Ook al die resets gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:44 schreef JimBob het volgende:
Bah, sinds poosje komt mn iPod niet meer in beeld, laadt alleen op.
Kutzooi, alles al losgehad, niets werkt.
Mediamarkt heeft ze in alle kleuren...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:45 schreef Gelderland het volgende:
bij welke shop (online of ergens in NED) kan ik mooie covers kopen van de IPOD mini?
Was je garantiebewijs inmiddels verlopen? Anders kon je toch je iPod weer inleveren en vragen of ze eens een goede batterij erin willen monteren? Ik heb het probleem nu ook en ben het van plan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Updateje: iPod 3rd Gen draait na 3 dagen woon/werk verkeer nog echt top! Batterij staat op 80% ofzo. Ik ben weer helemaal verliefd.
Aan een ieder met een rotte batterij, doen die upgrade! tis simpel en goedkoop.
Een negerinnenvagina die bloed?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:24 schreef desertspider het volgende:
[..]
zwart en rood , wie bedenkt dat?![]()
ok, weet jij of iemand anders ook hoe duur de Ipod Mini bij de media markt kost én wat een cover voor de Ipod mini kost?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft ze in alle kleuren...
gewoon ¤199 geloof ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok, weet jij of iemand anders ook hoe duur de Ipod Mini bij de media markt kost én wat een cover voor de Ipod mini kost?
broekzakquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:30 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt je iPod gewoon in je broekzak stoppen als je bij het vliegveld aan het inchecken bent hoor
beetje uitleg er meschien?quote:
of andere mensen die tegen je aan lopen(je weet nooit he)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:13 schreef Geqxon het volgende:
Maar wat is er mis met je broekzak? Ik weet niet hoe klungelig jij bent, maar tijdens het inchecken loop ik iig niet overal tegen paaltjes op enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |