http://www.lifepod.netquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:11 schreef Anna-bella het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik wel leuk
De rest niet zo![]()
Waar kun je deze bestellen dan, tonks?
Bij de Applestore. Die wil ikquote:De Bumperz van XtremeMac beschermen uw iPod shuffle door middel van een stijlvol gekleurde stootrand. De Bumperz voor iPod shuffle worden geleverd in een set met vijf verschillende kleuren, zodat u de kleur kunt kiezen die past bij uw stemming en uw smaak.
Bij Bumperz draait alles om stijlvolle bescherming. Doordat de Bumperz zowel aan de iPod shuffle als aan het sleutelkoord worden bevestigd, voorkomen ze dat de iPod shuffle per ongeluk losraakt van het sleutelkoord. Ook beschermen ze de randen van de iPod shuffle tegen deuken en krassen.
Bumperz voor iPod shuffle zijn het summum van gebruiksgemak. Ze zijn in een handomdraai aangebracht of verwijderd. Bumperz geven u volledig en ongehinderd toegang tot de knoppen aan de voor- en achterkant van de iPod shuffle. Bovendien zijn de Bumperz aan de bovenkant voorzien van een opening waardoor u uw oordopjes rechtstreeks kunt aansluiten op de iPod shuffle.
Tonks heeft een goed verhaal opgehangen om dit topic te openen, en ik ging overstagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:09 schreef Markster het volgende:
dat kan niet gewoon in het ipod topic?
Nee toch niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:26 schreef Geqxon het volgende:
Die tasjes laten wel zien hoe hard de iPod voor vrouwen en gays zijn
Die stickers vind ik dus echt ontzettend lelijk.quote:
Sorry Timmyquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet meer offtopic gaan aub!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |