Nee, ik kan met mijn Super Mario 64 DS en metroid prime hunters ook niet linken met een Europese versie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:28 schreef hbootsman het volgende:
Je kunt met alle import spellen gewoon communiceren met eropeese versies![]()
Ja, maar nu nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef HomerJ het volgende:
Ikke wel....
Zowel Super Mario 64 als Metroid Prime
Ownagequote:
No shit sherlock! Ik ga het "spel" niet eens kopen. Ik heb totaal geen behoefte aan het gooien van een bal door een kamer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag binnen gekregen
Best een raar *spel* eigenlijk
Besteld bij Play-asia, maar ze zijn nu uitverkocht... Mijn vriend heeft de digicam, maar op play-asia staat ie:quote:
Shampoo kopen, gebruiken, en vervolgens borstel kopen, gebruiken.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
Aaaaargghhhh...m'n pup heeft vlooien...wat kan ik het beste doen?
Ik denk dat Nintendo over een tijdje wel wat packs zal gaan uitbrengen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:31 schreef super-muffin het volgende:
Komt er een pack met een DS en Nintendogs er bij of niet?
Hmm das dan toch minder , want ik ken echt niemand in de buurt met een DS!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:11 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kan je alle honden verzamelen door te interacten met andere nintendogs in de barkmode. Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet.
>>> 7 OKTOBER 2005 <<<quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer komt de nederlandse versie eigenlijk uit?
heb je als eens gewifi't met een andere versie? Zo moest dat dacht ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoë wordt steeds beter in discusvangenIk verdien goud geld met dat beest
Weet iemand trouwens al hoe je andere hondne kunt unlocken? Moet je eerst alle 6 de rassen van je eigen versie gekocht hebben? Moet je een bepaald aantal trainerpunten hebben (zoja, hoeveel)? Moet je in de competities alles winnen?
HOE ! !
Dat ga ik morgen dan wel testen met boxer Binkquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heb je als eens gewifi't met een andere versie? Zo moest dat dacht ik
in de N-gamer kreeg deze game BTW een 9.5![]()
luisterd jopie (quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen dan wel testen met boxer Bink.
In discusvangen is jopie ook keeiiigoed, die hoogste klasse is alleen bijna niet te doen. Jopie kan het wel, ik kan alleen niet zo goed gooien. En hoe moet je ooit meer dan 50 punten scoren
.
Unlockables:quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoë wordt steeds beter in discusvangenIk verdien goud geld met dat beest
Weet iemand trouwens al hoe je andere hondne kunt unlocken? Moet je eerst alle 6 de rassen van je eigen versie gekocht hebben? Moet je een bepaald aantal trainerpunten hebben (zoja, hoeveel)? Moet je in de competities alles winnen?
HOE ! !
Geen. Net als in Animal Crossing werk je altijd met dezelfde file.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:18 schreef BMH het volgende:
Hoeveel save slots heb je in Nintendogs?
Cool! Ik heb net al Pug vrijgespeeld in mn Lab versie (meer dan 2000 trainer punten).quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Unlockables:
Dachshund: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/926849.html
Labrador: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/928837.html
Chihuahua: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/926847.html
^^quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef H.Flick het volgende:
Gaat de tijd echt real-time? Want ik wil Minky meer truukjes leren en dat kan nu niet
Roy am cryquote:Golden Retriever 20,000 Trainer Points
quote:
ah, mooi. Ze vond net al een spaceshuttle-model, da's al een stukje beterquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
@Saviour: Je hond vindt steeds betere items als je meer punten krijgt. De mijne heeft al veel gevonden (onder andere een Maori beeldje gevonden, een piratenhoed, een Japanse nekband, een kubusspeeltje en een pop).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |