ach ja waarom niet, heb wel zin om wat leuke dingen te doen van de week en nieuwe mensen te leren kennenquote:Op maandag 18 juli 2005 03:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Damn, zoveel daten? Liefde zoek je toch niet of wel?
Niks hopen, gewoon eerlijk zijn wat er was en als hij relaxed is zal die er niks naars over zeggen toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:02 schreef MouseOver het volgende:
Flink wat pijnstillers naar binnen werken en hopen dat hij niet vraagt waarom je zo afwezig reageert.
Ik had eigenlijk eerder visioenen van een volledig gedrogeerde lupa. Maareh, als je je echt slecht blijft voelen kun je het toch beter verzetten, van een goede eerste indruk is toch wel erg belangrijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Niks hopen, gewoon eerlijk zijn wat er was en als hij relaxed is zal die er niks naars over zeggen toch?
Haha, nee...ik wierp toen een stelling ter discussie en omdat jij toen zo huilde ging ik er lekker tegeninquote:Op maandag 18 juli 2005 12:22 schreef petitlapin het volgende:
WM, sinds wanneer zit jij hier in een datingsitetopic ???
je vond die mensen die daar gebruik van maakten toch allemaal wanhopige losers
oh, damn youquote:Op maandag 18 juli 2005 12:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Haha, nee...ik wierp toen een stelling ter discussie en omdat jij toen zo huilde ging ik er lekker tegenin![]()
Voordat je een gat in de lucht springt...ik zit zelf niet op een datingsite hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 12:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oh, damn you![]()
maar kom, ik ben blij verrast
Die aanval is wel zo goed als over nu. Ben alleen wat moe vanwege het slaapgebrek.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:21 schreef MouseOver het volgende:
Ik had eigenlijk eerder visioenen van een volledig gedrogeerde lupa. Maareh, als je je echt slecht blijft voelen kun je het toch beter verzetten, van een goede eerste indruk is toch wel erg belangrijk.
Half zeven, moet om half vijf richting station.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:46 schreef heiden6 het volgende:
Hoe laat is je date, L?
Het is je wel een dagtaak hè?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Half zeven, moet om half vijf richting station.Voor die tijd nog benen scheren en andere noodzakelijke dingen.
nu voel je je stoer hé, dat je zelf niet op zo'n site staatquote:Op maandag 18 juli 2005 12:36 schreef WeirdMicky het volgende:
Voordat je een gat in de lucht springt...ik zit zelf niet op een datingsite hoor
Ikke welquote:Op zondag 17 juli 2005 16:02 schreef Averon het volgende:
Ik heb er wel naar gezocht, voor de lol, maar nog geen bekende tegengekomen.
ik heb nog nooit voor een (eerste) date mijn benen geschorenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Half zeven, moet om half vijf richting station.Voor die tijd nog benen scheren en andere noodzakelijke dingen.
*Eens.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb nog nooit voor een (eerste) date mijn benen geschoren![]()
![]()
arme mannen waren het, mijn dates![]()
Ik welquote:Op maandag 18 juli 2005 12:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik doe een rokje aan. Dan lijkt het mij toch wel noodzaak.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:56 schreef petitlapin het volgende:
![]()
Zie je, het is een goede start.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:59 schreef Syrena het volgende:
Ik wel![]()
Maar goed, wat lul ik nou, ik heb precies 1 maand betaald op Lexa gezeten (jaha voor de gein ingeschreven) 1 date gehad en we hebben nu al bijna 2 maanden 'ferkering'.
Scheren doe ik wel nog steeds voordat ik naar 'm toe ga
Zo hoort dat gewoon. Rokjes zijn okee, trouwens, mits lekkere benen.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zie je, het is een goede start.
En ik vind het gewoon fijn om mezelf een beetje mooi te maken voor zoiets. Beetje mijn best doen voor zo'n kerel, dat vinden ze leuk.![]()
ik zou het niet vragen, maar that's mequote:Op maandag 18 juli 2005 13:01 schreef Syrena het volgende:
Ondertussen heb ik wel nog niet precies losgepeuterd met hoeveel Lexa-dames hij nou heeft afgesproken. Ik vraag me ook af of het verstandig is om dat te weten...
Op zich had ik wel meer willen daten trouwens.
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zie je, het is een goede start.
En ik vind het gewoon fijn om mezelf een beetje mooi te maken voor zoiets. Beetje mijn best doen voor zo'n kerel, dat vinden ze leuk.![]()
Als je maar niet gaat ruften in bed.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik ben nu in het stadium: 'Kijken hoe ver ik kan gaan voordat hij afknapt op iets".
Komend weekend ga ik mijn bril opzetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |