Bij mij zijn ze ook altijd verbaasd als het getal in mijn e-mail adres toch echt mijn geboortejaar blijkt te zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, geen verzoekjes gehad... maar met mijn nick denken ze bijna allemaal dat ik een man ben.... enne... me leeftijd laat het op fok niveau een beetje afweten... schijnbaar 1 van de oudjes die nog een klein beetje meeloopt![]()
Ik stel je graag op de hoogte. Zo ben ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
fijn dat ik het zelf nu ook weetaltijd handig als mensen zulke dingen over je weten als je het zelf niet weet
Voor usenet geldt dat het aantal lurkers ongeveer 10 keer zo groot is al het aantal posters. Geen idee of dat voor forums ook zo is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:19 schreef suikerzoet het volgende:
Ben niet zo op de hoogte van beruchte Fokkers en hun rituelen, laat staan dat ik iemand persoonlijk ken. Maar wel grappig om te merken dat mensen dus echt lezen wat je schrijft, ook al posten ze zelf niks.
lol, ik dacht ook dat je een man was jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, geen verzoekjes gehad... maar met mijn nick denken ze bijna allemaal dat ik een man ben.... enne... me leeftijd laat het op fok niveau een beetje afweten... schijnbaar 1 van de oudjes die nog een klein beetje meeloopt![]()
74. Dat is toch niet oud. Of wel? Of ben ik nu ook oud..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:52 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze ook altijd verbaasd als het getal in mijn e-mail adres toch echt mijn geboortejaar blijkt te zijn![]()
jij komt uit 0000, dus jij bent al heeeeeeeeeeel oudquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:53 schreef Günther het volgende:
[..]
74. Dat is toch niet oud. Of wel? Of ben ik nu ook oud...
Da's niet oud nee. Maar als je wordt toegevoegd op msn door een 19-jarigequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:53 schreef Günther het volgende:
[..]
74. Dat is toch niet oud. Of wel? Of ben ik nu ook oud...
valt ook wel mee hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:55 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Da's niet oud nee. Maar als je wordt toegevoegd op msn door een 19-jarige....
dan weer wel he.
Ow.. dat geboortejaar van jou valt nog wel mee....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:52 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze ook altijd verbaasd als het getal in mijn e-mail adres toch echt mijn geboortejaar blijkt te zijn![]()
hahaha, dat dacht ik al gezien een paar reacties van je... je begreep de hint "vrouwen zijn sneller en slimmer (oid)" ook niet helemaal .. geeft niks hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, ik dacht ook dat je een man was jaen uit 67, dan ben je net iets jonger dan me stiefpa, nou, die zie ik ook niet zo snel op een datingsite hoor
Heb je de helpdesk gemaild om te vragen wat er mis is met je foto's?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:51 schreef Sylvana het volgende:
Omdat alle foto's die ik ingestuurd had steeds werden afgekeurd en nou heb ik er dus geen zin meer in om een foto te plaatsen.
Ik ken het probleem met de foto's van Lexa... als je je gezicht ook maar 10% uit het midden hebt weggedraaid keuren ze m af, of er staat bijvoorbeeld je moeder bij op... afgekeurd.... ik vond het ook altijd een drama. En wat ze ook doen is als je per ongeluk je goedgekeurde foto had weggehaald en je wou deze terug plaatsen en er zit daar iemand anders achter de pc dan heb je ook nog kans dat die de foto niks vind... meten met * maten enzoquote:Op zondag 17 juli 2005 00:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je de helpdesk gemaild om te vragen wat er mis is met je foto's?
nee het ging dus om lexa, en ze zeggen steeds dat me gezicht er niet goed duidelijk op staat enzo, of andere vage redenen, dus slaat nergens op en nou maar geen foto erop, geen zin meer in als het zo moetquote:Op zondag 17 juli 2005 00:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht dat het in dit geval om RP ging?
Ik heb ook met één foto problemen gehad bij RP en de helpdesk weigerde me te vertellen wat er nou eigenlijk mis was met die foto. Het was de mooiste die erbij zat.
Achterlijk gedoe. Bij RP is het wat makkelijker, al ben ik er nog steeds niet achter wat er mis was met mijn foto (zeer recent, zeer hoge resolutie, alleen ik stond erop).quote:Op zondag 17 juli 2005 01:01 schreef Sylvana het volgende:
nee het ging dus om lexa, en ze zeggen steeds dat me gezicht er niet goed duidelijk op staat enzo, of andere vage redenen, dus slaat nergens op en nou maar geen foto erop, geen zin meer in als het zo moet
Ja, ik heb ze een mailtje gestuurd met dat ik niet snap waarom al me foto's worden afgekeurd, maar geen reactie gehadquote:Op zondag 17 juli 2005 01:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe. Bij RP is het wat makkelijker, al ben ik er nog steeds niet achter wat er mis was met mijn foto (zeer recent, zeer hoge resolutie, alleen ik stond erop).Ik was echt pissig daarom. Heb je ze wel laten weten dat je het belachelijk vindt? Je bent betalende klant, toch?
Als ik jou was zou ik het gewoon net zolang opnieuw sturen totdat ze een fatsoenlijk antwoord geven. Als je ergens voor betaalt, mag je fatsoenlijke service verwachten vind ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:05 schreef Sylvana het volgende:
Ja, ik heb ze een mailtje gestuurd met dat ik niet snap waarom al me foto's worden afgekeurd, maar geen reactie gehad
Krijg altijd van die standaardmailtjes met 1 zo'n reden waarom hij is afgekeurd.
Misschien kost het ze teveel bandbreedte, zo'n hoge resolutie?quote:Op zondag 17 juli 2005 01:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe. Bij RP is het wat makkelijker, al ben ik er nog steeds niet achter wat er mis was met mijn foto (zeer recent, zeer hoge resolutie, alleen ik stond erop).Ik was echt pissig daarom. Heb je ze wel laten weten dat je het belachelijk vindt? Je bent betalende klant, toch?
Mailtjes en MSN-verzoekjes niet, maar er zijn wel bepaalde mensen die me hier op enigszins verdachte wijze blijven volgen en aanspreken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:05 schreef suikerzoet het volgende:
Ik hou het niet meer bij hier, zo snel gaan jullie!
Krijgen jullie ook mailtjes en msn-verzoekjes van Fokkers die dit topic hebben gelezen en (misschien) op die manier een poging willen wagen?!
Die pagina werkt prima in firefox, of je moet je instellingen hebben verneukt. In principe komt IE er hier ook niet in, en knuz.nl kan ik prima bedienen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, die pagina werkt niet goed in Firefox
Je hebt zeker nog nooit van het gebruik van PI's gehoord?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:31 schreef heiden6 het volgende:
Die pagina werkt prima in firefox, of je moet je instellingen hebben verneukt. In principe komt IE er hier ook niet in, en knuz.nl kan ik prima bedienen.
Ik hoor ook wel eens mensen roepen dat mijn postbank.nl niet werkt in firefox, en dat ligt meestal ook aan een of andere instelling. Eerst kijken voordat je zoiets zegt, dus.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sjeempjes..... jij hebt overal een excuus voor (of het nou terecht of onterecht is)
Ging niet om de resolutie. Ze beweerden dat de foto niet duidelijk genoeg was, maar dat is kwats.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:42 schreef frederik het volgende:
Misschien kost het ze teveel bandbreedte, zo'n hoge resolutie?
Gewoon in een lagere resolutie opnieuw proberen (het hoeft geen printbare kwaliteit te zijn, een 800 bij 600 foto geeft ook al een mooi beeld op het scherm, en is voor RP misschien zelfs nog te groot)
dat slaat idd nergens op dan neequote:Op zondag 17 juli 2005 11:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ging niet om de resolutie. Ze beweerden dat de foto niet duidelijk genoeg was, maar dat is kwats.
Je zou natuurlijk netscape naast firefox kunnen gebruikenquote:
Vind ik ook, maar ze schuilen achter het feit dat het is om misbruik te voorkomen, maar volgens mij zijn ze een beetje doorgeslagen... ik zie bij sommige wel eens een foto van een filmster voorbij komen... zowel bij de vrouwen als de mannen... drom... Lexa is bij mij o.a. om die reden eruit.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat slaat idd nergens op dan neeWat een gezeik allemaal op foto's, als jij een wat onduidelijkere foto wil moet je het toch zelf weten, jij betaald er toch voor
Ik heb datingsites tijdelijk in de ban gedaan, aangezien ik al weken geen reactie meer had gekregen. Ga me dus niet opnieuw op een andere site inschrijvenquote:Op zondag 17 juli 2005 14:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk netscape naast firefox kunnen gebruiken
You're in denialquote:Op zondag 17 juli 2005 14:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb datingsites tijdelijk in de ban gedaan, aangezien ik al weken geen reactie meer had gekregen. Ga me dus niet opnieuw op een andere site inschrijven![]()
Ik voel met je mee...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb datingsites tijdelijk in de ban gedaan, aangezien ik al weken geen reactie meer had gekregen. Ga me dus niet opnieuw op een andere site inschrijven![]()
Een zakelijke relatie ben ik pas geleden tegengekomen. Ze reageerde verbaasd.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Hebben als eens bekenden je gezien op een datingsite? hoe reageerden ze?
Jep, maar de meeste die ik ken weten het ook van me en ze reageerden eigenlijk heel normaal.... Misschien houden ze er wel rekening mee van te voren dat ik anders denk en doe dan de meeste dus in een schok zullen ze niet zo snel meer zijn van me.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Hebben als eens bekenden je gezien op een datingsite? hoe reageerden ze?
quote:
Spannend hoor, echt fijn dat het zo goed via de mail al klikt, hopelijk in het echt ook, maar daar vertrouw ik gewoon opquote:Op zondag 17 juli 2005 17:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Maar ook wel erg leuk! We hebben via de mail al zoveel te bespreken, ik denk dat er weinig stiltes zullen vallen. Niets heerlijker dan een goed gesprek onder het genot van wine & dine.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |