Klinkt goed!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben een steenbok en kom uit Deventer'
Sorry... een steenbok is een dier en ik zit nog geen minuut geleden het volgende stukje te lezen:quote:
Beetje luguber, maar neem aan dat jij die drang niet hebtquote:Amerikaan overleeft seks
met paard niet
Een Amerikaanse man uit Seattle is om het leven gekomen doordat hij seks had gehad met een hengst. Volgens de politie is de man gestorven doordat zijn darmen waren geperforeerd. Het paard bleef ongedeerd
Heb jij nog ergens een linkje naar je Lexa profiel?>quote:
Ik maak gewoon gebruik van mijn marketing- en verkopersterskills, het blijft een verkoop-jezelf site.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, ik had nog nooit een datingsite bezocht... dus eerst kijken en toen wist ik wat ik moest schrijven. Neem aan dat jij toch ook eerst hebt gekeken voor je je ging inschrijven?
Zouden vrouwen er dan misschien beter in zijn om gewoon even een stukje over zichzelf te schrijven?
nopequote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:37 schreef Günther het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens een linkje naar je Lexa profiel?>
Oh. Da's jammer. Ik was net op zoek naar een wanhopig meisje.quote:Reageer en wie weet wat daaruit voortkomt! Hier zeg ik wel bij dat ik zeer veeleisend ben en dus niet op zoek ben naar wanhopige figuren.
ja, maar ik ga hem niet open en bloot hier op het forum zetten, mail me maar zodat ik je e-mailadres heb, dan stuur ik wel mailtje terug met me profielnaamquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:39 schreef Günther het volgende:
[..]
Je snapt m'n volgende vraag vast wel.
Done. Ik heb hetzelfde trouwens. Ik zet mijn profiel hier ook niet neerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar ik ga hem niet open en bloot hier op het forum zetten, mail me maar zodat ik je e-mailadres heb, dan stuur ik wel mailtje terug met me profielnaam
hhm, heb je mailtje nog niet, ff wachten dus nogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:46 schreef Günther het volgende:
[..]
Done. Ik heb hetzelfde trouwens. Ik zet mijn profiel hier ook niet neer.
Kalm maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja doei.
Krijg een beetje de pip van die cheapskates die weigeren om ergens voor te betalen.
Dat vind ik ook nergens op slaan. Ik heb me in eerste instantie ingeschreven om nieuwe mensen te leren kennen en dat heb ik er ook in gezet, dat dat dus mijn eerste intentie is en dat we dan wel zien hoe het verder gaat. Maar ik ga er echt niet neerzetten dat ik niet op zoek ben naar een vaste relatie eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:00 schreef Averon het volgende:
Heel veel mensen hebben ook zo'n profiel in de trant van:
Ik post hier wel, maar ben niet op zoek
Wat doe je dan in vredesnaam op een dating site? Ben je dan ook zo iemand die brieven schrijft op vacatures met 'hierbij deel ik u mede dat ik niet geintresseerd ben'?
Wouw.. gefelicidingest.... Nu stukje schrijven voor de afdeling succesverhalen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:26 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn is nu al meer dan een half jaar gelukkig met zijn Lexa-vlam
In eerste instantie aangemeld uit nieuwsgierigheid en om wat mensen in de regio te leren kennen, maar niet verwacht dat ik uiteindelijk zo'n leuke vriendin er aan over zou houden
Tja...het is het risico van niet betalend lid te zijn... of je betaald en kan reageren.. of je betaald niet en moet je niet zeuren... misschien is zij al wel 2 keer 3 maanden lid... Beetje krenterig mijn inziensquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:18 schreef michiel- het volgende:
Trouwens, als men op RP de mogelijkheid had om per bericht te betalen had ik dat nu graag gedaan.
We stuurden elkaar een interesse bericht dus ik gok dat ook zij momenteel 'gratis' lid is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:44 schreef Mickeys het volgende:
Tja...het is het risico van niet betalend lid te zijn... of je betaald en kan reageren.. of je betaald niet en moet je niet zeuren... misschien is zij al wel 2 keer 3 maanden lid... Beetje krenterig mijn inziens
Nee, dank je. Dat vind ik nu ook weer niet nodig. Toont echter wel aan dat het werktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wouw.. gefelicidingest.... Nu stukje schrijven voor de afdeling succesverhalen?
Waarom schrijf je je in als je de tijd er niet voor hebt? Volgens mij mis ik ietsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:54 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ben wel met je eens, niet zeiken als je niet betaalt ... echter betalen voor een abbo of voor een 'actie' (bijv. een bericht sturen) vind ik behoorlijk verschillen. Voor het eerste (abbo) heb ik de tijd nu niet om er goed gebruik van te kunnen maken.
Je zou een topic kunnen starten hier... Datingsites... de succesverhalenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:55 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Nee, dank je. Dat vind ik nu ook weer niet nodig. Toont echter wel aan dat het werkt
Ik sta er al 1 of 2 jaar ofzo. Ik schrijf me natuurlijk niet uit als de 'betaalde periode' voorbij is, dan moet ik alles weer opnieuw tikken/instellen als ik weer besluit om te betalen/lid te worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom schrijf je je in als je de tijd er niet voor hebt? Volgens mij mis ik iets
hey wat leuk zegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:26 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn is nu al meer dan een half jaar gelukkig met zijn Lexa-vlam
In eerste instantie aangemeld uit nieuwsgierigheid en om wat mensen in de regio te leren kennen, maar niet verwacht dat ik uiteindelijk zo'n leuke vriendin er aan over zou houden
www.knuz.nl is helemaal gratis... ook berichten versturenen ontvangenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:12 schreef UncleFunk het volgende:
Bij dat dategebeuren van MSN kun je wel per bericht betalen. Op zich wel handig, maar er is niks mis met een gewoon abonnement.
Kun je niet replyen met de mededeling dat je ook veeleisend bent en dat zij dus afvalt?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:39 schreef Günther het volgende:
[..]
Oh. Da's jammer. Ik was net op zoek naar een wanhopig meisje.
Ben eigenlijk ook wel nieuwgierigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hhm, heb je mailtje nog niet, ff wachten dus nog
edit: ik heb hem
Ja, die pagina werkt niet goed in Firefoxquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
www.knuz.nl is helemaal gratis... ook berichten versturenen ontvangen
Dan moet je me ff een mailtje sturenquote:
nee, niet van wildvreemde fokkers, wel van fokkers die hier ook posten en die benieuwd zijn welk profiel op lexa van mij is en me daarom mailen, maar verder geen interesseberichtjes ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:05 schreef suikerzoet het volgende:
Ik hou het niet meer bij hier, zo snel gaan jullie!
Krijgen jullie ook mailtjes en msn-verzoekjes van Fokkers die dit topic hebben lezen en (misschien) op die manier een poging willen wagen?!
Sta nooit in de belangstelling van vrouwelijk schoon op FoK!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:05 schreef suikerzoet het volgende:
Krijgen jullie ook mailtjes en msn-verzoekjes van Fokkers die dit topic hebben lezen en (misschien) op die manier een poging willen wagen?!
Ik ben een keer door BHFH uitgenodigd of ik naar hem toe wilde komen en hij het treinkaartje wel wilde betalenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Sta nooit in de belangstelling van vrouwelijk schoon op FoK!
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben een keer door BHFH uitgenodigd of ik naar hem toe wilde komen en hij het treinkaartje wel wilde betalenMaar in hem heb ik nou niet echt interesse
![]()
Wel paar andeer Fokkers gemeet, wel eens een relatie uit voortgekomen en paar vriendschappen mee gekregen
Nee, geen verzoekjes gehad... maar met mijn nick denken ze bijna allemaal dat ik een man ben.... enne... me leeftijd laat het op fok niveau een beetje afweten... schijnbaar 1 van de oudjes die nog een klein beetje meelooptquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:05 schreef suikerzoet het volgende:
Krijgen jullie ook mailtjes en msn-verzoekjes van Fokkers die dit topic hebben gelezen en (misschien) op die manier een poging willen wagen?!
Sjeempjes..... jij hebt overal een excuus voor (of het nou terecht of onterecht is)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, die pagina werkt niet goed in Firefox
fijn dat ik het zelf nu ook weetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:49 schreef Günther het volgende:
Ik wil al maanden met Sylvana daten, maar het is niet wederzijds en nu noemen zij en de poltie me een 'stalker'. Hoezo etiket opplakken... :[.
Groetjes,
Günther.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |