K dacht dat jij een HD 147 wou?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:09 schreef Ibanez het volgende:
Zo.... stackie tuttie completti... Gisteren een Marshall JCM 900 1960 A Lead gehaald!! (4 keer 12" )
Wat een bakbeest... 26ste eerste optreden in de formatie van de band zoals ie nu is, dus kan ie zich bewijzen op het podium...
Ja dat wilde ik ook.... met een Line 6 cab... Margoed.. $$$$$$$.quote:
koel. Waar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:09 schreef Ibanez het volgende:
26ste eerste optreden in de formatie van de band zoals ie nu is, dus kan ie zich bewijzen op het podium...
Een betere foto is altijd welkom. Dit zou ook een prachtige kopie kunnen zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit topic lijkt me wel een mooie gelegenheid om mijn fender stratocaster te showen!
[afbeelding]
veel betere foto's kan ik niet schieten met mijn webcam maar hier zijn er nog wat:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een betere foto is altijd welkom. Dit zou ook een prachtige kopie kunnen zijn![]()
super lekker, vooral de slag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:24 schreef Cynic het volgende:
en, speelt en klinkt-ie een beetje fijn?
Mooi hoor. Is het een Mexicaan, of een oude Made in USA?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
super lekker, vooral de slag.
ik betaalde er 499 euro voor
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Mooi hoor. Is het een Mexicaan, of een oude Made in USA?
mexicaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Mooi hoor. Is het een Mexicaan, of een oude Made in USA?
Ik heb dat ook vaker, Ik speel heel veel op deze manier:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef Fixxxer het volgende:
Hmmm als het goed is kun je met zo'n ding een beetje verantwoord oprekken he... Kweenie, misschien rag je veel powerchords en dan is een A toch dunner dan een E ik zeg ook maar wat
Dat zijn zeker goede versterkers. Ik heb een keer een Twintone geprobeerd en het deed me wat denken aan Fender Twin en Engl versterkers. Ze zijn wel erg prijzig..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:15 schreef ssebass het volgende:
Vandaag een Koch twintone gekocht. Wat een geweldig ding is dat. Echt een supergeluid. Als iemand nog een versterker nodig heeft dan zal ik daar zeker voor gaan kijken. Morgen tijd om hem uitgebreid te gaat testen.
Ik wissel niet elke anderhalve week a twee weken snaren ivm het knappen ervan, ik wissel ze omdat ze wegespeeld zijn en je de fretten voelt op de snaren. Ze zijn dan ook ruw..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef Cynic het volgende:
Klinkt misschien stom, maar knappende snaren kan ook met controle te maken hebben.
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:11 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ik wissel niet elke anderhalve week a twee weken snaren ivm het knappen ervan, ik wissel ze omdat ze wegespeeld zijn en je de fretten voelt op de snaren. Ze zijn dan ook ruw..
Ja dat geloof ik maar ik ben ook geen gitaar newbie meer. Met mijn eerste snaren deed ik een jaar terwijl ik dagelijks gemiddeld toch een uur speelde. Op het moment heb ik erg weinig tijd maar zijn er wel twee A snaren in 2 weken geknapt. Maar ik ga het nog een keer proberen hopelijk gaat deze langer mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef Cynic het volgende:
Klinkt misschien stom, maar knappende snaren kan ook met controle te maken hebben.
Ik heb hetzelfde probleem... met 'm zweethandjes (quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:11 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ik wissel niet elke anderhalve week a twee weken snaren ivm het knappen ervan, ik wissel ze omdat ze wegespeeld zijn en je de fretten voelt op de snaren. Ze zijn dan ook ruw..
Ik heb laatst in de Feedback in Rotterdam een half uur met Nitespeed op akoestische gitaartjes lopen raggen. We kwamen eruit dat de Ibanez AW-85 zeer goed was in de prijs / kwaliteit verhouding. De Ibanez koste rond de 200. Verder zat ik te twijfelen tussen een Seagull van rond de 300 te twijfelen en de Ibanez, maar ik vond het verschil niet groot genoeg om voor de duurdere Seagull te gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef De_Loet het volgende:
Ik heb nu een redelijk goedkope acoustische gitaar, die ik al een tijdje heb. Hij is wel redelijk kapot. Ik kan eigenlijk niet goed gitaar spelen, een paar makkelijke nummers alleen. Aangezien ik deze vakantie heel veel heb gewerkt, kan ik een nieuwe gitaar aanschaffen en op gitaarles gaan. Heeft er iemand tips over waar ik op moet letten als ik een nieuwe acoustische gitaar koop? ik ben bereid er tot 300 euro aan te spenderen.
En over gitaarles: kan ik dit beter doen bij een full-time muziekleraar, of is het ook goed als ik dit volg bij een (goedkopere) rockacademiestudent?
groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |