verkeerde topic denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snap niet wat mensen er lelijk aan vinden![]()
Ik wil wel heel graag maar ben die dag naar duitslandquote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef nrg het volgende:
Gaat er nog iemand naar de release zaterdag? Ik ga naar Utrecht met mijn hond Gino:
[afbeelding]
Jawelquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij komt vrijdag in de winkel officieel, dus waarschijnlijk woe/donderdag al. Hoef je niet echt meer te reserveren toch?
Ik zie die teckelversie wel zitten omdat daar de "pug" ook bijzit .quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef ivetje het volgende:
Maar ja, wie wil dan ook de dwergteckel...da's wel de meest lompe hond van alle games
Ok, er zijn mensen die het leuk vinden...maar dan moet je ook van een teckel houden. Meeste mensen vinden zo'n page-puppie ofzo heel erg leuk en kiezen dan dus voor de labrador ofzo. Teckel is gewoon een minder gewilde hond, en dat zal dan ook bij nintendogs wel zo zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:30 schreef DoctorDemento het volgende:
[..]
Ik zie die teckelversie wel zitten omdat daar de "pug" ook bijzit .
I know...met iemand die ook de game heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:16 schreef super-muffin het volgende:
Maar ivetje, je kan ook honden uitwisselen of unlocken als je verder in het spel bent heb ik begrepen.
De dwergteckel en die pug vind ik de enige erge die erbij zitten, de andere 4 zijn supertoffe stoere hondenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:50 schreef ivetje het volgende:
Hmm, de roze DS is met de dwergteckel-gameWie bedenkt dat!! Geen enkele vrouw wil toch een dwergteckel!!! En de jongens krijgen de labrador hoor
Ik wil de roze DS met de labrador...is die DS ook los verkrijgbaar?
140 last time I checked (donderdag)quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef JimmyJames het volgende:
Bij de MM in Groningen is de DS nu echt bespottelijk goedkoop![]()
Verkeerd topic, neem me niet kwalijk![]()
Oh en ik heb de Japanse versie trouwens gespeeld, vond er geen zak aan![]()
Overal dude, 129 euro.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef JimmyJames het volgende:
Bij de MM in Groningen is de DS nu echt bespottelijk goedkoop![]()
Verkeerd topic, neem me niet kwalijk![]()
Oh en ik heb de Japanse versie trouwens gespeeld, vond er geen zak aan![]()
Helaas Nintendogs voor 20 euro.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:19 schreef Morthill het volgende:
Naja, de Nintendogs pack zal nog steeds 140/150 zijn of zo. Helaas.
Denk het vast nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Helaas Nintendogs voor 20 euro.![]()
Ik ga Nintendogs NIET kopen. Ben ik de enige?
Ja idd, die pug is echt lelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:03 schreef lelibel het volgende:
[..]
De dwergteckel en die pug vind ik de enige erge die erbij zitten, de andere 4 zijn supertoffe stoere honden![]()
. Dat kun je toch bij de rest niet zeggen... (geen idee waarom ze het dan ook vernoemd hebben naar die dwergteckel)
pas op je woordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef Lexie het volgende:
Zaterdag zijn er Nintendogs launchparty's bij de toys r us in:
Leeuwarden
Hengelo
Eindhoven
Utrecht
Muiden
Ik moet naar Hengelo, beetje tussen de boeren staan dus.
Wou ik toch zeggen, ik nam ook direct een beagle en erachteraan de husky. Superstoere hondjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:32 schreef ivetje het volgende:
Ja idd, die pug is echt lelijkVind het ook stom dat ze hem naar zo'n raar hondje vernoemen, neem dan de husky of de beagle
Idd, voor mij is dat toch wel heel dichtbijquote:
Weet ik nog niet, nadere briefing moet nog komen. Maar als je in Hengelo woont moet je zeker komenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:10 schreef lelibel het volgende:
[..]
Wou ik toch zeggen, ik nam ook direct een beagle en erachteraan de husky. Superstoere hondjes![]()
[..]
Idd, voor mij is dat toch wel heel dichtbij. Zal ik ook gaan
? Hoelaat is het??
Oe, dat klinkt wel heel aantrekkelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:22 schreef Lexie het volgende:
Weet ik nog niet, nadere briefing moet nog komen. Maar als je in Hengelo woont moet je zeker komen. Fokkers maken natuurlijk extra kans op goodies, als ik die daar kan uitdelen
.
Maar, tis toch nog geen 7-10. WTFquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vandaag Nintendogs gekregenM'n knuffel nog niet, die hadden ze nog niet binnen bij Dixons.
En en en??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vandaag Nintendogs gekregenM'n knuffel nog niet, die hadden ze nog niet binnen bij Dixons.
Je moet wel de juiste persoon quotenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:19 schreef nrg het volgende:
[..]
En en en??
Welk puppy heb je en hoe heet ie?
En, hoe heet je hond ???? Wat voor een hond is hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:08 schreef Meppo het volgende:Heeft die een blauwe DS met nintendogs gister even bij de dixons gekocht omdat die niks te doen had hoor..
![]()
![]()
Ja dat maakt zeker wat uit, je mag natuurlijk alleen komen als we je iets kunnen verkopenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef lelibel het volgende:
[..]
Oe, dat klinkt wel heel aantrekkelijk. Maar ik heb het spel al wel dus, maakt dat wat uit?
Haha, ik had mijn DS de eerste week gewoon meegenomen naar mijn werkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:56 schreef remcheese het volgende:
ik : mag ik al naar huis? ik heb thuis een hondje wat verzorging nodig heeft..
manager : nee
ik : kutttttttt
(misschien had ik dat nintendogs t-shirt niet aan moeten doen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |