Het gaat over Mega Man in het algemeen. Ook die in de tekenfilms van Captain Nintendo.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:22 schreef mordradead het volgende:
Er staat een x achter tussen haakjes maar het gaat over mega man in het algemeen denk ik
Je heb gelijk, maar ik ga niet meer aan de OP zitten, omdat de poll anders (even) niet meer werkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:22 schreef Frollo het volgende:
Kan 'Streepje pixels' niet gewoon 'Streepje' worden? Alle figuren in dit tournament bestaan uit pixels immers
Master Chief maakte een mooie inhaalslag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:23 schreef mordradead het volgende:
overigens is het natuurlijk belachelijk dat master chiefvan ganondorf
wint
Okayquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je heb gelijk, maar ik ga niet meer aan de OP zitten, omdat de poll anders (even) niet meer werkt.
Jij verpest de poll dus..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:12 schreef Yankee_One het volgende:
ken alle figuren niet, heb dus maar gestemd op de coolste :p
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:20 schreef mordradead het volgende:
Mega Man en Glottis![]()
natuurlijk is larry ook oke maar ik heb op de nes erg veel plezier aan mega man beleefd
dat dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef Vagere_Hein het volgende:
Larry en Glottis uiteraard.
* Vagere_Hein neuriet themesong van Larry
Master Chief heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:23 schreef mordradead het volgende:
overigens is het natuurlijk belachelijk dat master chiefvan ganondorf
wint
op basis van het aantal stemmenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Master Chief heeft gewonnen?
Op basis waarvan?
Ganondorf heeft volgens de pol gewoon gewonnen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Master Chief heeft gewonnen?
Op basis waarvan?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef mordradead het volgende:
er zat 4% verschil indus eigenlijk moet ganondorf door
Dat zal alleen maar erger worden naarmate de rondes toenemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:00 schreef DinoPK het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar welke poll jij kijkt, master chief heeft toch echt wat stemmen meer hoor. Belachelijk close overigens, mensen moeten toch echt meer gaan kijken naar het Character en niet naar de game die er achter zit.
Geldt dat niet voor beide keuzes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:00 schreef DinoPK het volgende:
Belachelijk close overigens, mensen moeten toch echt meer gaan kijken naar het Character en niet naar de game die er achter zit.
Ah wacht. Er staat nog iets in mijn cachequote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:00 schreef DinoPK het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar welke poll jij kijkt, master chief heeft toch echt wat stemmen meer hoor. Belachelijk close overigens, mensen moeten toch echt meer gaan kijken naar het Character en niet naar de game die er achter zit.
Geldt voor elke rondequote:
Daar had ik het in de vorige ronde ook over, en toen kreeg ik als antwoord dat ik gewoon mocht stemmen als ik maar één helft van een duo kende. Het tournament gaat immers om het populairste karakter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:45 schreef DinoPK het volgende:
Zelfde met een character dat je niet kent, of zelfs beide niet kent: eigenlijk ben je dan niet in staat een goede keuze te maken. In de film tournaments stemt men dan gewoon niet.
Pas met Mega Man X vond ik de serie echt geweldig. Daarvoor was het leuk, maar de overschakeling naar de SNES was zijn beste move ooit.quote:
Wat wil je daarmee insinueren?! Schurk! Racist! Discriminerend persoon! Tuig!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:54 schreef speknek het volgende:
Ik wel, Pikachu is een klassiek gamekarakter. Een toonbeeld van goed character design. Da's ook de reden dat ik voor Ganon(dorf) heb gekozen, over Master Chief. Alhoewel het bij de één een hoofdpersoon betrof die dus een ronder karakter heeft dan de ander, is de character art van Master Chief te saai en standaard. Het onderscheid hem letterlijk niets van alle andere menselijke karakters in het spel.
Daarentegen zie je bij Ganondorf gelijk dat ie niet pluis is, dat hij oosterse invloeden heeft, etc.
Daar hebben meer spellen last van gehad. Maar Megaman is na de SNES op de Playstation en Dreamcast terecht gekomen (dacht ik). Daar deden ze het ook altijd erg goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Pas met Mega Man X vond ik de serie echt geweldig. Daarvoor was het leuk, maar de overschakeling naar de SNES was zijn beste move ooit.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee insinueren?! Schurk! Racist! Discriminerend persoon! Tuig!
Megaman kreeg min of meer een complete make-over. Weinig karakters die op zo'n geslaagde manier zijn geupgraded naar een ander serie. De vijanden waren anders, de omgevingen en de manier van spelen kregen opeens een andere toon.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar hebben meer spellen last van gehad. Maar Megaman is na de SNES op de Playstation en Dreamcast terecht gekomen (dacht ik). Daar deden ze het ook altijd erg goed.
Whehe, meer dat het best knap is hoe je met een paar kleine accenten, en dan bedoel ik dus niet een gigantische halve maan die hij meedraagt, toch een gevoel mee te geven. Met name als je naar veel oudere sprites kijkt, die moet je zelf maar eens proberen te tekenen, dan gaat er echt een heel denkproces aan vooraf hoe je met een paar pixels toch precies de juiste snaar kunt raken. Hoge complexiteit is trouwens ook zoiets aan Ganondorf's uiterlijk waar overna gedacht is, maar dat doet Master Chief ook goed: 'goede' karakters hebben vaak weinig detail, 'slechte' karakters veel. Ook weer iets psychologisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
maar ben nu wel nieuwsgierig naar zijn verklaring
Misschien komt dat omdat de speler zelf meer ruimte krijgt om invulling te geven aan de karakter die hij speelt. Zulke karakters zijn ook vaak populair terwijl er weinig omheen zit. Master Chief, Gorden Freeman, maar ook Revan (KOTOR) die gewoon opgehemeld is tot een legende op SW forums. Vooral die laatste is toch wel het vaagst van allemaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Whehe, meer dat het best knap is hoe je met een paar kleine accenten, en dan bedoel ik dus niet een gigantische halve maan die hij meedraagt, toch een gevoel mee te geven. Met name als je naar veel oudere sprites kijkt, die moet je zelf maar eens proberen te tekenen, dan gaat er echt een heel denkproces aan vooraf hoe je met een paar pixels toch precies de juiste snaar kunt raken. Hoge complexiteit is trouwens ook zoiets aan Ganondorf's uiterlijk waar overna gedacht is, maar dat doet Master Chief ook goed: 'goede' karakters hebben vaak weinig detail, 'slechte' karakters veel. Ook weer iets psychologisch.
Ah ok. Zou het dan niet meespelen dat het iets te maken heeft met programmeren? De hoofdfiguur moet zo makkelijk mogelijk op het scherm te projecteren zijn maar de slechterik, de eindbaas mag wel zo speciaal mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:47 schreef speknek het volgende:
Ik heb het nu puur over uiterlijk heh? Het kan meespelen, dat onderbewust iemand die er complex uitziet al veel te veel is ingevuld om nog dingen op te projecteren (en dat kan weer meespelen dat iedereen vroeger de game characters leuker vond.. hm..), maar het ging me er meer om dat een hoge complexiteit (ook in ruimtes) vaak een ongemakkelijker gevoel geeft.
Nou, programmeertechnisch maakt het niet zoveel uit. Die sprite moet toch op het scherm gezet worden. Of het ding nou 20 pixels hoog is of 100 pixels, het vereist toch dezelfde handeling.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ah ok. Zou het dan niet meespelen dat het iets te maken heeft met programmeren? De hoofdfiguur moet zo makkelijk mogelijk op het scherm te projecteren zijn maar de slechterik, de eindbaas mag wel zo speciaal mogelijk zijn.
Ik bedoelde Glottisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:14 schreef gieling het volgende:
Larry Laffer omdat ik nooit echt met Megaman heb gespeeld en Minsc omdat ik die er leuker uit vind zien
Minscquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:59 schreef Zeloot het volgende:
Feel the burning stare of my HAMSTER and change your ways!
Het was een woordspelingquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:02 schreef speknek het volgende:
Je lach in een deuk. Ik ben bezopen en zie het nog wel. Loser
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |