quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:53 schreef Kondros het volgende:
wtf
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:57 schreef DinoPK het volgende:
Waarom battlefield 2 en dan niet Black Hawk Down? Als ik kijk naar de trailers/filmpjes dan ziet Black Hawk Down er veel beter uit, en je kan met 64 man online.
Dat is geloof ik terug naar 16 spelersquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:57 schreef DinoPK het volgende:
Waarom battlefield 2 en dan niet Black Hawk Down? Als ik kijk naar de trailers/filmpjes dan ziet Black Hawk Down er veel beter uit, en je kan met 64 man online.
Wat hebben wij met die oude ps2 van doen hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:13 schreef pkwarts het volgende:
Wat alleen zo klote is, is dat het spel 6 wapens heeft en de PS2 variant heeft er 9
Omdat ik die op de pc heb.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:57 schreef DinoPK het volgende:
Oh .. dan heb ik m ook inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Omdat ik die op de pc heb.
Vond hem wel tegen vallen, deel 2 was toch een stuk beter.
Tuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:47 schreef Byte_Me het volgende:
zijn er nog leuke XBOX pakketten te koop? met een spel, extra controller en geheugenkaartje of zo?
haha, ik bedoel uiteraard, kan iemand mij vertellen wat voor pakketten er zijn en hoeveel ze kosten, of kan ik ergens een overzicht hiervan vinden. of moet ik echt alle winkels af gaan.quote:
ja.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
haha, ik bedoel uiteraard, kan iemand mij vertellen wat voor pakketten er zijn en hoeveel ze kosten, of kan ik ergens een overzicht hiervan vinden. of moet ik echt alle winkels af gaan.
is een kadootje voor iemand, dus als de 360 morgen te koop is <200 euro, dan doe ik dat. maar het zal toch wel een xbos of ps2 worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:58 schreef Bastard het volgende:
Kweet het ook niet
Check FRS.nl en vanleest, interroys webpagina's.. dan zal je het wel zien denk ik.
Of spaart ff door naar de Xbox360?
360 is pas november.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
is een kadootje voor iemand, dus als de 360 morgen te koop is <200 euro, dan doe ik dat. maar het zal toch wel een xbos of ps2 worden.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:52 schreef dady het volgende:
Heb net weer een nieuwe XBOX gekocht, tweedehands bij de Nedgame 99 euro. Met 1 controller ziet er nog piekfijn uit, kan ik me oude rotzooi toch weer gebruiken.
Had je beter even op ebay kunnen kijken, daar had je voor die prijs er nog een paar games bijgekregen ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:52 schreef dady het volgende:
Heb net weer een nieuwe XBOX gekocht, tweedehands bij de Nedgame 99 euro. Met 1 controller ziet er nog piekfijn uit, kan ik me oude rotzooi toch weer gebruiken.
Nu heb ik in ieder geval garantie, en heb ik niet dat gezeik van opsturen ofniet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:47 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Had je beter even op ebay kunnen kijken, daar had je voor die prijs er nog een paar games bijgekregen ook.
het is een xbox + halo2 pakket geworden, met extra controller en DVD kit (van ander merk).quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
360 is pas november.
Denk dat de Xbox Forza Motorsport Pack nog wel te verkrijgen is.
Zit geen memorycard bij, maar voor de xbox heb je die ook niet nodig zit namelijk een HD van 8 gig in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |