Bedankt voor het ruineren van mijn eetlust.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:55 schreef alibabba2 het volgende:
En speciaal voor Knorretje - het vrouwtje wil ook wat - presenteer ik u allen de piemel van AMD64
[afbeelding]
Dat is wel een precisie-werkjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wie heeft de ringen? Dan kunnen we paalgooien!
En hoe weet jij dat?quote:
Potquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Piemels zijn vies.
en sommige wel!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:58 schreef Shirley het volgende:
Sommige piemels zien er echt niet uit.
Dat noemt men stompjes...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:58 schreef Shirley het volgende:
Sommige piemels zien er echt niet uit.
Mijn respect voor bepaalde wezens is gedaald met 150%.quote:
ik ga met je mee. dames, het was een waar genoegen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:58 schreef djenneke het volgende:
en nu zeg ik welterusten allemaal!
ahhh jammer , nou truste!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ga met je mee. dames, het was een waar genoegen.
de kleurtjes gaan weer weg, maar it was fun while it lasted...
en dat houd in dat.....:?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee hoor , ik heb n lcd tft wtf-scherm![]()
overigens is m'n mailadres onveranderd danny@fok.nl *hint*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Inderdaad, was leuk Danny, Dank daarvoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:59 schreef Danny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |