Jij bent dan ook een vrouw.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan heeft het idd weinig zin meer om dat profiel te laten bestaan. Heb het zelf nog niet meegemaakt dat ik hele tijd geen reacties kreeg. Wel es gehad dat ik een dagje of 2 geen reacties had, maar nooit langer
Wat voor reacties zou je toch in hemelsnaam verw88 op zo'n profiel.quote:Hoi hoi
ehm... ff denken..... 0?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:47 schreef Günther het volgende:
[..]
Wat voor reacties zou je toch in hemelsnaam verw88 op zo'n profiel..
een hoi terug?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:47 schreef Günther het volgende:
[..]
ik zou echt niet reageren op zo'n profiel hoor, wat heb je hier nou aan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:47 schreef Günther het volgende:
[..]
Tja, ik had nog nooit een datingsite bezocht... dus eerst kijken en toen wist ik wat ik moest schrijven. Neem aan dat jij toch ook eerst hebt gekeken voor je je ging inschrijven?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik ook hoor, het gaat me er in eerste instantie om om nieuwe mensen te leren kennen en als er dan meer uit komt dan is dat alleen maar mooi meegenomen
Ik heb me profiel ook gewoon uit de losse pols geschreven, niet eerst naar andere profielen gekeken ofzo
nee, had hier al goeie verhalen over lexa gehoord, dus dacht, waarom niet? en als er staat " schrijf iets over wat je aantrekkelijk vind of waar je op afknapt" dan kan ik dat echt wel zelf verzinnen en hoef ik niet eerst te kijken bij andere profielen wat zij daar neer hebben gezetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, ik had nog nooit een datingsite bezocht... dus eerst kijken en toen wist ik wat ik moest schrijven. Neem aan dat jij toch ook eerst hebt gekeken voor je je ging inschrijven?
Zouden vrouwen er dan misschien beter in zijn om gewoon even een stukje over zichzelf te schrijven?
Sowieso zijn er erg veel waar je gewoon NIET op kunt reageren. 2 of 3 zinnetjes met "hallo, nou hier ben ik dan en zie de reacties wel komen!"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zou echt niet reageren op zo'n profiel hoor, wat heb je hier nou aan?
Ja, inderdaad, of bij lexa heb je bij het stukje dat je over jezelf moet schrijven altijd al voorgedrukt: Ik ben een *sterenbeeld* en kom uit * plaats* en sommigen die vullen dan ook echt alleen maar in " Ik ben een steenbok en kom uit Deventer' en verder zeggen ze niks over zichzelfquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:24 schreef Günther het volgende:
[..]
Sowieso zijn er erg veel waar je gewoon NIET op kunt reageren. 2 of 3 zinnetjes met "hallo, nou hier ben ik dan en zie de reacties wel komen!". nou.
. Echt, daar ga ik voor.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben een steenbok en kom uit Deventer'
Sorry... een steenbok is een dier en ik zit nog geen minuut geleden het volgende stukje te lezen:quote:
Beetje luguber, maar neem aan dat jij die drang niet hebtquote:Amerikaan overleeft seks
met paard niet
Een Amerikaanse man uit Seattle is om het leven gekomen doordat hij seks had gehad met een hengst. Volgens de politie is de man gestorven doordat zijn darmen waren geperforeerd. Het paard bleef ongedeerd
Heb jij nog ergens een linkje naar je Lexa profiel?>quote:
Ik maak gewoon gebruik van mijn marketing- en verkopersterskills, het blijft een verkoop-jezelf site.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, ik had nog nooit een datingsite bezocht... dus eerst kijken en toen wist ik wat ik moest schrijven. Neem aan dat jij toch ook eerst hebt gekeken voor je je ging inschrijven?
Zouden vrouwen er dan misschien beter in zijn om gewoon even een stukje over zichzelf te schrijven?
nopequote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:37 schreef Günther het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens een linkje naar je Lexa profiel?>
Oh. Da's jammer. Ik was net op zoek naar een wanhopig meisje.quote:Reageer en wie weet wat daaruit voortkomt! Hier zeg ik wel bij dat ik zeer veeleisend ben en dus niet op zoek ben naar wanhopige figuren.
ja, maar ik ga hem niet open en bloot hier op het forum zetten, mail me maar zodat ik je e-mailadres heb, dan stuur ik wel mailtje terug met me profielnaamquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:39 schreef Günther het volgende:
[..]
Je snapt m'n volgende vraag vast wel.
Done. Ik heb hetzelfde trouwens. Ik zet mijn profiel hier ook niet neerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar ik ga hem niet open en bloot hier op het forum zetten, mail me maar zodat ik je e-mailadres heb, dan stuur ik wel mailtje terug met me profielnaam
hhm, heb je mailtje nog niet, ff wachten dus nogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:46 schreef Günther het volgende:
[..]
Done. Ik heb hetzelfde trouwens. Ik zet mijn profiel hier ook niet neer.
Kalm maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja doei.
Krijg een beetje de pip van die cheapskates die weigeren om ergens voor te betalen.
Dat vind ik ook nergens op slaan. Ik heb me in eerste instantie ingeschreven om nieuwe mensen te leren kennen en dat heb ik er ook in gezet, dat dat dus mijn eerste intentie is en dat we dan wel zien hoe het verder gaat. Maar ik ga er echt niet neerzetten dat ik niet op zoek ben naar een vaste relatie eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:00 schreef Averon het volgende:
Heel veel mensen hebben ook zo'n profiel in de trant van:
Ik post hier wel, maar ben niet op zoek
Wat doe je dan in vredesnaam op een dating site? Ben je dan ook zo iemand die brieven schrijft op vacatures met 'hierbij deel ik u mede dat ik niet geintresseerd ben'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |