0900-3001250 (45 cpm)quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:53 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand misschien het telefoonnummer voor mij? Dan ga ik dat ook maar eens proberen!
kom je niet doorheen, ben er al 1 uur mee bezig, maar goed alsjeblieft, in de cache van google:quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:53 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand misschien het telefoonnummer oor mij?
Hier nog één... twee keer gebeurde het me dat ik te horen kreeg 'dit nummer kost...' ik joepie! Maar dat werd alweer snel tuuttuuttuut....quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:54 schreef Vicky het volgende:
0900-3001250
succes.. ik ben al een uur aan het bellen met 2 telefoons...
Ik ben blij dat ik dat anderhalve week geleden gedaan heb. Ik kon lekker op mijn gemak de kaartjes uitzoeken die ik wou hebben, en ga dus niet naar de Arena, maar naar Brussel!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:54 schreef Vlarp het volgende:
Ik merk al dat lid worden van de RW fanclub niet zo'n gek idee is geweest. Op deze manier kaartjes bemachtigen is echt niet te doen..
..haha, dat lukt mij al een uur, maar kaartjes, ho maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Vicky het volgende:
wow ik ben al weer wat verder op de site..
kon al een datum kiezen en ben nu aan het "processen"
Door heeeeel aardige mensen die vanmorgen om 5 uur nummer acht in de rij waren..quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:53 schreef bigniels het volgende:
[..]
gelukt via internet of aardige mensen die voor jou in de rij stonden?
Dat heb ik ook al 10x gehad... dan krijg je of:quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Vicky het volgende:
Snapte wij ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:56 schreef Denewar het volgende:
Niet Mailen Snapte Wij Contact Met U Opnemen
Same here...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:58 schreef joris007 het volgende:
[..]
..haha, dat lukt mij al een uur, maar kaartjes, ho maar![]()
Dat had ik ook, voor een minuut of 7 en toen ineens kwam ie er achter dat er te veel gebruikers waren voor dit evenement.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Vicky het volgende:
Weet je wat jullie moeten doen... allemaal een boze brief naar R.W. en naar Ticketservice schrijven.... misschien geeft ie voor de brievenschrijvers dan een speciaal intiem concert in Paradisoquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:59 schreef Vicky het volgende:
ik krijg alleen maar te zien dat er nu tgeveel bezoekers zijn:S
En na het processen kom je (net als mij) weer in het vorige scherm?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Vicky het volgende:
yep..quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Pronk het volgende:
[..]
En na het processen kom je (net als mij) weer in het vorige scherm?
Wij hebben er ook nog over gedacht ja.. maar heb zo'n vaag gevoel dat RW leuker is in Nederland..quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat anderhalve week geleden gedaan heb. Ik kon lekker op mijn gemak de kaartjes uitzoeken die ik wou hebben, en ga dus niet naar de Arena, maar naar Brussel!
Arrogant.... Als ie dat doet en je hebt kaartjes gekocht, dan zou ik een aanslag op hem plegen..quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:00 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dat had ik ook, voor een minuut of 7 en toen ineens kwam ie er achter dat er te veel gebruikers waren voor dit evenement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |