abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1971800

ben nu echt heeeel erg boos. Zit lekker rustig op een broodje te kauwen, breekt er een stuk van mn tand af die mijn tandarts onder handen heeft genomen (lees wortelkanaalbehandeling LEES ZONDER FOKKING VERDOVING!). Enfin kennelijk heeft ie die tand toch niet naar behoren behandeld anders breekt er echt geen stuk onder de vulling af!?!?!

Maar goed nu komt het allerbelachelijkste, zou er pas voor behandeling terecht kunnen op 16 november?!?!?!? WTF????

was zo pissed dat ik opgehangen heb. Bel straks nog wel terug en dan wil ik die sukkel zelf ipv die koe van een assistente. Ze zijn echt gek geworden

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_1971837
Neem een andere
pi_1971865
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 14:26 schreef Aneurism het volgende:
Neem een andere
mja alleen probleempje is dat ik echt vet drempelvrees heb bij die lijers (tandarts daarvoor was pas een echte beul, daar valt hij bij in het niet) en ik dus denk dat deze nog wel enigszins betrouwbaar is in zijn handelingen (niet dat ik opeens een haak in mn wang heb ofzo ) het suckt gewoon aars allemaal, ga d'r ff over nadenken Graz gaat een moment van bezinning krijgen....
I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_1971913
wie zo mooi wilt zijn als jij moet pijn lijden
pi_1971983
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 14:33 schreef Aneurism het volgende:
wie zo mooi wilt zijn als jij moet pijn lijden
aan jou heb ik ook he-le-maal niks he tsk
  maandag 22 oktober 2001 @ 14:47:25 #6
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1972020
quote:
(lees wortelkanaalbehandeling LEES ZONDER FOKKING VERDOVING!).
aaaarrgh waarom?!?!?
pi_1972030
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 14:20 schreef GRAZ het volgende:

ben nu echt heeeel erg boos. Zit lekker rustig op een broodje te kauwen, breekt er een stuk van mn tand af die mijn tandarts onder handen heeft genomen (lees wortelkanaalbehandeling LEES ZONDER FOKKING VERDOVING!). Enfin kennelijk heeft ie die tand toch niet naar behoren behandeld anders breekt er echt geen stuk onder de vulling af!?!?!

Maar goed nu komt het allerbelachelijkste, zou er pas voor behandeling terecht kunnen op 16 november?!?!?!? WTF????

was zo pissed dat ik opgehangen heb. Bel straks nog wel terug en dan wil ik die sukkel zelf ipv die koe van een assistente. Ze zijn echt gek geworden

zielig
Was je aan het helpdesken?
pi_1972053
update

*beetje beschaamd is*

werd zojuist door mn tandarts gebeld (zomaar, niet dat ik geeist had dat ie me moest bellen ofzo) en hij laat me as vrijdag komen.....

Als er nou een modje is die de titel ff kan aanpassen, want dit vind ik toch wel heel erg sneu voor 'm na deze vet aardige daad

pi_1972068
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 14:48 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

zielig
Was je aan het helpdesken?

neej moet zometeen weer aan het werk

hoeist met jou?

pi_1972078
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 14:53 schreef GRAZ het volgende:

[..]

neej moet zometeen weer aan het werk

hoeist met jou?

goed, 'k ga binnenkort co-schappen lopen.
Nog leuk als EuroNetslet?
pi_1972079
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 14:47 schreef Phat Lip het volgende:

[..]

aaaarrgh waarom?!?!?

mja weet ik eik nie meer zo goed, wist ook niet zo goed wat er moest gebeuren enzo en opeens had ie me daar een zenuw te pakken en TEEEEEEEEEEEEEERING ik zat tegen het plafond hij nog wat spul in die tand gemikt zodat het minder pijn zou doen maar daggut nie he, halve dag rond gelopen met een scheve bek niet van de verdoving, maar die was soort van spastisch scheef getrokken (zo voelde het althans )
pi_1972082
Tsja, de tandartsen hebben het druk. Dat is niet hun schuld, of ten dele eigenlijk indirect wel, maar ze kunnen er zo direct niets aan doen. Ook een andere tandarts zal om deze reden niet zo makkelijk gaan, ze nemen weinig nieuwe patienten meer aan in allerlei steden.
Wittgenstein
pi_1972091
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 14:55 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

goed, 'k ga binnenkort co-schappen lopen.
Nog leuk als EuroNetslet?

2elijns euroslet binnenkort, eerste vrouwelijke 2elijns slet

*trots is*

maar ja dus draag de titel met eer hoor

co-schappen i know, dacht dat je al begonnen was

pi_1972115
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 14:56 schreef Koekepan het volgende:
Tsja, de tandartsen hebben het druk. Dat is niet hun schuld, of ten dele eigenlijk indirect wel, maar ze kunnen er zo direct niets aan doen. Ook een andere tandarts zal om deze reden niet zo makkelijk gaan, ze nemen weinig nieuwe patienten meer aan in allerlei steden.
weet ik ook wel, mja als er een stuk van je tand afbreekt? das iets anders dan een lullig vullinkie zetten dunkt me. lijkt me wel voorrangpositie.

enfin de beste man heeft het weer helemaal goed gemaakt

pi_1972169
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 14:56 schreef GRAZ het volgende:

[..]

2elijns euroslet binnenkort, eerste vrouwelijke 2elijns slet

*trots is*

maar ja dus draag de titel met eer hoor

co-schappen i know, dacht dat je al begonnen was

zow, misschien ooit nog supervisor van de euronet helpdesk dan
pi_1972198
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 15:08 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

zow, misschien ooit nog supervisor van de euronet helpdesk dan

hehehehe bofh in action

mja kweenie hoor, kzie wel wat er allemaal gaat gebeuren, eerst maar es ff als 2elijn n00b gaan ploeteren

maandag 22 oktober 2001 @ 15:31:50 #17
17547 Kyara_Love
Smoke 'em, Dont smoke �
pi_1972418
Hmz..best wel lullig voor je..gewoon gaan schelden,vind ik altijd een goede optie..als je boos word vliegen ze ineens
Ik zou niet met een kapotte tand (en misschien pijn) blijven lopen
succes meid!!
ordinary people do fucked-up things,When fucked-up things get ordinary
pi_1973253
Kewle icon!! Betekend dit dat als ik je ga tongen restafval tegen ga komen in je lekkere bekkie
pi_1973277
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 16:44 schreef slakkie het volgende:
Kewle icon!! Betekend dit dat als ik je ga tongen restafval tegen ga komen in je lekkere bekkie
je bent wederom tot opperslet verkozen in de categorie droog...
pi_1973288
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 16:45 schreef GRAZ het volgende:

[..]

je bent wederom tot opperslet verkozen in de categorie droog...

LOVE YOU
pi_1973351
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 16:46 schreef slakkie het volgende:

[..]

LOVE YOU

ent ai luf joe toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee swietieeeee kus kus kus kriebel kus kus kus kwijl kus kus kus
pi_1973357
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 15:11 schreef GRAZ het volgende:

[..]

hehehehe bofh in action

mja kweenie hoor, kzie wel wat er allemaal gaat gebeuren, eerst maar es ff als 2elijn n00b gaan ploeteren

Als je net zo goed 2delijnt als fragged kunnen we binnenkort supervisor France Telecom een zoen geven

[CHD] WaterKip heeft gesproken!

pi_1973377
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 16:49 schreef GRAZ het volgende:

[..]

ent ai luf joe toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee swietieeeee kus kus kus kriebel kus kus kus kwijl kus kus kus

Ik wordt zo geil van jou stinkende kotskwijl
pi_1973385
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 16:50 schreef slakkie het volgende:

[..]

Als je net zo goed 2delijnt als fragged kunnen we binnenkort supervisor France Telecom een zoen geven

[CHD] WaterKip heeft gesproken!

eeeeej EEEEEEJ IK BEN BFFH! toevallig

nouja soms

pi_1973396
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 16:52 schreef GRAZ het volgende:

[..]

eeeeej EEEEEEJ IK BEN BFFH! toevallig

nouja soms

Basterd Freggel From Hell!! Kewl bedacht!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')