Nee, ik kan met mijn Super Mario 64 DS en metroid prime hunters ook niet linken met een Europese versie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:28 schreef hbootsman het volgende:
Je kunt met alle import spellen gewoon communiceren met eropeese versies![]()
Ja, maar nu nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef HomerJ het volgende:
Ikke wel....
Zowel Super Mario 64 als Metroid Prime
Ownagequote:
No shit sherlock! Ik ga het "spel" niet eens kopen. Ik heb totaal geen behoefte aan het gooien van een bal door een kamer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag binnen gekregen
Best een raar *spel* eigenlijk
Besteld bij Play-asia, maar ze zijn nu uitverkocht... Mijn vriend heeft de digicam, maar op play-asia staat ie:quote:
Shampoo kopen, gebruiken, en vervolgens borstel kopen, gebruiken.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
Aaaaargghhhh...m'n pup heeft vlooien...wat kan ik het beste doen?
Ik denk dat Nintendo over een tijdje wel wat packs zal gaan uitbrengen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:31 schreef super-muffin het volgende:
Komt er een pack met een DS en Nintendogs er bij of niet?
Hmm das dan toch minder , want ik ken echt niemand in de buurt met een DS!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:11 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kan je alle honden verzamelen door te interacten met andere nintendogs in de barkmode. Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |