bronquote:Partnerruil in het Gooi
door onze redactie
AMSTERDAM - De relatie tussen Daphne Bunskoek (31) en dj Wessel van Diepen (38) mag dan alweer een aantal weken bekend zijn, nieuw is de combinatie Sophie Hilbrand (29) en haar BNN-collega Jeroen Pauw (44).
De nieuwe RTL Boulevard-presentatrice en Sophie vallen blijkbaar op dezelfde mannen... Sophie scharrelde eerder met Wessel en Daphne had een relatie met Jeroen, met wie ze overigens nog steeds goed bevriend is. De twee kregen een relatie toen Jeroen haar voor het programma Goedemorgen Nederland coachte in het presenteren. Het lijkt erop dat Jeroen een nieuwe leerlinge heeft gevonden...
Als je van het verlopen doorgerookte alcoholisten-type houdt wel ja...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef Cesarino het volgende:
Das pas een jammie op en top vrouw
Pauper naam, daar krijg ik dus spontaan erectiestoornissen van.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef Cesarino het volgende:
Jeroen heeft ook nog een poosje met Manuele kemp gegaan.Das pas een jammie op en top vrouw
En met Mieke van der Weij. Pauw is de Gooise Matras in persoon...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:35 schreef Alessandro het volgende:
Hij had ook nog met Loretta schrijver.
Zou dat door roken komen dat ze zo'n zwaar goor stem heeft?? Op zich zag ze er vroeger in de tijd van wedden dat er nog best geil uit. Maar tegenwoordig...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:35 schreef Magistic het volgende:
Heb altijd gedacht dat die Manuela Kemp een omgebouwde vent was...
Gecombineerd met flink whiskey drinken en een boel andere dingen die God verboden heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:38 schreef Alessandro het volgende:
Zou dat door roken komen dat ze zo'n zwaar goor stem heeft?? Op zich zag ze er vroeger in de tijd van wedden dat er nog best geil uit. Maar tegenwoordig...
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef Cesarino het volgende:
Jeroen heeft ook nog een poosje met Manuele kemp gegaan.Das pas een jammie op en top vrouw
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
OMG
Wel origineel, met een varkentje aan je hangtiet op de foto
Dat is soms ook wel lachwekkendquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef Hopey het volgende:
Ik kan hem niet uitstaan. Hij is af en toe zo cynisch in Nova
Ik vind dat cynisme juist wel ok. Wat is daar nou mis mee?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef Hopey het volgende:
Ik kan hem niet uitstaan. Hij is af en toe zo cynisch in Nova
Ihl!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef Cesarino het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |