verkeerde topic denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snap niet wat mensen er lelijk aan vinden![]()
Ik wil wel heel graag maar ben die dag naar duitslandquote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef nrg het volgende:
Gaat er nog iemand naar de release zaterdag? Ik ga naar Utrecht met mijn hond Gino:
[afbeelding]
Jawelquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij komt vrijdag in de winkel officieel, dus waarschijnlijk woe/donderdag al. Hoef je niet echt meer te reserveren toch?
Ik zie die teckelversie wel zitten omdat daar de "pug" ook bijzit .quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef ivetje het volgende:
Maar ja, wie wil dan ook de dwergteckel...da's wel de meest lompe hond van alle games
Ok, er zijn mensen die het leuk vinden...maar dan moet je ook van een teckel houden. Meeste mensen vinden zo'n page-puppie ofzo heel erg leuk en kiezen dan dus voor de labrador ofzo. Teckel is gewoon een minder gewilde hond, en dat zal dan ook bij nintendogs wel zo zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:30 schreef DoctorDemento het volgende:
[..]
Ik zie die teckelversie wel zitten omdat daar de "pug" ook bijzit .
I know...met iemand die ook de game heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:16 schreef super-muffin het volgende:
Maar ivetje, je kan ook honden uitwisselen of unlocken als je verder in het spel bent heb ik begrepen.
De dwergteckel en die pug vind ik de enige erge die erbij zitten, de andere 4 zijn supertoffe stoere hondenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:50 schreef ivetje het volgende:
Hmm, de roze DS is met de dwergteckel-gameWie bedenkt dat!! Geen enkele vrouw wil toch een dwergteckel!!! En de jongens krijgen de labrador hoor
Ik wil de roze DS met de labrador...is die DS ook los verkrijgbaar?
140 last time I checked (donderdag)quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef JimmyJames het volgende:
Bij de MM in Groningen is de DS nu echt bespottelijk goedkoop![]()
Verkeerd topic, neem me niet kwalijk![]()
Oh en ik heb de Japanse versie trouwens gespeeld, vond er geen zak aan![]()
Overal dude, 129 euro.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef JimmyJames het volgende:
Bij de MM in Groningen is de DS nu echt bespottelijk goedkoop![]()
Verkeerd topic, neem me niet kwalijk![]()
Oh en ik heb de Japanse versie trouwens gespeeld, vond er geen zak aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |