kvond = ik vondquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:04 schreef DinoPK het volgende:
Jij wilt echt serieus genomen worden heh Demon
Maakt niet uit hoor dat deel 1 en 2 op nr 1& 4 staan in de imdb top 250... Zal wel aan die 205.000 mensen liggen die er op hebben gestemd
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kvond de films al ruk dus de game vind ik automagisch ook ruk
Nobody's perfect.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef peristilius het volgende:
Ik heb de films niet eens gezien.
Heb altijd het idee dat ze de hele film spaghetti aan het eten zijn.
tis een spel gebaseerd op een film die ik persoonlijk ruk vind, dat is een groot minpunt + EA en spellen gebaseerd op filmsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:06 schreef DinoPK het volgende:
Dat verantwoord natuurlijk gelijk dat je vindt dat het spel dan ook maar ruk is, want die films vindt je niets aan.... Denk toch eens na en probeer niet alleen maar rebels te doen.
Doet het nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef mikando18 het volgende:
De xbox owned de GC echt
http://img168.imageshack.us/img168/9756/owned1vw.jpg
de link kopieren en plakken in een nieuw scherm , imageshack mag fok niet zoquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef Gamedemon het volgende:
kvond de films al ruk
Misschien moet dit topic maar naar -> PUB, want daar worden ze wel begrepenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:06 schreef DinoPK het volgende:
Dat verantwoord natuurlijk gelijk dat je vindt dat het spel dan ook maar ruk is, want die films vindt je niets aan.... Denk toch eens na en probeer niet alleen maar rebels te doen.
ja gespeeld, weet er niet veel meer van, maar vond het wel coolquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:10 schreef DinoPK het volgende:
Iemand al wat nieuwe maps gespeeld in Halo2? Ik heb gisteravond een flinke pot slayer gespeeld op Turf, wat een coole map is dat zeg! Warlock was aardig, maar kon mij niet super boeien.
Die heb ik al.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
Waarom kijk je niet bij de FRS in de budgetbak voor Ghost Recon 2? Zeker co-op mission spelen is heeel erg cool.
Voor die 12 euro heb je zoiezo al een leuk SP spel denk ik..quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef gijsje79 het volgende:
Zag soldier of fortune 2 voor 12 euro liggen in een lokale gameshop.
Is het wat voor live?
Heb de SP zelf wel gespeeld op de pc.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Darkzell het volgende:
Kan je in Ghost Recon 2 ook gewoon offline in split-screen co-oppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |