Thanx! Jij ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:44 schreef popolon het volgende:
Grats.
Ik heb sinds vorige week ook een baan, een IT afdeling op een groot college, 28 uur in de week en krijg vrij netjes betaald.
Geeft me mooi de tijd om rustig verder te kijken als ik dat wil.
Hey!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Individual het volgende:
[..]
Thanx! Jij ook!![]()
maak je tenminste ook geen 'misbruik' van je vrouw meer hahaha![]()
Even voor de duidelijkheid, het is niet een expats only flat, het plaatje komt van een expats site. Ik denk zelf dat minder dan 10% expat is. Het is redelijk buiten het centrum (en onder de prijsklasse van de 'echte expat'quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:53 schreef Skeffie het volgende:
Libris is ook druk jongens.....
Anyways, ik haat van die flats waar alleen maar expats in zitten, vaak is dat kouwe kak die zich niet graag tussen de "normale" bevolking willen mengen.
welkom!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:57 schreef seb_reimers het volgende:
Nou,
Zoals al eerder gesteld: Het is nu definitief! Het wordt Singapore!![]()
Uiteindelijk nog twee banen aangeboden gekregen (New Jersey en Singapore), maar toch voor Singapore gegaan! We vertrekken de 14e (en komen dus de 15e aan) en de 19e al aan het werk daar![]()
Nu nog alles regelen!![]()
Voordat ik naar Taiwan ging was ik al weg uit NL want toen woonde ik in de UKquote:Op zondag 11 september 2005 17:55 schreef KNAK het volgende:
Eenmaal uit Nederland en ergens goed gesettled wil je er niet meer naar terug en ga je rekken (=bijtekenen)
Maar toch wel voor een korte tijd?quote:Op zondag 11 september 2005 17:55 schreef KNAK het volgende:
Eenmaal uit Nederland en ergens goed gesettled wil je er niet meer naar terug en ga je rekken (=bijtekenen)
Die periode van één jaar heeft meer te maken met mijn werkgever die voorzichtig is om een grote financiele verplichting voor langere tijd aan te gaan. Onder de huidige condities wil ikzelf nog wel wat langer blijven.quote:Op zondag 11 september 2005 18:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar toch wel voor een korte tijd?
Ik ga met kerst 10 dagen terug, en in de zomer met het WK voetbal ook en kan eerlijk gezegd niet wachten.
Is je terugkeer naar India al gegarandeerd? Blijf je bij dezelfde baas touwens?quote:Op zondag 11 september 2005 14:18 schreef KNAK het volgende:
*zit sinds gisteren nu ook weer in een process of change ; misschien nieuwe baan wat gaat inhouden dat ik voor bepaalde tijd naar Belgie moet1 maand, 2 maanden....iets in die geest en dan weer terug naar India
December komt ook weer dichterbij , 10 daagjes de tijd om een drop overdose op te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |