Maar goed nu komt het allerbelachelijkste, zou er pas voor behandeling terecht kunnen op 16 november?!?!?!? WTF????
was zo pissed dat ik opgehangen heb. Bel straks nog wel terug en dan wil ik die sukkel zelf ipv die koe van een assistente. Ze zijn echt gek geworden
quote:mja alleen probleempje is dat ik echt vet drempelvrees heb bij die lijers (tandarts daarvoor was pas een echte beul, daar valt hij bij in het niet) en ik dus denk dat deze nog wel enigszins betrouwbaar is in zijn handelingen (niet dat ik opeens een haak in mn wang heb ofzo
Op maandag 22 oktober 2001 14:26 schreef Aneurism het volgende:Neem een andere
quote:aan jou heb ik ook he-le-maal niks he tsk
Op maandag 22 oktober 2001 14:33 schreef Aneurism het volgende:wie zo mooi wilt zijn als jij moet pijn lijden
quote:zielig
Op maandag 22 oktober 2001 14:20 schreef GRAZ het volgende:
ben nu echt heeeel erg boos. Zit lekker rustig op een broodje te kauwen, breekt er een stuk van mn tand af die mijn tandarts onder handen heeft genomen (lees wortelkanaalbehandeling LEES ZONDER FOKKING VERDOVING!). Enfin kennelijk heeft ie die tand toch niet naar behoren behandeld anders breekt er echt geen stuk onder de vulling af!?!?!Maar goed nu komt het allerbelachelijkste, zou er pas voor behandeling terecht kunnen op 16 november?!?!?!? WTF????
was zo pissed dat ik opgehangen heb. Bel straks nog wel terug en dan wil ik die sukkel zelf ipv die koe van een assistente. Ze zijn echt gek geworden
![]()
*beetje beschaamd is*
werd zojuist door mn tandarts gebeld (zomaar, niet dat ik geeist had dat ie me moest bellen ofzo) en hij laat me as vrijdag komen.....
Als er nou een modje is die de titel ff kan aanpassen, want dit vind ik toch wel heel erg sneu voor 'm na deze vet aardige daad
quote:neej moet zometeen weer aan het werk
Op maandag 22 oktober 2001 14:48 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
zielig
![]()
Was je aan het helpdesken?
hoeist met jou?
quote:goed, 'k ga binnenkort co-schappen lopen.
Op maandag 22 oktober 2001 14:53 schreef GRAZ het volgende:[..]
neej moet zometeen weer aan het werk
hoeist met jou?
quote:mja weet ik eik nie meer zo goed, wist ook niet zo goed wat er moest gebeuren enzo en opeens had ie me daar een zenuw te pakken en TEEEEEEEEEEEEEERING ik zat tegen het plafond hij nog wat spul in die tand gemikt zodat het minder pijn zou doen maar daggut nie he, halve dag rond gelopen met een scheve bek niet van de verdoving, maar die was soort van spastisch scheef getrokken (zo voelde het althans
Op maandag 22 oktober 2001 14:47 schreef Phat Lip het volgende:[..]
aaaarrgh
waarom?!?!?
quote:2elijns euroslet binnenkort, eerste vrouwelijke 2elijns slet
Op maandag 22 oktober 2001 14:55 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
goed, 'k ga binnenkort co-schappen lopen.
Nog leuk als EuroNetslet?
*trots is*
maar ja dus draag de titel met eer hoor
co-schappen i know, dacht dat je al begonnen was
quote:weet ik ook wel, mja als er een stuk van je tand afbreekt? das iets anders dan een lullig vullinkie zetten dunkt me. lijkt me wel voorrangpositie.
Op maandag 22 oktober 2001 14:56 schreef Koekepan het volgende:
Tsja, de tandartsen hebben het druk. Dat is niet hun schuld, of ten dele eigenlijk indirect wel, maar ze kunnen er zo direct niets aan doen. Ook een andere tandarts zal om deze reden niet zo makkelijk gaan, ze nemen weinig nieuwe patienten meer aan in allerlei steden.
enfin de beste man heeft het weer helemaal goed gemaakt
quote:zow, misschien ooit nog supervisor van de euronet helpdesk dan
Op maandag 22 oktober 2001 14:56 schreef GRAZ het volgende:[..]
2elijns euroslet binnenkort, eerste vrouwelijke 2elijns slet
*trots is*
maar ja dus draag de titel met eer hoor
co-schappen i know, dacht dat je al begonnen was
quote:hehehehe bofh in action
Op maandag 22 oktober 2001 15:08 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
zow, misschien ooit nog supervisor van de euronet helpdesk dan
mja kweenie hoor, kzie wel wat er allemaal gaat gebeuren, eerst maar es ff als 2elijn n00b gaan ploeteren
quote:je bent wederom tot opperslet verkozen in de categorie droog...
Op maandag 22 oktober 2001 16:44 schreef slakkie het volgende:
Kewle icon!! Betekend dit dat als ik je ga tongen restafval tegen ga komen in je lekkere bekkie
quote:LOVE YOU
Op maandag 22 oktober 2001 16:45 schreef GRAZ het volgende:[..]
je bent wederom tot opperslet verkozen in de categorie droog...
quote:ent ai luf joe toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee swietieeeee kus kus kus kriebel kus kus kus kwijl kus kus kus
Op maandag 22 oktober 2001 16:46 schreef slakkie het volgende:[..]
LOVE YOU
quote:Als je net zo goed 2delijnt als fragged kunnen we binnenkort supervisor France Telecom een zoen geven
Op maandag 22 oktober 2001 15:11 schreef GRAZ het volgende:[..]
hehehehe bofh in action
![]()
mja kweenie hoor, kzie wel wat er allemaal gaat gebeuren, eerst maar es ff als 2elijn n00b gaan ploeteren
[CHD] WaterKip heeft gesproken!
quote:Ik wordt zo geil van jou stinkende kotskwijl
Op maandag 22 oktober 2001 16:49 schreef GRAZ het volgende:[..]
ent ai luf joe toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee swietieeeee kus kus kus kriebel kus kus kus kwijl kus kus kus
![]()
![]()
quote:eeeeej EEEEEEJ IK BEN BFFH! toevallig
Op maandag 22 oktober 2001 16:50 schreef slakkie het volgende:[..]
Als je net zo goed 2delijnt als fragged kunnen we binnenkort supervisor France Telecom een zoen geven
[CHD] WaterKip heeft gesproken!
nouja soms
quote:Basterd Freggel From Hell!! Kewl bedacht!!!
Op maandag 22 oktober 2001 16:52 schreef GRAZ het volgende:[..]
eeeeej EEEEEEJ IK BEN BFFH! toevallig
nouja soms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |