F*ck, ik wilde al bijna tikken wie dat was voordat ik me besefte dat ik niet in Muziektrivia zatquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:56 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
geef hammet de schuld! ik had het uit zijn OP gehaald
whehehe dat je daar een boete voor krijgt. Het is mij zo vaak voor gebeurt, maar nog nooit een boetequote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:01 schreef Jorikjet het volgende:
aaarch dillema, ik hoor nu the stone roses, en denk dan weer hoe vet het geluid is van een stratocaster!
kreeg trouwens net een boete thuis van 50 euroopenbaar dronkenschap, zoals een echte rocker dat doet
Proberen in de winkel is de enige oplossing! Er moet gewoon een duidelijke *klik* zijn tussen jou en de gitaar, of dat nou een PRS of een Squier is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:01 schreef Jorikjet het volgende:
aaarch dillema, ik hoor nu the stone roses, en denk dan weer hoe vet het geluid is van een stratocaster!![]()
Kan goed gaan. Maar echt goed is het niet, nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:55 schreef Svyatagor het volgende:
Wel vreemd is dat het een Spaanse gitaar is, maar dat er stalen snaren opzittenDaardoor klinkt hij wel diep en hard, maar of het zo goed is voor de hals...
![]()
Rock/metalquote:Op zondag 17 juli 2005 10:58 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ligt eraan welke muziek je wilt spelen.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 17 juli 2005 11:39 schreef Schorpioen het volgende:
Koop een metronoom, zet die op een heel laag tempo zodat je een lick makkelijk aankan, en hem goed en volledig foutloos kan spelen. Speel de lick 1000 keer zodat je hem kan dromen. Vervolgens zet je elke dag de metronoom 1 tandje hoger, niet meer. Hou dat trouw vol en na een paar maanden speel je bijna ongemerkt fast as lightning.
Forty licks...quote:Op zondag 17 juli 2005 12:13 schreef Jorikjet het volgende:
40!
Om aan te geven dat de grondtoon niet de laagste noot is.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.tabpower.com/s36650.html
Daar staat: /E, G/A, C/G en op een gegeven moment: G /A /G D/F# /E /D A.
Wat is de bedoeling van al die /-dingen?
(als iemand dat liedje niet heeft kan ik 't over msn messenger wel doorsturen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |