Dat kreeg ik dus ook en toen keek ik alleen nog maar voor het ABN AMRO toernooiquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:38 schreef RedRoses het volgende:
Ik krijg dit al als ik op meer info klik:
er zijn momenteel teveel gebruikers voor deze optie. probeer het later nog eens
haha moet je nagaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat kreeg ik dus ook en toen keek ik alleen nog maar voor het ABN AMRO toernooi
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:01 schreef Vicky het volgende:
site ligt plart, telefoonnummer is overbelast...
maar ik heb al 4 kaarten
Bij mij refresht hij niet eensquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef maniack28 het volgende:
Donder op man, klootzakken, ik heb hem net gerefreshed het is 10:03 en dan krijg ik weer dit:
Tickets zijn nog niet in de verkoop. Registreer nu!
Tickets gaan in de verkoop vanaf:
Za, 19/11/05 10.00 uur
eikels!!
Dat is verder dan ik ben gekomen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Processing...
We are currently working on your request.
hmm....
Moet je gedult hebben en gewoon 20 pagina's openen en die steeds f5en en dan 3 min wachten of er wat gebeurtquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mij refresht hij niet eensHij blijft maar Laden.
Had ik net ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:07 schreef bigniels het volgende:
Ahh!!
Kom ik er door heen op ticketservice:
Tickets zijn nog niet in de verkoop.
Za, 19/11/05 10.00 uur
Lekker is dat, bij mij is het toch echt 10.06 uur![]()
Ja heb ik ook! Dit is raar!!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:07 schreef bigniels het volgende:
Ahh!!
Kom ik er door heen op ticketservice:
Tickets zijn nog niet in de verkoop.
Za, 19/11/05 10.00 uur
Lekker is dat, bij mij is het toch echt 10.06 uur![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef Hare het volgende:
Als jullie nou gewoon met z'n allen niet meer naar de site gaan kan ik in alle rust kaartjes bestellen en dan mogen jullie weer
Die melding krijg ik ook steeds...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had ik net ookNu is ie processing..
en nu : Er zijn op dit moment te veel gebruikers blaat blaat blaaat..... weet je wat ze hiermee moeten doen, ze moeten dit kappen... gewoon niet vertellen wanneer iemand komt en wanneer de tickets in de voorverkoop gaat, dan worden de mensen die vaak kijken of er iets komt beloond
Vind je het gek? Als 1 miljoen mensen op Fok! zitten te refreshen doet Fok! ook zo... en nu is het niet alleen die 1 miljoen refreshers.... nee ook nog die 1 miljoen bij het postkantoor + 1 miljoen via de telefoon..... dit werkt nietquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:14 schreef bigniels het volgende:
ik krijg nu nog een gekkere melding:
Tickets gaan in de verkoop vanaf: 00.00 uur![]()
Nee, dat heet discriminatie!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:14 schreef HuubTuub het volgende:
Ik denk dat er hier in Delft een man of 50 tot 60 bij het Kaartenhuis staan. Er kwamen een paar bontlaarsjes pissig aanstampen dat ze nummer 74 had.
De laatste keer dat het daar zo druk was, was voor Madonna kaarten.
Toch wel fijn zo'n pre-sale via de fanclub.
maak je over die eagles maar geen zorgenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:12 schreef maniack28 het volgende:
Volgende week gaan The Eagles in de voorverkoop, ik mag hopen dat het dan niet zo druk is, anders kan ik weer mn zaterdagochtend gaan zitten verdoen met refreshen van die boutsite![]()
Dat dachten mijn ouders vorige keer ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:15 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
maak je over die eagles maar geen zorgen
Jij laat je moeder in de rij zitten??quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:15 schreef woeeiiii het volgende:
Mijn moeder zat al vanaf 22.30 gisteravond voor de deur![]()
Maar ze was tenminste wel eerste en heeft nu 4 kaartjes. Iemand kaartjes kopen
Dat klopt ja. 2 vrienden staan nu bij het postkantoor met nummer 81 ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:15 schreef woeeiiii het volgende:
Mijn moeder zat al vanaf 22.30 gisteravond voor de deur![]()
Maar ze was tenminste wel eerste en heeft nu 4 kaartjes. Iemand kaartjes kopen
Ja zij wil dr naar toe, ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jij laat je moeder in de rij zitten??![]()
Omdat je daar vette winst op kan halen.... stel je hebt een kaartje van 50 euro, die kan je straks via marktplaats voor 100 verkopen... heb je 100 verdient en kan je gratis naar Robbie Williamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef bigniels het volgende:
[..]
Dat klopt ja. 2 vrienden staan nu bij het postkantoor met nummer 81 ofzo.
Wist niet dat je van te voren al een nummer kon halen voor vandaag.
Weer wat geleerd voor de volgende keer.
En waarom zou je je kaarten verkopen?
quote:
Omdat ze bijna/al uitverkocht zijn, en er vast mensen zijn die geen kaartjes hebben, die er wel wat meer voor over hebben, om niet in de kou te wachten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef bigniels het volgende:
[..]
En waarom zou je je kaarten verkopen?
Omdat niet iedereen daar de middelen toe heeft.. er zijn nog steeds mensen zonder internet, of die niet weten hoe het internet werkt en ik vind het gewoon onzin dat je voorrang krijgt... juist eeen echte fan moet je in de rij laten staan!!! En natuurlijk zijn alle goeie kaarten dan al weg.... nee, ik vind het maar een rare actiequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:18 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
![]()
Waarom heet dat discriminatie? Iedereen mag lid worden van zo'n fanclub, moet je zelf ook maar zo slim zijn.
Dat sla ik niet af!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef Glatze het volgende:
Iemand die net als ik twee kaarten nodig heeft? Ben bereid er vier te nemen als ik er door kom. Kunnen we "winstkansen" vergroten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |