Zeg.. wil jij je broek nog terug?quote:
ik d8 al, waar blijft iequote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:34 schreef gelly het volgende:
Denk je alle triestigheid op Fok! wel een keer meegemaakt te hebben... tietenfoto's voor een kleurtje van grote meneer Danny...
Hey, mijnheer zuurpruim. Hoe is het leven in grote mensenland?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:34 schreef gelly het volgende:
Denk je alle triestigheid op Fok! wel een keer meegemaakt te hebben... tietenfoto's voor een kleurtje van grote meneer Danny...
Jaloers omdat Danny ziet wat jij niet meer ziet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:34 schreef gelly het volgende:
hebbie geen tieten , jammur!!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:34 schreef gelly het volgende:
Iemand moet toch de foto's maken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaloers omdat Danny ziet wat jij niet meer ziet?
Ik ben toch geen [bhfhmode]meid met mooie kleden[/bhfhmode] die sexy kan doen voor Roobolletje?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Zeg.. wil jij je broek nog terug?
Posten.
welnee , is goed zoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:36 schreef Danny het volgende:
misschien moet ik een actie opstarten;
"mail foto's van je tieten voor een kleurtje"
Ik zie een nieuwe frontpage banner?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:36 schreef Danny het volgende:
Volgens het verleden werkt het.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:36 schreef Danny het volgende:
Goed idee Danny, helaas heb ik die nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:36 schreef Danny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |