu eenmaal verwacht dat Nintendo iets zou laten zien en die laat je nu heel teleurgesteld achter en het zal aardig wat moeite kosten om die groep weer terug te winnen
Kan je helemaal niet over oordelen man. Jij hebt er geen idee van wat Nintendo überhaupt had om te presenteren, en ik weet zeker dat als ze graphics hadden die nog onderdeden voor de cube, en een controller onder een zwart gordijn, dat ze er dan slechter van af zouden komen dan nu.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:58 schreef piet_pelle het volgende:Ik bedoelde het sarcastisch, Nintendo is gewoon weer eigenzinnig en tegendraads terwijl ze zich dat helemaal niet kunnen permitteren.
Dat zou waar zijn als ze zich zouden richten op de exact zelfde doelgroep als Microsoft en Sony...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch, Nintendo is gewoon weer eigenzinnig en tegendraads terwijl ze zich dat helemaal niet kunnen permitteren.
iedereen... je bedoelt de "18-35 white male population"...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:36 schreef Notorious het volgende:
Sony en Microsoft richten zich op iedereen. Nintendo alleen op niche gamers.
Kerel serieus, stfu, je bent dom, en je lult constant onzin.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:36 schreef Notorious het volgende:
Dude. Op iedereen? Ik woon in een gezin van 5 mensen waarin 3 mensen het verschil niet weten tussen een SNES en een PS2 dus wat lul je nou. Speelt je oma op een Xbox? Ik denk het niet. ScienceFriction zei het net al: 18 - 35 male population. Ik ben 14 en k heb een cube waar ik heel tevreden mee ben, net zoals ik tevreden was met mijn N64 en mijn SNES.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:36 schreef Notorious het volgende:
Blijkt maar weer dat je 14 bentquote:Op zondag 17 juli 2005 22:04 schreef EricG het volgende:
btw iedereen is dus inclusief jouw nichte gamers![]()
Toevallig wel! The Flood maakt geen kans als we samen spelen!quote:Speelt je oma op een Xbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |