Deze zeker?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo arrogant?
Maar waarom die foto? Er staan zoveel leukere en betere foto's in je fotoboek.![]()
Dat laatste bedoelde ik eigenlijk. Waarom moeten andere mensen voldoen aan de eisen die jij aan jezelf stelt?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:07 schreef Averon het volgende:
Dat Nederlands niet mijn primairy taal is?Dat dacht ik al.
Tja, zoals ik zei, ik schrap die zinnen dus omdat ik ze arrogant vind, en ik oordeel schijnbaar hard over mensen.
Dat vind ikzelf idd een erg mooie foto. Je hebt iets meisjesachtigs en dat vind ikquote:
Er blijkt in elk geval uit dat je zelfverzekerd bent.quote:Maar de tekst is verder wel leuke hè?![]()
Ik wíl ook een relatie... Heb weliswaar 'date' ingevuld, maar da's om te beginnen. Ik wil geen wanhopige mannen die een nestje willen bouwen. En ik krijg niet zoveel reacties.quote:Jij hebt trouwens ook niet echt staan wat je zoekt, krijg je dan niet veel emails van mensen die direct willen kijken of er 'een relatie mogelijk zou zijn, eventueel wellicht'?![]()
Er staat al een lijstje bij met allerlei gegevens, ik vind al die verhaaltjes over studie, werk en hobby's meestal zo cliché. Je kunt het wel leuk opschrijven (zie profiel van Lupa bijvoorbeeld), maar ik laat het liever achterwege. Dat komt wel een keer, ik houd het lekker luchtig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen cijfer mag geven.... was zeker wel een 4 of lager geworden... durf je geen info over jezelf te geven ofzo?
n.a.w. gegevens laat ik liever achterwege maar als je zoekt op poeblerkies... kan je een heel eind komen (en ja... bij mij mag je me een cijfer geven... geen problemen mee)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er staat al een lijstje bij met allerlei gegevens, ik vind al die verhaaltjes over studie, werk en hobby's meestal zo cliché. Je kunt het wel leuk opschrijven (zie profiel van Lupa bijvoorbeeld), maar ik laat het liever achterwege. Dat komt wel een keer, ik houd het lekker luchtig.![]()
Jouw profiel kan ik niet vinden, trouwens. Maar wat voor gegevens heb jij allemaal opgesomd dan, tot je n.a.w. aan toe?
Omdat ik mensen die er niet aan voldoen moeilijk vnd te respecteren. Ik heb het niet over dingen zoals intelligentie of uiterlijk. Maar over dingen zoals opervlakkigheid en de behoefte andere mensen af te vallen. Het is een lang verhaal, het komt er op neer dat ik bepaalde verwachtingen heb van de mensen met wie ik omga.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik eigenlijk. Waarom moeten andere mensen voldoen aan de eisen die jij aan jezelf stelt?
Wat is trouwens wel je moedertaal?
Ik had idd niet gekeken omdat ik meende dat je met een free membership niet op nr kon zoeken. Maar dat lukte dus toch.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je gekeken hebt staat er heel duidelijk bij dat ik niet op zoek ben naar one night stands... maar ja... de gasten die dat wel zoeken kijken alleen naar foto's en lezen je stukje tekst niet.
Veel gehoorde klacht is trouwens dat men niet geloofd in mijn HBO...tis toch sneu
Dan lijkt het me handiger om een aantal eigenschappen op te sommen waarvan je wil dat je eventuele partner daaraan voldoet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:15 schreef Averon het volgende:
Omdat ik mensen die er niet aan voldoen moeilijk vnd te respecteren. Ik heb het niet over dingen zoals intelligentie of uiterlijk. Maar over dingen zoals opervlakkigheid en de behoefte andere mensen af te vallen. Het is een lang verhaal, het komt er op neer dat ik bepaalde verwachtingen heb van de mensen met wie ik omga.
Ja, maar die heb ik verwijderd. Die zijn gewoon te oud, en bovendien ken ik hier onderhand teveel mensen ook irl en andersom. Ik vind het een beetje wazig als die zichzelf tegenkomen in zwembroek ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar je had toch eerst meer foto's in je fotoboek, heiden6?
Ik wist helemaal niet dat je cijfers kon geven eigenlijk. En waarom kan je bij mij geen cijfer geven dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
n.a.w. gegevens laat ik liever achterwege maar als je zoekt op poeblerkies... kan je een heel eind komen (en ja... bij mij mag je me een cijfer geven... geen problemen mee)
1e alinea verwijderd.. en bitchy.... tja... misschien ben ik dat wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik had idd niet gekeken omdat ik meende dat je met een free membership niet op nr kon zoeken. Maar dat lukte dus toch.
Je profiel als zodanig is leuk, maar de eerste alinea is standaard-fout. Daarnaast is "Verders ben ik niet geinteresseerd in one-night-stands, dus bespaar je de moeite als je daar op uit bent" eerlijk gezegd ook onnodig bitchy.
Vrouwen die met oldtimers spelen
Mogelijk omdat je dat uit hebt gezet die optie... als je het weer aan wilt zetten... ga naar "mijn overzicht". klik op 'hier' bij mijn profiel, scrol tot halverwege en ik geloof dat je het daar ziet staan en weer bij je zelf kan aanzettenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je cijfers kon geven eigenlijk. En waarom kan je bij mij geen cijfer geven dan?
Account-hijack!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Günther het volgende:
Vorige week stuurde ik iemand een berichtje. geen-interesse terug..
Vandaag krijg ik een berichtje van haar dat ze m'n profiel zo interessant vindt en dat ze wel interesse heeft..
Soms. Is het best raar, dat RP.
Hm, dat klinkt verdacht...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Günther het volgende:
Vandaag krijg ik een berichtje van haar dat ze m'n profiel zo interessant vindt en dat ze wel interesse heeft..
Tja... als het aan mij ligt is Flevoland ook niet veel, maar ik woon en werk er nu eenmaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind je profiel wel aardig, Mickeys. Met uitzondering van de lengte, het gebruik van het woord 'maatje' en je gezever over knufkuzzen. Natuurlijk is het triest - waarom laat men die functie niet achterwege - maar dat je er aandacht aan gaat besteden in je profiel.
Overigens, iemand uit Flevoland die andere provincies afkraakt.
Ik vind in ieder geval wel dat je lekker duidelijk bent, en dat is iets wat je niet vaak tegenkomt. Je weet waar je aan toe bent, en of je wel of niet zou moeten reageren. Net zoals ik geen mensen in m'n inbox wil die heel serieus op zoek zijn naar een lange relatie, en die niet met mij om zouden kunnen gaan.
Wat dat betreft begrijp ik best dat je mijn profiel afzaagt vanuit jouw oogpunt, immers gaat het om een andere situatie. Ik denk niet dat jij graag vrijgezel blijft, en dat je alleen mensen zoekt om gezellig wat mee te gaan drinken of wat anders te doen en that's it, of wel?
Edit: stemmen en gastenboek e.d. kun je uit- en aanzetten, zie ik., en staan nu wel aan.
Wie komt er nou op om zoiets te posten, uit het niets? Ze is nota bene ouder dan m'n moeder, dus ze heeft wel gelijk, maar dat is toch een rare opmerking tegen iemand die je niet kent en die jou ook niet aangesproken heeft?quote:dreams schreef op 27/04/2005 14:23:
"Ai.. heb ik weer.. en jonkie...
Veel plezier!"
m.a.w. je berichtjes komen anders over dan je je in je profiel voordoet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Günther het volgende:
Ik heb zelfs een bericht van iemand gehad die ik niet had aangesproken dat ze m'n profiel had gelezen en geen interesse had.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:38 schreef heiden6 het volgende:
Wie komt er nou op om zoiets te posten, uit het niets? Ze is nota bene ouder dan m'n moeder, dus ze heeft wel gelijk, maar dat is toch een rare opmerking tegen iemand die je niet kent en die jou ook niet aangesproken heeft?![]()
Wat is jouw profielnr eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:40 schreef Günther het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een bericht van iemand gehad die ik niet had aangesproken dat ze m'n profiel had gelezen en geen interesse had..
Dat berichtje van mij was ook niet echt bedoeld als een reactiekweker. Dus dat wist ik al wel. Maar ik vond het gewoon grappig dat ze een week later mijn profiel weer ziet en dan denkt dat ik wél interessant ben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
m.a.w. je berichtjes komen anders over dan je je in je profiel voordoet?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:40 schreef Günther het volgende:
Ik heb zelfs een bericht van iemand gehad die ik niet had aangesproken dat ze m'n profiel had gelezen en geen interesse had..
Ik hou RP en Fok liever gescheiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |