Ik ben niet zo goed in hintsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:07 schreef gelly het volgende:
[..]
*hint*
Hij heeft 1 keer onder zijn "echte" naam gepost. Per ongeluk.
Of een andere kastahaternova.quote:
Ik kom wel mee want ik moet wel even voelen of ze goed verwarmt worden door de belichting.. Of een andere smoes in die trant.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Helaas. Maar voor een fotosessie kom ik best even langs hoor.
Op zich wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Je behoort wel enigzins een buste te hebben toch?
Me dunkt.quote:
Slaap lekker, ik ga zo ook maar eens en blauw staat je goed, meen ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja moet wel he, ik hoop dan ook als dit bericht erdoor is dat ik dan blauw, of rood ben![]()
en nu ga ik naar bed doei![]()
![]()
Nu had ik me er zo op verheugd.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:18 schreef Shirley het volgende:
Er worden geen fotosessies gemaakt.
ssMKNLKSJHs&s7S7ys^^S^S^&ssbbasllll]]quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:19 schreef NiteSpeed het volgende:
WOIJHQ#R*(&FLKQ@
Mietjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:19 schreef cerror het volgende:
[..]
ssMKNLKSJHs&s7S7ys^^S^S^&ssbbasllll]]
Eb nug a ik slaoen/.
Wel een vent schat.quote:
Er wordt niet aan mijn pronte borstjes gezeten, noch over gepraat meer. Na dit topic is dat onderwerp verboden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nu had ik me er zo op verheugd.
Tante shirley ik vind het niet lief dat ik niet aan uw borstjes mag freubelen.
Domper. Ik had nog wel zulke hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Er wordt niet aan mijn pronte borstjes gezeten, noch over gepraat meer. Na dit topic is dat onderwerp verboden.
Shirley heeft tieten nanananannaaaaa!1!1!1!!11!!1!11!!:D:Dquote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Er wordt niet aan mijn pronte borstjes gezeten, noch over gepraat meer. Na dit topic is dat onderwerp verboden.
Ik moet me kunnen onderscheiden van de gemiddelde Fok! dame toch...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Domper. Ik had nog wel zulke hoge verwachtingen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Shirley heeft tieten nanananannaaaaa!1!1!1!!11!!1!11!!:D:D:D :FDDS: D::D : D
DSDS
:D
![]()
De gemiddelde FOK! dame heeft nog geen tieten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik moet me kunnen onderscheiden van de gemiddelde Fok! dame toch...
Dus...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK! dame heeft nog geen tieten.
Niet waar! Zó jong zijn ze hier toch niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK! dame heeft nog geen tieten.
Goed. Houden we het nog even spannend. Truste.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Niet waar! Zó jong zijn ze hier toch niet?
En trouwens, ik hou het liever spannend... als je alles meteen verhult is de lol er ook af
Even? Wat denk je van altijd!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goed. Houden we het nog even spannend. Truste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |